Wat snap je niet aan "elftal van de week"?quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Groningen Feyenoord 6-0
Waar waren ze toen ?
Nee, Messi-rol.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef BB-King het volgende:
Lodeiro met Messi vergelijken!![]()
Ik vond hem meer toevoegen toen ie z'n mond hield.
klopt toch? streekcodequote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zou dat 020 effe aanpassen. Straks smeer jojoortje je nog een ban aan.
Als jij het had gedaan welquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zou dat 020 effe aanpassen. Straks smeer jojoortje je nog een ban aan.
Ook deze 2e keer vond ik hem matig.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Er moet altijd een jood inzitten, een zogenaamde excuusjood.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook deze 2e keer vond ik hem matig.
Deja vuquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef TheGreatHooD het volgende:
Er moet altijd een jood inzitten, een zogenaamde excuusjood.
Tekst van Davidsquote:"Na de commotie van de afgelopen dagen omtrent het aanstellen door de RvC van Louis van Gaal als algemeen directeur bij Ajax is mij persoonlijk in de media van alles verweten. Het ging niet meer om Ajax of de RvC maar kennelijk om de persoon Davids. Bij herhaling ben ik publiekelijk in de media geschoffeerd en bewust neergezet als een persoon die onbetrouwbaar en onbekwaam zou zijn. Ik was zelfs niet meer een echte Ajacied. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik van mening was dat daardoor de dynamiek binnen Ajax nog verder zou worden verstoord. Uiteindelijk kreeg ik zelfs via een mail te horen dat mij de toegang tot de Toekomst werd ontzegd. Ik ga hier niet verder op in omdat anders bijzaken wederom hoofdzaken dreigen te worden.
In een eerdere verklaring heb ik al uitgelegd hoe de RvC tot het besluit van de benoeming van Van Gaal is gekomen. Na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren werden mij nog een aantal vragen gesteld door Joep Schreuder van de NOS. Op de vraag of er altijd “behoorlijk” werd gecommuniceerd binnen de RvC heb ik toen eerlijk antwoord gegeven dat dat niet altijd het geval is geweest. Dat het af en toe erg ver ging, met een racistische opmerking als dieptepunt. Ik ben verrast en geschrokken van het effect van mijn antwoord en hoe men vervolgens hiermee op de loop is gegaan.
Zoals tijdens het interview volgens mij duidelijk was, heb ik daarmee alleen willen aangeven dat de fatsoensnormen soms erg ver te zoeken waren tijdens de vergaderingen van de RvC. Ik heb nooit gezegd, en dat wil ik benadrukken, dat Johan Cruijff een racist is, ondanks deze ongelukkige opmerking van zijn kant. Ik wil ook, zoals vaker gezegd, duidelijk maken dat ik diep respect heb voor de voetballer Johan Cruijff ondanks de persoonlijke zaken die mij de laatste dagen ten deel zijn gevallen.
Om de samenwerking tussen de leden van de RvC niet verder onder druk te zetten is dit niet eerder naar buiten gekomen. Dat was in het belang van Ajax, de club waar zowel Cruijff als ikzelf onze jeugdopleiding hebben genoten en jaren met veel plezier en succes gespeeld hebben. Dat je na de emoties van de laatste dagen en na de lange, moeizame en vaak verhitte vergadering van gisteren, waarin ik wederom te maken kreeg met zeer persoonlijke aanvallen, eerlijk antwoord geef op een vraag van een journalist lijkt mij in ieder geval verklaarbaar. Want iedereen die mij kent weet dat ik altijd eerlijk antwoord geef, hoewel mij dat niet altijd in dank wordt afgenomen.
Laten we nu verder gaan en ons concentreren op wat echt belangrijk is, namelijk een succesvolle toekomst voor Ajax, en niet met een zogenaamde twist tussen Davids en Cruijff."
Geen woordquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in, is er nog iets over Ajax verteld?
Dat is toch hetzelfde... anders hadden ze het net zo goed de Rene van Rijswijk rol kunnen noemen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook deze 2e keer vond ik hem matig.
hahaha grote neusquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Lodeiro zat alleen maar in het elftal van de week omdat hij een grote neus heeft.
De laatste tijd is Sjek neutraler dan Johan D.quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef marcodej het volgende:
Mensen die zeiken dat dit niet kritisch is..
SV is niet kritisch over kamp 1, VI is niet kritisch over kamp 2 en zo staat het 1-1.
Die van Media Markt danquote:
Kon ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde... anders hadden ze het net zo goed de Rene van Rijswijk rol kunnen noemen.
Wilco voegde de laatste 3 min zeker wat toe!quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die Wilco, ondanks dat ie nog niet veel gezegd heeft, wel een chille gast. Praat wel mee over zaken en heeft een mening. (en logisch dat hij niet meepraatte met Cruijff)
Zou Edje dit zelf geschreven hebben?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zou Edje dit zelf geschreven hebben?
hhaa ja dezen is wel goedquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Lodeiro zat alleen maar in het elftal van de week omdat hij een grote neus heeft.
Waar vrouwen zich druk om maken.quote:
Ik VOND Eddy Zoey leuk, maar dat is nu afgelopen.;quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef muzas het volgende:
[..]
HHAAALLLOOOOOOOOOO mensen van de MEEEDIAAMAAAARRRRKKTT![]()
![]()
![]()
"die zal nog wel steeds open deuren intrappen"quote:
Dat bedoel ik. Straks na de reclame gaat ie lekker helemaal meedoen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wilco voegde de laatste 3 min zeker wat toe!
Alsof jij kan genieten van zo'n reclamespot. Zit geen enkel lekker wijf in hoor Tong.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar vrouwen zich druk om maken.
Hebben ze de kleuren veranderd ?
Mis je hem?quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Paul? Heb 'm al sinds gisteren niet meer gezien.
Je hebt er 2 los rondlopen hier op Fok. Wie bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Paul? Heb 'm al sinds gisteren niet meer gezien.
Studio 6 Sessions.quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik hoorde vrijdag dat er een dvd uit is van de band die altijd staat te pingelen bij VI, weet iemand hoe deze dvd heet?
Danny Vera live in concert?quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik hoorde vrijdag dat er een dvd uit is van de band die altijd staat te pingelen bij VI, weet iemand hoe deze dvd heet?
Dany veraquote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Danny Vera, One-man show?quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Kap eens met die kut-gifjesquote:
quote:
Heerlijk nummerquote:
Ik ken het, maar ik luister graag evenquote:
En ontiechelijk lekker mokkelquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
En ontiechelijk lekker mokkel nummer
Eensch, en Theo Janssen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
Wat een held is Cruijff toch, enige Ajacied waar ik respect voor heb.
dat dusquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Steventje ten Have gaat weer hard onderuit, gister bij SV: 'Ik bevestig dat Cruijff racistische taal heeft gebruikt' (zoiets) ...
Davids nu: ' Ik heb nooit gezegd dat Johan Cruijff een racist is'.
Diej hebben ze tegen zunne harses gevogequote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Arnnnnnnnnnnoooooooooooooo meej zun wallen en zen blauw eugske
quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Ritmo het volgende:
Guus![]()
Want een trieste, zielige man wordt dat.
NEVERquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
JA IK ZAG FOK! OP DE LAPTOP VAN GENEE
Yeah right.quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Zlatanquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zlatan heeft een boek gemaakt. Nou tof.
Screen dan.. en zonder de opvallende paint pixels he.quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja, want er is één man speciaal in dienst genomen om met die krant te staan klappen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is een nog triester beroep dan vierde man.
Gaylord.quote:
Als hij dit topic kan meelezen en VI kan presenteren tegelijk krijgt hij van mij een euro.quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja waarschijnlijk is hij al dement voordat hij van z'n geld kan genietenquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Ritmo het volgende:
Guus![]()
Want een trieste, zielige man wordt dat.
veel te duurquote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Bony, Niet naar Rusland gaan. Kom over 2 jaar naar Ajax
Tja, de vierde man ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, want er is één man speciaal in dienst genomen om met die krant te staan klappen.
Weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Screen dan.. en zonder de opvallende paint pixels he.
Ajax is over 2 jaar slechter dan Vitesse als het zo doorgaatquote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Castillion ..quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
ff in de reclame laat gaan johquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kap eens met die kut-gifjes
Stiekem wel grappig
Moet je die kerels hier horen als er een lekker wijf in het publiek zit, mag ik ook een keertje?quote:
Nee. Je bent een VROUW.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je die kerels hier horen als er een lekker wijf in het publiek zit, mag ik ook een keertje?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je die kerels hier horen als er een lekker wijf in het publiek zit, mag ik ook een keertje?
Uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis Berdien, de barvrouwquote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar nu zit er weinig tussen voor ons
true, beter dan dit:quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Even kijken, ja kloptquote:
Nee he? Alleen maar lelijke kerels in het publiek.quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar nu zit er weinig tussen voor ons
HEY.. als geen tettenplaatjes mogen dan ook geen super dude picsquote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
true, beter dan dit:
[ afbeelding ]
(dyke)
Ook voor mij.quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Dit topic gaat veul te snel voor wilfiriet
quote:
Dat is zijn gezicht.quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat heeft hij dan voor vetbult op z'n gezicht zitten?
Heeft er zelfs meerquote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat heeft hij dan voor vetbult op z'n gezicht zitten?
Cabral met zijn streken bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we het nog over een aantal doodschoppen hebben of Hofs met zijn streken of.. gaan we door met VI Business TV?
Cabral moet een koek van Boskamp krijgenquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Cabral met zijn streken bedoel je?
Ja maar zwarten doen dat wel vaker.. nee niet racistisch, het zijn feiten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Cabral met zijn streken bedoel je?
Al het voetbal... gaan ze het over een provincieclubbie hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we het nog over een aantal doodschoppen hebben of Hofs met zijn streken of.. gaan we door met VI Business TV?
quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil zijn bulten uitknijpen en dan uitzuigen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cabral moet een koek van Boskamp krijgen
quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar zwarten doen dat wel vaker.. nee niet racistisch, het zijn feiten.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar zwarten doen dat wel vaker.. nee niet racistisch, het zijn feiten.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil zijn bulten uitknijpen en dan uitzuigen.
IS DAT DE HALVE TWEELINGBROER VAN JAN JOOST?quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
MARCEL MAIJER VERDWIJN UIT MIJN OGEN
past er net door die balquote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
Kan het over voetbal gaan.
[ afbeelding ]
Zal vast geen schoonheidssalon zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahahaha!
Maar had die Van Schaik nou een goedlopend eigen bedrijf of niet?
Ja echt he.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
Kan het over voetbal gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Topic gaat 10x trager sinds het nu NIET meer over ajax gaat
Heerlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Topic gaat 10x trager sinds het nu meer over ajax gaat
Het gaat juist niet meer over Ajax..quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Topic gaat 10x trager sinds het nu meer over ajax gaat
Jup. Rendement 0.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heel dat publiek juichen toen.. kinderachtig.
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heel dat publiek juichen toen.. kinderachtig.
Wilfriet verspreekt zich wel vakerquote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zei Genee ipv verklaren volgens mij
Bal is meters uit het spel,quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JaVond het zielig voor de Cler.
Het vuur spatte uit die ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon met de vuist he, niet met de platte.. nee volle vuist op die ogen, dat ze goed dicht zitten!
Den Bosch de gekstequote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Gewoon met de vuist he, niet met de platte.. nee volle vuist op die ogen, dat ze goed dicht zitten!
Zelfs de commercie duikt er op afquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ajax die wedstrijd weg gaf..
Vermeer te ver voor z'n doel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Schilder raakt die bal wel ontiegelijk lekker.
Vermeer stond ook helemaal verkeerd joh.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Lexie Immers ook dit weekend, die vond ik mooierquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Mwah.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan raakt Schilder 'm nog lekker
Nee, echt? Vond je die mooierquote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lexie Immers ook dit weekend, die vond ik mooier
Van Dijk had die ook wel mogen hebben hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lexie Immers ook dit weekend, die vond ik mooier
liever een jood met 1 been dan een marokkaanquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef inZanity het volgende:
De Boer is juist ongeloofwaardig als ie El Hamdaoui niét terughaalt.
Vraag me af hoelang het duurt voordat je een (perm)ban hebt, de mod mag je niet echt volgens mijquote:
Dat is zijn/haar/het probleem.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang het duurt voordat je een (perm)ban hebt, de mod mag je niet echt volgens mij
quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Rickazio het volgende:
nee man geen rood![]()
cruijff : stfu, je bent hier de neger
Dat is toch niet een criterium om geband te wordenquote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang het duurt voordat je een (perm)ban hebt, de mod mag je niet echt volgens mij
Tja..quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is toch niet een criterium om geband te worden
Ik mag jou ook niet, maar jij hebt ook nog geen permban.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ik hem zo graag mag.quote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag jou ook niet, maar jij hebt ook nog geen permban.
En nu al meer invloed dan jij.quote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo lang ben jij nog geen VBL mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |