SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja de difficulty is een beetje steil van Dragons naar Blood en Frost dragonsquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Net héél lang tegen een frost drake gevochten met pijl & boog, komt er ineens een beer achter me die me doodslaat.
Dan gaat het argument dat je dragons binnen een paar meppen dood mept en trollen heel sterk zijn, wat veel mensen hier hadden, ook meteen van tafel.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
idd, dat no lolly gagging. Zeggen de guards dat ook tegen mannelijke chars?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik snap de TT niet
Nu weer verder met Draugrs afslachten
Children of the night. What music they make.![]()
Yupquote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef Maanvis het volgende:
idd, dat no lolly gagging. Zeggen de guards dat ook tegen mannelijke chars?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ga eens met guards praten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap de TT niet
Nu weer verder met Draugrs afslachten![]()
![]()
Ben ik nu heel kritisch als ik het spel buggy, saai en slecht ontworpen noem?
Serieus...het enige pluspunt tot nu toe is dat het landschap er zo mooi uit ziet...![]()
Saai? Man er zijn meer dan voldoende quests te vinden. Goed voor 300+ uur aan gameplay.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
Serieus...het enige pluspunt tot nu toe is dat het landschap er zo mooi uit ziet...
Buiten dat zijn de dungeons gewoon prima qua ontwerp imo en echt een flinke verbetering tov Oblivion.
Buggy? Geen last van, zo nu en dan een CTD maar dat is het dan ook wel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
ja,quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
Serieus...het enige pluspunt tot nu toe is dat het landschap er zo mooi uit ziet...
tevens nog geen bug tegengekomen , in 60+ uur speeltijdOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Buggy, af en toe wel vervelende shit ja.quote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
Saai, vind ik absoluut niet, 60 uur gespeeld en amper de main quest aan raken vind ik best een prestatie
En slecht ontworpen, zeker niet. Alles ziet er mooi uit, items zijn gelikt, veel dingen om te verzamelen.
Maar iedereen recht op z'n mening natuurlijk![]()
![]()
Ik klim net tegen een veel te steile berg op met mijn paard en spring er aan de andere kant weer af...de diepte in.
Maar ok, ik probeer het nog wat langer te spelen als iedereen er zo vol lof over is![]()
![]()
Ik ben toch echt al genoeg bugs tegen gekomen. Gelukkig kan ik me daar tot nu toe nog niet echt aan ergeren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ja,
tevens nog geen bug tegengekomen , in 60+ uur speeltijd![]()
![]()
het spel is zeker buggy en eigenlijk gewoon niet af toen het uitgebracht werd. er is nog zeker 1 maand voor nodig om het helemaal af te maken. maar saai is het zeker niet en slecht ontworpen ook niet. ik heb er nu 80 uur in zitten. Da's langer dan welk spel op m'n xbox dan ook als ik zo mag gokkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
Serieus...het enige pluspunt tot nu toe is dat het landschap er zo mooi uit ziet.... Laatst heb ik Lost Odyssey na 65 uur spelen uitgespeeld bijv.
Een gedicht over Maanvis
Whehehe. Heb ik zo'n ophaalbrugje die ik met zo'n lever kan bedienen. Loopt zo'n tegenstander naar me toe over die brug, haal ik hem op het eind op en hij wordt gelanceerd. Kerel dood.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
ach, voordat skyrim oblivion verstoten heeft qua playtime zijn we al wat maanden verder (493 uur oblivion)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Je moet niet te lang de main quest laten liggen, dan is die namelijk niets meer aan omdat je alles in 2 klappen dood mept. Ik denk dat het de bedoeling is dat je op level 50 op het eind van de main quest bent.quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Buggy, af en toe wel vervelende shit ja.
Saai, vind ik absoluut niet, 60 uur gespeeld en amper de main quest aan raken vind ik best een prestatie
En slecht ontworpen, zeker niet. Alles ziet er mooi uit, items zijn gelikt, veel dingen om te verzamelen.
Maar iedereen recht op z'n mening natuurlijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kan ik in de .ini trouwens het aantal keer minen aanpassen? Ik ben het nogal beu dat je 9x moet hakken
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
pickaxe equippen en slaan gaat snellerquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ik in de .ini trouwens het aantal keer minen aanpassen? Ik ben het nogal beu dat je 9x moet hakken
dual wield nog veel snellerOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok...weer een poging: met het paard de berg op. Paard staat nu met de kop omhoog en de staart omlaag tegen de berg op![]()
![]()
Ik had zonet toch iets raars. Stond ik aan het eind van een klein stenenbruggetje, ik stap af.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Thornado het volgende:
Ok...weer een poging: met het paard de berg op. Paard staat nu met de kop omhoog en de staart omlaag tegen de berg op
BAM wordt dat beest me toch een kuteind door de lucht gelanceerd , die heb ik serieus nooit weer terug kunnen vinden... beetje eh team rocket houdt het weer voor gezien moment![]()
Die gast speelt en becommentarieert echt op een snelheid waardoor ik sterk aan zijn geestelijke capaciteiten begin te twijfelen.quote:
Hij kijkt ook echt af en toe helemaal moeilijk als een NPC een bepaald antwoord geeft en hij moet kiezen wat hij terug wil zeggen![]()
![]()
Ik zie aan mn savegames dat ik er nu 43 uur en 31 minuten in heb zitten.
Ik ben level 26 nu.
Mijn savegamefolder is 1,35 GB groot
186 savegames, ik save vaak zullen we maar zeggen
vosss is de naam,
Oh wees gerust, ik heb bijna 500 saves en ongeveer evenveel gespeeld als jijquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik ben level 26 nu.
186 savegames, ik save vaak zullen we maar zeggen(Al is mijn folder maar 82 mb)
![]()
in dat opzicht vind ik het wel jammer dat ze niet naar mass effect hebben gekeken met het paragon/renegade principe waardoor je zelf weer een beetje meer of minder evil wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die gast speelt en becommentarieert echt op een snelheid waardoor ik sterk aan zijn geestelijke capaciteiten begin te twijfelen.
Hij kijkt ook echt af en toe helemaal moeilijk als een NPC een bepaald antwoord geeft en hij moet kiezen wat hij terug wil zeggenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoi Bert leuk dat je er bent vertel eens wat over jezelfquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef BoerBert het volgende:
Hoi, ik ben Bert en ben verslaafd aan Skyrim.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hoezo is jouw folder zo klein met zoveel meer saves???quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Oh wees gerust, ik heb bijna 500 saves en ongeveer evenveel gespeeld als jij(Al is mijn folder maar 82 mb)
vosss is de naam,
leuke daedric quest is datquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, dat moet ik ook nog doen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is jouw folder zo klein met zoveel meer saves???![]()
Zo ik ga ook weer de wonderlijke wereld in van Skyrim.
Op naar de mammoeten die in de lucht zweven en mij ineens van achter laten schrikken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat die niet in Oblivion?quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Barbasss
Ik heb die quest net afgerond.Children of the night. What music they make.![]()
53 uur en 156 minuten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik ben level 26 nu.
Level 42
Ik...ik kan er niks aan doenquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Bert leuk dat je er bent vertel eens wat over jezelf
Ik probeer een archer te maken, maar ik schiet altijd een beetje scheel.
Ohja, ik speel zonder mods, mag dat hier?
![]()
Ik rustig mijn boog richting een bandit mikken die richting een lever loopt, valt hij opeens uitzichzelf dood neer
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Dat level ga ik niet halen in die paar uur ben ik bangquote:
vosss is de naam,
zolang je maar verslaaft ben mag het hierquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef BoerBert het volgende:
Ohja, ik speel zonder mods, mag dat hier?
vosss is de naam,
53 uur en 16 minuten bedoelde ik.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat level ga ik niet halen in die paar uur ben ik bang
Niet dat dat nog verschil maakt
Ik heb nou soms dat als ik een savegame open, ik dan heel langzaam loop alsof ik overencumbered ben, terwijl dat niet zo is
In Oblivion had je altijd die Grey Fox masker waarmee je lol kon trappen door guards te vermoorden en dan je masker af te doen = geen bounty. Is er ook zo'n helm/masker te vinden in Skyrim?I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Shriekwind Overlook
Heeft dat nog een doel behalve een prachtig uitzicht? (en de verleiding voor mij om Lydia daar te laten wachten)
![]()
Net voor het eerst een mammoet tegengekomen. 4 eigenlijk. Na 10 minuten pas 1 gedood. Daarna gevlucht.![]()
![]()
Trololololquote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Thornado het volgende:
Wat een rotspel! Verspringt mijn questmarker...sta ik aan de verkeerde kant van de berg![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Nee, niet één quicksave.quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Quicksaves in plaats van gewone saves?![]()
autowalk/runquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nou soms dat als ik een savegame open, ik dan heel langzaam loop alsof ik overencumbered ben, terwijl dat niet zo is?
"Pools are perfect for holding water"![]()
wat kun je met datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En hoe begin je de dark brotherhood questline?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De TT.
Het is ook gewoon een normaal woord, hè?quote:lollygag |ˈlälēˌgag| (also lallygag)
verb ( -gagged, -gagging) [ intrans. ] informal
spend time aimlessly; idle : he sends her to Arizona every January to lollygag in the sun.
• dawdle : we're lollygagging along.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
mijn lydia is dood helaas. Zal vast een AOE spell geweest zijn.
Aela is ook al een paar keer dood gegaan. Maar dan reload ik gewoon want ik ben met haar getrouwd.
Ze is ook al een paar keer bij me weg gegaan. Want Bethesda vond het een leuk idee om haar constant tegen mijn kont aan te laten rijen. Ook als ik een flame cloak spell op me heb (of althans 1 die je in een quest krijgt op een scroll). Dan pak ik die cloak, en 3 seconden later "Your companion has left your service".
BETHESDA![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Dat heb ik gehad bij de eerste quest van die piepels in die stad links boven.quote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef Thornado het volgende:
Wat een rotspel! Verspringt mijn questmarker...sta ik aan de verkeerde kant van de berg!
Ik moest een of ander fort clearen.
Fort gecleared, staat niet cleared op map dus ik loop terug naar waar ik de quest kreeg, niks, ik loop weer naar buiten ligt heel dat fort ineens aan de andere kant van die berg
Daarheen, geen fort te zien, kijk op de map, zie ik dat het fort weer ligt waar het lag dus weer terug die berg over. Bleek daar nog 1 kereltje te staan, opgelost.
vosss is de naam,
Daarom is het jammer dat Skyrim niet gewoon in het nederlands is uitgebracht. Zo mis je toch een hoop van de humor en plot.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Rikketik het volgende:
De TT.
Het is ook gewoon een normaal woord, hè?
[..]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nope.quote:
Ik laad een savegame, en toen kon ik alleen maar lopen alsof ik overencumbered was, ik sluif het spel af, en vervolgens laad ik diezelfde savegame en kan ik wel gewoon rennen
Ehmz, ik ben blij dat er geen Nederlandse uitgave is.quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat Skyrim niet gewoon in het nederlands is uitgebracht. Zo mis je toch een hoop van de humor en plot.
Mensen die gamen in het Nederlands neem ik niet serieus.
Ik bedoel we spreken allemaal engels hier, de een wat beter dan de ander, maar verstaan doet hier in Nederland iedereen dat toch gewoon prima of ben ik nou gek?
vosss is de naam,
Eens. Er zijn inderdaad nogal wat mensen die niet al te best Engels spreken. Op deze manier wordt het langzaam wel beter.quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik ben blij dat er geen Nederlandse uitgave is.
Ik bedoel we spreken allemaal engels hier, de een wat beter dan de ander, maar verstaan doet hier in Nederland iedereen dat toch gewoon prima of ben ik nou gek?![]()
....wat?quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat Skyrim niet gewoon in het nederlands is uitgebracht. Zo mis je toch een hoop van de humor en plot.
Conscience do cost.![]()
klopt, wij spreken en verstaan engels, maar de nuances die een native speaker in zijn woordgebruik legt begrijpen wij helemaal niet. het engels wat wij spreken en begrijpen is goed genoeg voor zakelijk of technisch gebruik, maar wat de schrijver of spreker probeert over te brengen als ie het heeft over andere, gevoeliger zaken gaat aan nederlanders helemaal voorbij.quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, ik ben blij dat er geen Nederlandse uitgave is.
Ik bedoel we spreken allemaal engels hier, de een wat beter dan de ander, maar verstaan doet hier in Nederland iedereen dat toch gewoon prima of ben ik nou gek?
tuurlijk, engels is cool, maar als mensen het ophemelen hebi k altijd zo'n gevoel van, waarom duplo ophemelen als je ook lego hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Goede troll MaanvisOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik herken een melodie die ook in Morrowind werd gebruikt.... iemand anders ook?Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb daar in elk geval geen last van, maargoed, mijn engels is dan ook weinig mis meequote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, wij spreken en verstaan engels, maar de nuances die een native speaker in zijn woordgebruik legt begrijpen wij helemaal niet. het engels wat wij spreken en begrijpen is goed genoeg voor zakelijk of technisch gebruik, maar wat de schrijver of spreker probeert over te brengen als ie het heeft over andere, gevoeliger zaken gaat aan nederlanders helemaal voorbij.
vosss is de naam,
is geen troll. 99% van de nederlanders begrijpt de intentie van native english speakers niet als ze iets zeggen. ze nemen alles bijv. te letterlijkquote:.
Een gedicht over Maanvis
Jazekerquote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik herken een melodie die ook in Morrowind werd gebruikt.... iemand anders ook?
vosss is de naam,
Skyrim spelers reken ik toch tot de intellectuele elite van Nederland, derhalve verwacht ik een dusdanig niveau van Engels dat het begrijpbaar is, ook de secundaire bedoelingen achter woorden.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is geen troll. 99% van de nederlanders begrijpt de intentie van native english speakers niet als ze iets zeggen. ze nemen alles bijv. te letterlijk.
Ik heb 7 jaar voor een engels bedrijf gewerkt, daar word je als nederlander echt uitgelachen met zo'n opmerking. Natuurlijk is er niets mis met je engels voor oppervlakkig of exact gebruik, maar in het dagelijks leven zul je de helft van de gesprekken niet kunnen volgen aangezien je alles letterlijk gaat nemen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb daar in elk geval geen last van, maargoed, mijn engels is dan ook weinig mis meeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef Maanvis het volgende:
wat kun je met datnog iemand antwoord op dezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En hoe begin je de dark brotherhood questline?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ok tof. Skyrim?quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar voor een engels bedrijf gewerkt, daar word je als nederlander echt uitgelachen met zo'n opmerking. Natuurlijk is er niets mis met je engels voor oppervlakkig of exact gebruik, maar in het dagelijks leven zul je de helft van de gesprekken niet kunnen volgen aangezien je alles letterlijk gaat nemen.![]()
Eerste weet ik niet.quote:
Voor DB, naar whiterun en naar geruchten vragen, krijg je iets over een jongetje dat black sacrament doet en daarna wijst het zich vanzelf![]()
Ik heb zelf ook jarenlang in een engels bedrijf gewerkt en ik ben daar nooit uitgelachen om een dergelijke opmerking. En in het dagelijks leven kan ik alles prima volgen en mee komen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar voor een engels bedrijf gewerkt, daar word je als nederlander echt uitgelachen met zo'n opmerking. Natuurlijk is er niets mis met je engels voor oppervlakkig of exact gebruik, maar in het dagelijks leven zul je de helft van de gesprekken niet kunnen volgen aangezien je alles letterlijk gaat nemen.
Maargoed, het gaat hier om Skyrim en niet om het engels
vosss is de naam,
windhelm bedoel je, die quest heb ik gedaan maar dan kom ik niet bij de dark brotherhood binnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Eerste weet ik niet.
Voor DB, naar whiterun en naar geruchten vragen, krijg je iets over een jongetje dat black sacrament doet en daarna wijst het zich vanzelfTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen idee. Ik heb ook zo een masker van een of andere motherfucker, doet iets met magicskills enzo en die gebruik ik helemaal niet. Zitten er geloof ik een stuk of 8 van in de game.quote:
Ik neem aan allemaal verschillende
vosss is de naam,
slapen, dan word je approached door zequote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
windhelm bedoel je, die quest heb ik gedaan maar dan kom ik niet bij de dark brotherhood binnen.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hmm windhelm inderdaad. Na die quest krijg je een briefje van een courier, als je daarna gaat tukken wordt je lidquote:Op zondag 20 november 2011 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
windhelm bedoel je, die quest heb ik gedaan maar dan kom ik niet bij de dark brotherhood binnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 22:00:04 ]![]()
Heb je een voorbeeldje voor me? Kan het me namelijk niet zo goed voorstellen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:
in het dagelijks leven zul je de helft van de gesprekken niet kunnen volgen aangezien je alles letterlijk gaat nemen.![]()
ik heb nu degene met archery skills op aela en die met magic regeneration 100%quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook zo een masker van een of andere motherfucker, doet iets met magicskills enzo en die gebruik ik helemaal niet. Zitten er geloof ik een stuk of 8 van in de game.
Ik neem aan allemaal verschillende
daarnaast heb ik nog een 'mysterieus houten masker' maar ik weet niet wat dat doet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Aha. thanks. Ik slaap nooitquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmm windhelm inderdaad. Na die quest krijg je een briefje van een courier, als je daarna gaat tukken wordt je lid. Ik ben tenslotte een weerwolf
.
Een gedicht over Maanvis
Uiteraardquote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ohja ik heb ook wel een vraag.
Loop rond met dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op zak, hoe kom ik daar vanaf? Heb MQ line uitgespeeld maar dat ding nog steeds op zak. Beetje irritant, weegt 20kg![]()
![]()
Geweldig spel![]()
Van de week even verdiepen in mods![]()
Nog geen vastlopers gehad of bugs tegengekomen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
Gewoon de TES Theme.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Heel simpel; I love you betekent niet ik hou van jou.quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef Sephael het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldje voor me? Kan het me namelijk niet zo goed voorstellen.
en over kanker beginnen CQ iets kanker noemen is in het engels heel normaal maar in het nederlands onacceptabel. daarentegen is het in engeland absoluut not done om grove sexueel getinte grapjes te maken, als een engelsman daarop zachtjes verlegen gaat grinniken/giebelen dan is ie in de praktijk vrij geschokt.
Een gedicht over Maanvis
Maanvis, ik heb ook zo'n..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Maanvis, ik heb ook zo'n..Bedoelen jullie nu die maskers van dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Neee! Een slag van zo'n ander rotbeest en weer 10 minuten vergalt...
...ik ga dit spel echt niet lang volhouden...![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Maanvis, ik heb ook zo'n..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bedoelen jullie nu die maskers van dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Zet hem anders wat lager als dit je eerste TES-game isquote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef Thornado het volgende:
Neee! Een slag van zo'n ander rotbeest en weer 10 minuten vergalt...
...ik ga dit spel echt niet lang volhouden...
quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Saind het volgende:
Ohja ik heb ook wel een vraag.
Loop rond met dieIemand in de wh college geeft je er 2000 gold voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op zak, hoe kom ik daar vanaf? Heb MQ line uitgespeeld maar dat ding nog steeds op zak. Beetje irritant, weegt 20kg![]()
Idd, maar ik bedoelde een andere van Skyrim.quote:Children of the night. What music they make.![]()
Hmm ik ben nu op het punt dat ik moet beslissen of ik een weerwolf wil zijn.
Is dat leuk en voegt dat heel veel toe?![]()
Wat mij betreft nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef FS1986NL het volgende:
Hmm ik ben nu op het punt dat ik moet beslissen of ik een weerwolf wilt zijn.
Is dat leuk en voegt dat heel veel toe?SPOILER: maaar....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mij betreft nietAh ok ja dit is die Companion Quest waar ik nu mee bezig ben en wil het toch wel helemaal afmaken.SPOILER: maaar....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net begonnen met Skyrim. Ben nog een beetje radeloos nu ik voor het eerst een voet buiten die eerste grot heb gezet... Waar moet ik beginnen? Ah, good old Elder Scrolls.
Vraagje: ik ben een ontzettende neuroot wat betreft het 'maar wat als ik iets mis en hier items liggen die geweldig zijn en ik later nooit meer terug kan komen???' gevoel. Ik ben nog geen half uur bezig en ik heb al 5 boeken in mijn inventory. Kan iemand me het uitleggen wat ik met die boeken kan doen? Verder dan met A en D door de pagina's scrollen ben ik nog niet gekomen...
Of moet ik ze maar niet meer oprapen? Ik dacht eigenlijk dat het skills boeken zouden zijn, maar lijkt er vooralsnog niet op.Ik wens je een dolfijne dag![]()
Je kunt ze lezen, en soms krijg je er skills van.quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef Pinterman het volgende:
Net begonnen met Skyrim. Ben nog een beetje radeloos nu ik voor het eerst een voet buiten die eerste grot heb gezet... Waar moet ik beginnen? Ah, good old Elder Scrolls.
Vraagje: ik ben een ontzettende neuroot wat betreft het 'maar wat als ik iets mis en hier items liggen die geweldig zijn en ik later nooit meer terug kan komen???' gevoel. Ik ben nog geen half uur bezig en ik heb al 5 boeken in mijn inventory. Kan iemand me het uitleggen wat ik met die boeken kan doen? Verder dan met A en D door de pagina's scrollen ben ik nog niet gekomen...
Of moet ik ze maar niet meer oprapen? Ik dacht eigenlijk dat het skills boeken zouden zijn, maar lijkt er vooralsnog niet op.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Boeken moet je gewoon alleen lezen en niet oppakken.
Als het een skillbook is krijg je gelijk die skill als je hem leest.
Voor de rest heb je er weinig aan en is het dood gewicht,We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Mwa, je kunt ze in je boekenkast in je huis zettenquote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor de rest heb je er weinig aan en is het dood gewicht,
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
niet handig dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, je kunt ze in je boekenkast in je huis zettenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Waarom kan ik geen huis in Whiterun kopen nadat ik de Stormcloaks heb geholpen die stad in te nemen?
Volgens mij moet je dan weer in de gratie komen bij de nieuwe jarl.quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kan ik geen huis in Whiterun kopen nadat ik de Stormcloaks heb geholpen die stad in te nemen?![]()
Jij bedoelt deze:quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, maar ik bedoelde een andere van Skyrim.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Damn. Iemand die quest voor Peryite oid al gedaan? Die duurt echt knakenlang.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Dankzij mij zit die klote Jarl daarquote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan weer in de gratie komen bij de nieuwe jarl.
Die is zo mooi hequote:
Zou tof zijn als je nu ook even iedereen bedankt die wél netjes spoilertags gebruikt.quote:Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:![]()
Fucking epic.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Wow, ik had zonet even zo'n mooi kill 'filmpje' met twee swords waar mijn character zijn swords kruist, aan beide kanten van die kerel zijn nek doet en hem onthoofd. Naast die bovenop die dragon was deze toch wel een van de mooiere die er tussen zitten
En nog is
[ Bericht 14% gewijzigd door Sephael op 20-11-2011 23:39:46 ]![]()
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppen
vosss is de naam,
Nou, heb hem eindelijk gevonden, ipv braaf in Dragonsreach te zitten zat ie ergens buiten bij de Companionsquote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij mij zit die klote Jarl daar
Zit nu op zo'n 50 uur. En ik ben nog niet eens in Riften, Windhelm, Dawnstar, Morthal of Solitude geweest. Iets zegt me dat ik verre van klaar ben.![]()
Kom net eigenlijk pas voor 't eerst op 't plateau van Riften. Leuke afwisseling van landschap moet ik zeggen; veel meer kleur.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Wie probeert deze even?
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=834quote:A Trolling Troll with Trololol Song
Godsklere![]()
![]()
!!!
vosss is de naam,
quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef vosss het volgende:
Wie probeert deze even?
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=834
[..]
[ afbeelding ]
Godsklere![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
<zucht>quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppen
* Sub verwacht nu een reactie van Smoofie.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik heb zojuist tegen die koekenbakker van de stormcloaks gezegd kom maar op met je grote bek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
vosss is de naam,
quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef vosss het volgende:
Ik heb zojuist tegen die koekenbakker van de stormcloaks gezegd kom maar op met je grote bek.Hou je gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Jeuj, Krosis neer
SPOILER: krosisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Toen ik even ging ragen in Dragonsreach kon ik ze inderdaad niet doodkrijgen. Is irritant omdat ze wel weer witness kunnen zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef BurnaBoy het volgende:
SPOILER: krosisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat was nog eens een leuk gevechtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Probeer eens in de Mediamarkt, de mijne was daar rond de 40 eurooyjes.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens weet iemand nog waar ik de PC versie goedkoop kan krijgen 50/60 euro is mij te duur.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef Jump het volgende:
Dat was nog eens een leuk gevechtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige mensen doen vanalles met hun companions!
Een gedicht over Maanvis
In Windhelm was het dacht ik, daar heb ik een quest gedaanSPOILER: Quest met ButcherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door één of andere bug ligt mijn Lydia dood in mijn huis. Heb haar wel naar het haardvuur weten te verplaatsen waarin ze nu lekker ligt te smeulen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Krosis statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op maandag 21 november 2011 00:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]Deze ook tof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige mensen doen vanalles met hun companions!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Net nog wat moois trouwens, onderweg naar Valtheim Keep kreeg ik het aan de stok met 4 bandits. De eerste 3 lagen binnen enkele tellen dood op de grond, de 4e smeekte: "mercy!"
Ik gaf hem m'n mercy:
Inb4 die ene Fok!chick-met-negertopic-radar hier komt zeuren dat het een neger is die ik doorsteek
Zitten inderdaad wel heel veel bugs in, snap niet dat ze het nu al gereleased hebben... Ook heel irritant was ..quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Young_David het volgende:
Door één of andere bug ligt mijn Lydia dood in mijn huis. Heb haar wel naar het haardvuur weten te verplaatsen waarin ze nu lekker ligt te smeulenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een bazenwapen is de Mace of Molog Bal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel heel veel bugs in, snap niet dat ze het nu al gereleased hebben... Ook heel irritant was ..Deze is te fixen door sound files te downloaden. Even googlen. Vreselijke kut gebuggede quest is dat idd. Na de soundfiles praat hij gewoon normaal en flitsen de teksten niet voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zo fijn want hij speelt namelijk een belangrijke rol in de MQ en ja wat hij te zeggen heeft is super interessant.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.![]()
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik ben level 26 nu.
Of toch du vader?![]()
Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snelquote:Op maandag 21 november 2011 01:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.
Overigens daarnet wel ff heftig zeg,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 01:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben 43 met 76 uur op de klok.
Doe rustig aan.quote:Op maandag 21 november 2011 01:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snel
Overigens daarnet wel ff heftig zeg,Ik doe ook rustig aan, ik ben nog totaal niet ver met de MQ, ben alleen nog in Whiterun en Riften geweest qua grote steden, ben wel klaar met Companions (toevallig nu netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en bij Thieves Guild heb ik ongeveer 3 missies gedaan.
Ik weet niet waar ik zo snel van levelWerk gewoon veel aan m'n skills, enchanting/smithing/etc, dat zal het wel zijn.
Doe ook wel veel dungeons enzo (alle dungeons die ik langs zie komen pak ik sowieso even aan
), dus veel combat, veel skillups. Meh. Wil het spel niet outlevellen.
Maar als het te easy wordt zet ik 'm wel wat moeilijker.
Of toch du vader?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 01:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snel
Overigens daarnet wel ff heftig zeg,Ik schrok me de eerste keer kapot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat er iets met m'n geluid was, dus hup, volume omhoog. 2 sec later: AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!
![]()
![]()
Ik ben ook al een vrij hoog level voor het aantal uur dat ik gespeeld heb, maar bij mij komt dat vooral doordat ik honderden iron daggers op rij heb gesmeed en geënchant en vervolgens in een paar minuten vier levels steeg oidquote:Op maandag 21 november 2011 01:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.![]()
![]()
Ik heb weer even New Vegas gespeeld.
Loop ik in een donkere grot in Skyrim en verbaas ik me over het feit dat er geen licht komt als ik tab ingedrukt houd
Doe eens niet.![]()
Ik heb ook wel aardig wat necklaces etc ge-enchant om vervolgens te verkopen. Enchanting levellen en er nog een profitje uitslaan ook. Maar goed, ik heb niet specifiek materials ingekocht etc etc, ik heb 't puur gedaan met de materials die ik heb gevonden.quote:Op maandag 21 november 2011 01:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ben ook al een vrij hoog level voor het aantal uur dat ik gespeeld heb, maar bij mij komt dat vooral doordat ik honderden iron daggers op rij heb gesmeed en geënchant en vervolgens in een paar minuten vier levels steeg oid
Dat zou me dus niet absurd moeten levellen zou je denken. Ach. 't maakt me ook eigenlijk niet uit
Of toch du vader?![]()
De guards worden er ook zenuwachtig van als je hem aan je riem hebt hangen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik wist niet dat Suzan Ivanova nu de baas is van Riften.
Een gedicht over Maanvis
Hmz heb net een orc armor gekregen. Toch maar eens mijn smithing wat omhoog gooien, want nu heb ik er weinig aan.
En eerst even naar bed en zo.![]()
vosss is de naam,
Ik heb wel een paar doelwitten gevonden hoorquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppenDamn wat een rotkind is dat joch van die jarl in Whiterun
En dat stoere meisje dat kleine jochies pest in WhiterunBUUUUURRRRNNNN!!!!
![]()
Die helm daarvan is niet om aan te zien eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 02:41 schreef vosss het volgende:
Hmz heb net een orc armor gekregen. Toch maar eens mijn smithing wat omhoog gooien, want nu heb ik er weinig aan.
En eerst even naar bed en zo.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die Bound wapens zijn best tof.
Bound Bow was meteen stukken beter dan mijn Ebony Bow die ik gebruikte, dus meteen maar een paar perks in Conjuration gegooid, waardoor hij meteen nog beter werd.
Perk waar je souls tapped bij kills gemaakt met Bound wapens? Tof, dacht ik.
Nu heb ik Grand Soulgems met Petty souls erin
Doe eens niet.![]()
Ugh, ik ben nu met Camilla Valerius getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn naar Whiterun verhuist, maar ik zie regelmatig die elf FaelanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mijn huis uit komen. Niet zo'n ramp aangezien ik er een kleine harem op na houd (Lydia slaapt er ook) maar niet zo tof dat ze na 3 dagen huwelijk al vreemd gaat.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 03:46 schreef RedDevil085 het volgende:
Ugh, ik ben nu met Camilla Valerius getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn naar Whiterun verhuist, maar ik zie regelmatig die elf FaelanDat van Faendal is een bug volgens UESPWiki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mijn huis uit komen. Niet zo'n ramp aangezien ik er een kleine harem op na houd (Lydia slaapt er ook) maar niet zo tof dat ze na 3 dagen huwelijk al vreemd gaat.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Bijna 100 en dan nog 1 perk en ik heb mijn archery helemaal gemaxed.
Gebruik nu een ebony bow. Vanuit stealth met de tripple bous erbij. Boom headshot!![]()
Net die Kvenel gehad. Dat was een taaie. Die kon 5 zulke hebben.
Op stealth, lockpick en pickpocket na zuigen eigenlijk al mijn andere skills maar ik vind het een leuk systeem zo. Het is veel meer specialisatie. Smithing en enchanting zou me ook wel van pas komen (en is op zich erg gemakkelijk te powerlevelen) maar richt me liever op skills die ik direct gebruik.
In Riften lagen op de markt een stuk of zes dooie dieven die door de guards waren gekilled. Zo vervelend dat iedereen elke dag opnieuw steeds geschokt reageert op lijken die er al een paar weken liggen. "Ooooww!! What happened??!" Heb ze maar even opgeruimd met de reanimation spell. Uit zicht in een donker hoekje liggen nu een stuk of zes hoopjes as.
Riften is mijn hometown, moet wel een beetje netjes blijven.![]()
![]()
Ik heb sinds dat ik het spel heb (en dat was gewoon 9 november), alleen nog maar het driehoekje Helgen/Whiterun/dat dorpje waar je omhoog moet bij de greybeards gedaan. Her en der wel uitstapjes als ik iets interessants zag en verder de drinking game-quest, maar dan alleen maar quick visits en geen andere quests.
Ik ga hier denk ik serieus een jaar over doen/
![]()
![]()
80 uur gespeeld, level 24. Ben dan ook veels te veel aan het rondhuppelen zonder doel
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Gisteren de game besteld. Hoop hem deze week binnen te hebben
Toch wel lastig om een ras te kiezen. Ik wil graag een thief karakter spelen maar dan zit je eigenlijk vast vaan die hagedis, tijger of een elf... en ik wil eigenlijk een human spelen zoals de redguard. Hebben de extra stats die je krijgt in het begin erg veel invloed op de verloop van hetspel? of kan ik gewoon beter voor uiterlijk gaan?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl![]()
@KoosyNL, Ik denk dat de stats niet veel invloed hebben hoor. Je moet dan veel gebruik maken van de skills om die op te hogen.
Ik speel zelf een Khajiit mage en die is in het begin niet zo sterk in magie.Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.![]()
Maakt echt geen drol uit, je kan het allemaal zelf levelen als je eenmaal begint.quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef KoosyNL het volgende:
Toch wel lastig om een ras te kiezen. Ik wil graag een thief karakter spelen maar dan zit je eigenlijk vast vaan die hagedis, tijger of een elf... en ik wil eigenlijk een human spelen zoals de redguard. Hebben de extra stats die je krijgt in het begin erg veel invloed op de verloop van hetspel? of kan ik gewoon beter voor uiterlijk gaan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Die stats maken ook niet zo heel veel uit. Ik begon een Kajiit te spelen, maar die staart die zo erect in de lucht staat terwijl je sneakt: ik kon er echt niet tegenquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef KoosyNL het volgende:
Toch wel lastig om een ras te kiezen. Ik wil graag een thief karakter spelen maar dan zit je eigenlijk vast vaan die hagedis, tijger of een elf... en ik wil eigenlijk een human spelen zoals de redguard. Hebben de extra stats die je krijgt in het begin erg veel invloed op de verloop van hetspel? of kan ik gewoon beter voor uiterlijk gaan?Dus nu is mijn thief-char een Breton. Maakt weinig uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Breton's 25% schadevermindering van magic is anders wel een behoorlijk voordeel. Maar uiteindelijk maakt het voor de gameplay geen reet uit nee![]()
Daarom koos ik ook uiteindelijk voor Bretonquote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef Sinji het volgende:
Breton's 25% schadevermindering van magic is anders wel een behoorlijk voordeel. Maar uiteindelijk maakt het voor de gameplay geen reet uit neeOok Nord, Imperial en Red Guard vind ik allemaal wel mooie menselijke rassen
Speelt hier iemand ook Argonian?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De ene draak die de ander dood mept.quote:Speelt hier iemand ook Argonian?
Dat kan natuurlijk neit
vosss is de naam,
Woodelf, want archery.
Argonian's kunnen onder water ademen toch? Wel handig voor die lelijke mahfukka's![]()
Kijk, dat is handig om te weten! Dan ga ik denk ik voor een thief Redguard
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl![]()
Donkere huidskleur helpt met sneakenquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef KoosyNL het volgende:
Kijk, dat is handig om te weten! Dan ga ik denk ik voor een thief Redguard![]()
![]()
Ik speel ook als Redguard, maar heb de skin op zn blankst gezet bij het maken van mn karakterquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Donkere huidskleur helpt met sneaken [ afbeelding ]
vosss is de naam,
quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nocturnal kan mn ballen likken; dat ding krijgt ze mooi niet terug
vosss is de naam,
quote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef vosss het volgende:
Nocturnal kan mn ballen likken; dat ding krijgt ze mooi niet terug![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben je wel een paar minuutjes mee bezig denk ik.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik heb ineens een vreemde fout op de ps3, als je op r3 drukt dan kan je 3rd person view zien.
Normaal zie je dan je hele character, nu heb ik denk ik per ongeluk een of ander zoomed mode geactiveerd, als ik nu opp r3 druk zie ik alleen de romp en het hoofd van mijn character vet groot in beeld, dit speelt echt kut. Hoe kan ik dit veranderen?Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Ik speel Argonianquote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom koos ik ook uiteindelijk voor BretonOok Nord, Imperial en Red Guard vind ik allemaal wel mooie menselijke rassen
Speelt hier iemand ook Argonian?
Archery/Mage
Histskin (300% health regen - Argonian racial power) is erg nice. Zolang je niet al te gekke dingen gaat doen, is het gewoon god-mode voor 60 sec.Doe eens niet.![]()
Kan je dat pookje niet naar achteren bewegen zodat de camera uitzoomd?quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Mopst3r het volgende:
Ik heb ineens een vreemde fout op de ps3, als je op r3 drukt dan kan je 3rd person view zien.
Normaal zie je dan je hele character, nu heb ik denk ik per ongeluk een of ander zoomed mode geactiveerd, als ik nu opp r3 druk zie ik alleen de romp en het hoofd van mijn character vet groot in beeld, dit speelt echt kut. Hoe kan ik dit veranderen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Maar kan ik als battlemage nou beter heavy of light armor gebruiken trouwens? Ik heb nu de archmage robe met zijn extra specs. Moet dan eerst enchanting naar boven levelen zodat ik volledige powers opmijn armor kan flikkeren (ga geen smithing doen, daar gebuik ik wel de gevonden shizzle voor).
Vrijheid![]()
Ik heb te weinig footage voor morgen. Nou wordt ik gedwongen om te spelen
Niet dat ik dat erg vind ofzo![]()
![]()
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijquote:
vosss is de naam,
Je kan ook toch gewoon, jeweetwel, geen weerwolf meer worden?
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
Conscience do cost.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het gewoon niet passenquote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken![]()
![]()
Vind de weerwolf nou juist erg zwak. Zijn aanvallen zijn wel ok, maar hij kan niet veel damage verdragen. Gebruik hem vooral om snel lange afstanden af te leggen...quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruikenWhen I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken![]()
level 6 : Orcisch armor, Orcisch Boots, de rest Steel (alles exceptional ) en dual wield Orcisch War Axe
1 hit kills op 1 na moeilijkste difficulty (2de playthrough)
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over weerwolvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Sinji het volgende:
Over weerwolvenEén keer per dag, is gewoon een magische power bij je spells.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)
Conscience do cost.![]()
Ik heb nu die soultap spekken, maar snap er niks van. Op een lijk doet ie niks, maar ik schoot hem gisteren op een mannetje, sloeg hem daarna dood, maar heb niks gezien over t vullen van een soulstone .NIEUW: Foto's!![]()
Bij mij is de 'Boethiah's Calling'-quest bugged.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen dit gehad? Of hier toevallig mensen met een oplossing?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bedquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
Heb mezelf ook niet gecured, gebruik de feature verder niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dus niet waarom je dat verder wilt wijzigen, je hebt er niet echt nadeel van...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Heel het spel heb ik nog nite geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bed
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu die soultap spekken, maar snap er niks van. Op een lijk doet ie niks, maar ik schoot hem gisteren op een mannetje, sloeg hem daarna dood, maar heb niks gezien over t vullen van een soulstone .Gewone soulstones kunnen alleen gevuld worden met dieren en summons
Carequote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bedDie bonus daarvan is zo klein. Daarnaast vind ik het levelen in skyrim al erg snel gaan dus die wat is het, 5%?, zal je heus niet zo snel merken.
Conscience do cost.![]()
You look tired, friend. Maybe you should go to the Bannered Mare.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Heel het spel heb ik nog nite geslapen
TE vaak gehoord in Whiterun
quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef eQuaL het volgende:
Godverdekloteteringtiefus*****
Draugr Death Overlord, hoezo overpowered?datquote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Makkie, gewoon wegrennen/ontwijken en schieten.
die gozer is tan2 traagOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja maar toch, hij heeft je in 2 slagen met zijn bijl dood. Ik heb nu 240 HP, je gaat me echt niet vertellen dat die bijl meer dan 120 HP damage doet...quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Makkie, gewoon wegrennen/ontwijken en schieten.![]()
Je hebt toch gewoon die whirlwind sprint? Dat + rond rennen is meer dan genoeg om weg te komen van die gast.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
ow . Handig om te weten. Hoe kom je aan die info als je geen guide hebt? Of staat dat in die 100den boeken ingame ?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigGewone soulstones kunnen alleen gevuld worden met dieren en summons
NIEUW: Foto's!![]()
internet is een veel betere en uitgebreidere guide dan dat papieren ding ooit zal kunnen zijn
Conscience do cost.![]()
Die bijl die ik daarna oppak van hem is een gewone bijl, doet 22 damage en 15 Frost...quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef ems. het volgende:
En toch vrees ik van wel, gezien 240/2 120 is.![]()
Volgens mij gebruiken zij ook magic bij hun melee attacks. Daarnaast moeten er nou eenmaal wat sterke mannetjes in dit spel zitten want anders is het veels te makkelijk (wat het nu alsnog isquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die bijl die ik daarna oppak van hem is een gewone bijl, doet 22 damage en 15 Frost...)
Conscience do cost.![]()
Door diehard fan van de Elder Scrolls-saga te zijnquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow . Handig om te weten. Hoe kom je aan die info als je geen guide hebt? Of staat dat in die 100den boeken ingame ?
mensen die skyrim spelen zonder Morrowind / Oblivion gespeeld te hebben missen gewoon HEEL veel qua lore/kennis
Bethesda heeft het zo ook bedoeld denk ik, dat zie je aan hoe de informatie van de TES wereld wordt verteld (alsof je geacht word de vorige delen ook gespeeld te hebben; EN TERECHT)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ach, het is ook prima te spelen zonder andere delen gespeeld te hebben. De lore/kennis achterstand is prima mee te leven en de grappen/informatie die over oudere delen zijn merk je niet eens op als nieuweling.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef leeell het volgende:
mensen die skyrim spelen zonder Morrowind / Oblivion gespeeld te hebben missen gewoon HEEL veel qua lore/kennis
Bethesda heeft het zo ook bedoeld denk ik, dat zie je aan hoe de informatie van de TES wereld wordt verteld (alsof je geacht word de vorige delen ook gespeeld te hebben; EN TERECHT)Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
maar er zitten gewoon ontzettend veel referenties in naar de vorige delen hoor,quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Ach, het is ook prima te spelen zonder andere delen gespeeld te hebben. De lore/kennis achterstand is prima mee te leven en de grappen/informatie die over oudere delen zijn merk je niet eens op als nieuweling.
tuurlijk kan je het zonder spelen, maar mocht je om de verhalen/lore geven in Skyrim is het gewoon een must.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou het in principe best ok vinden om voor de lore de twee oudere delen ook te spelen, alleen heb ik een nogal slechte impressie gekregen van Morrowind doordat ik in de eerste 20 minuten vermoord werd door een worm omdat ik hem gewoon niet kon rakenquote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef leeell het volgende:
[..]
maar er zitten gewoon ontzettend veel referenties in naar de vorige delen hoor,
tuurlijk kan je het zonder spelen, maar mocht je om de verhalen/lore geven in Skyrim is het gewoon een must.Vervolgens heb ik een uurtje besteed aan het leeg stelen van een stad en toen was ik er toch wel helemaal klaar mee. Oblivion heb ik daarna niet eens geprobeerd.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Gedood door een Kwama Forager?quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ik zou het in principe best ok vinden om voor de lore de twee oudere delen ook te spelen, alleen heb ik een nogal slechte impressie gekregen van Morrowind doordat ik in de eerste 20 minuten vermoord werd door een worm omdat ik hem gewoon niet kon rakenVervolgens heb ik een uurtje besteed aan het leeg stelen van een stad en toen was ik er toch wel helemaal klaar mee. Oblivion heb ik daarna niet eens geprobeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit pas de eerste leuke. Oblivion en morrowwind vond ik geen hol aan persoonlijkOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Fanboys incoming hide yo womenquote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef genakt het volgende:
Ik vind dit pas de eerste leuke. Oblivion en morrowwind vond ik geen hol aan persoonlijk
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Morrowind geen hol aan vindenquote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef genakt het volgende:
Ik vind dit pas de eerste leuke. Oblivion en morrowwind vond ik geen hol aan persoonlijk
Nah, laten we hier maar geen ONZ/KLB-topic van maken
ik heb tot nu toe alle skillbooks meegenomen, voor in mn persoonlijke bieb ^^ (fuck die elcheapo troep in winterhold college, ik ga voor kwaliteit!)quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor de rest heb je er weinig aan en is het dood gewicht,"Pools are perfect for holding water"![]()
Ik ben die spell nog niet eens tegengekomen. Ik wil ook wel weten waar Equilibrium te vinden is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al en keer geprobeerd veel telikenesis te gebruiken?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Het punt is dat telikenesis je alteration heel snel lvledquote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik ben die spell nog niet eens tegengekomen. Ik wil ook wel weten waar Equilibrium te vinden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
![]()
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Dat zal wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gedood door een Kwama Forager?![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
ik vind dat een redelijke spoiler, nu weet ik wat voor reward ik krijg voor de Daedric quest van Molag'Balquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoeft niet, ligt eraan wat je antwoord isquote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind dat een redelijke spoiler, nu weet ik wat voor reward ik krijg voor de Daedric quest van Molag'Bal
extra spoilerquote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeft niet, ligt eraan wat je antwoord is
maar het was gewoon om aan te geven dat het wel degelijk een spoiler isOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Dan nog had ie die mace zomaar ergens in een dungeon kunnen vindenquote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef leeell het volgende:
[..]
extra spoiler
maar het was gewoon om aan te geven dat het wel degelijk een spoiler isHad ik ook zo vaak met een <weapon> of <daedric/naam> in Morrowind
Ik zat me al steeds af te vragen van wie die bekende stem nou is, die ik heel vaak terug hoor in Skyrim. Maar het is natuurlijk dezelfde stem als die van Ezio Auditore!
[ Bericht 1% gewijzigd door eQuaL op 21-11-2011 15:08:32 ]![]()
Nee als dat zo is is het dezelfde man. Je zegt het verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Ik zat me al steeds af te vragen van wie die bekende stem nou is, die ik heel vaak terug hoor in Skyrim. Maar het is natuurlijk de stem van Ezio Auditore!We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik ben echt heel slecht in het herkennen van stemmenquote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Ik zat me al steeds af te vragen van wie die bekende stem nou is, die ik heel vaak terug hoor in Skyrim. Maar het is natuurlijk de stem van Ezio Auditore!
edit: in games dan
Jaja wijsneusquote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee als dat zo is is het dezelfde man. Je zegt het verkeerd.![]()
![]()
IMDB weet van niks?quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef eQuaL het volgende:
Ik zat me al steeds af te vragen van wie die bekende stem nou is, die ik heel vaak terug hoor in Skyrim. Maar het is natuurlijk de stem van Ezio Auditore!Amen.![]()
Ik denk dat je Jon Curry bedoelt. Die had ook de stem van Zevran in Dragon Age: Origins.quote:No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Wat denk je van deze baas dan.quote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Jivis het volgende:
Deze enorme baas doet wel weer een paar stemmen: http://www.imdb.com/name/nm0426432/
http://www.imdb.com/name/nm0001884/No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Oblivion is nog behoorlijk goed imo hoor, ongeacht alle haat die het krijgt. Met mods zal het al helemaal nice zijn (ik speelde het op console, dus vanilla). In ieder geval niet die 'onmogelijk te hitten' onzin als in Morrowind.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ik zou het in principe best ok vinden om voor de lore de twee oudere delen ook te spelen, alleen heb ik een nogal slechte impressie gekregen van Morrowind doordat ik in de eerste 20 minuten vermoord werd door een worm omdat ik hem gewoon niet kon rakenVervolgens heb ik een uurtje besteed aan het leeg stelen van een stad en toen was ik er toch wel helemaal klaar mee. Oblivion heb ik daarna niet eens geprobeerd.
Of toch du vader?![]()
Tja, als kersverse mage met een greatsword op iets in willen slaan schiet natuurlijk niet op... zomaar een voorbeeldje hequote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oblivion is nog behoorlijk goed imo hoor, ongeacht alle haat die het krijgt. Met mods zal het al helemaal nice zijn (ik speelde het op console, dus vanilla). In ieder geval niet die 'onmogelijk te hitten' onzin als in Morrowind.
Xo Xo Xoquote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef Young_David het volgende:
Deze baas dan!
http://www.imdb.com/name/nm0389581/Amen.![]()
Oblivion was de eerste die ik speelde... voor 2 uur. Toen weer verwijderd. Vond het niks. Toch maar Skyrim geprobeerd op release en nu verslaafd.![]()
Nee, daar ging het niet om. Het ging om de slechte/gebugde hitboxes.quote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als kersverse mage met een greatsword op iets in willen slaan schiet natuurlijk niet op... zomaar een voorbeeldje he
Over voice actors gesproken, er is er één die ik echt niet trekHij doet onder andere Rorik (van Rorikstead), die Mage van de Whiterun Jarl ('come here to discuss the ongoing hostilities like the rest of the "great warriors"?'), etc
Echt onovertuigend, slecht, kutaccent en kutstem.
Of toch du vader?![]()
Eerste keer dat ik Oblivion speelde stopte ik ook na 5-6 uur (bij Kvatch na de eerste Oblivion gate).quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oblivion was de eerste die ik speelde... voor 2 uur. Toen weer verwijderd. Vond het niks. Toch maar Skyrim geprobeerd op release en nu verslaafd.
2 maanden later weer opgepakt, en raakte al vrij snel verslaafd. Toen 200+ uur in gestoken.
Of toch du vader?![]()
Companions ja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen fighters guild, trouwens? (of is dat de companions?)Of toch du vader?![]()
U srs?quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen fighters guild, trouwens? (of is dat de companions?)[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zo vaak dat ik wil sprinten en dan shout omdat L1 en R1. Schrik me echt de tyfus dan.
Binnenkort gips eraf en dan eindelijk weer met muis en toetsenbord spelen.![]()
![]()
hoe de fuck speel ik skyrim met een normale controller?
Moet het perse met een xbox 360 controller op de pc? :SIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Ik gebruik PS3 controller met MotionJoy. Die convert je PS3 naar xbox controller.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoe de fuck speel ik skyrim met een normale controller?
Moet het perse met een xbox 360 controller op de pc? :S![]()
Oh, ja maar ik heb een controller die niet van een console afhankelijk is.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Zou moeten werken. Het is software die controllers beschikbaar maakt. Niet specifiek PS3.
Hier gevonden: http://www.gamefront.com/how-to-use-a-ps3-controller-on-a-pc/ En dan je eigen controller ipv PS3 in dat programma selecteren.![]()
Ik zal het even uittesten, nu maar hopen dat de performance niet omlaag van gaat!If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her![]()
Schijnt wel zo te zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal het even uittesten, nu maar hopen dat de performance niet omlaag van gaat!Of toch du vader?![]()
Is het mogelijk om een draadloze xbox360 controller op de pc aan te sluiten en wat heb ik dan nodig?
Ergo: waar koop ik zo een draadloos connector ding?
vosss is de naam,
http://www.ebay.co.uk/sch(...)nkw=xbox+360+pc+wifiquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef vosss het volgende:
Is het mogelijk om een draadloze xbox360 controller op de pc aan te sluiten en wat heb ik dan nodig?
Ergo: waar koop ik zo een draadloos connector ding?
Anyway, wie hier schiet expres pijlen op de knieën van Guards als ze ruzie zoeken?![]()
Ik weet niet of je een losse connector kan kopen. Destijds heb ik ondanks dat ik twee controllers had geen connector kunnen vinden..quote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef vosss het volgende:
Ergo: waar koop ik zo een draadloos connector ding?. Nu heb ik er 3.
Vrijheid![]()
Iemand enig idee of er een .ini setting is om schaduw vaker te laten updaten? Als je goed oplet (of de timescale flink opvoert) zie je namelijk geregeld de schaduw een stukje opschuiven. Zou dit graag vloeiender willen hebben.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die ben ik ergens in een dungeon tegengekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik ben die spell nog niet eens tegengekomen. Ik wil ook wel weten waar Equilibrium te vinden is.
Erg specifiek, ik weet het.Geen referral hier.![]()
Mijn game lagt nu als een malle als ik in de natuur loop. Schijnt een bekend probleem te zijn op PS3, dus wacht met smart op de patch.
Amen.![]()
Ps3 even een kwartier uit doen helpt danquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Jivis het volgende:
Mijn game lagt nu als een malle als ik in de natuur loop. Schijnt een bekend probleem te zijn op PS3, dus wacht met smart op de patch.
![]()
![]()
Sneaken en sneak attacken met een Boog? Werkt wel heel nice! Fallout stijl sneaken en van afstand schieten!quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef d1ce het volgende:
Ga telkens wel snel dood in dungeons en dergelijke, speel met een 1h and shield. Tips?![]()
![]()
Heb je heavy armor aan? Heb je armor aan dat een beetje bij je level past? Heb je je perkpunten in heavy armor of block gestopt?quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef d1ce het volgende:
Ga telkens wel snel dood in dungeons en dergelijke, speel met een 1h and shield. Tips?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Dat was ik echt zat na New Vegas, zelfs Deathclaws konden me niks meer makenquote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Sneaken en sneak attacken met een Boog? Werkt wel heel nice! Fallout stijl sneaken en van afstand schieten!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: