Die gast speelt en becommentarieert echt op een snelheid waardoor ik sterk aan zijn geestelijke capaciteiten begin te twijfelen.quote:
Oh wees gerust, ik heb bijna 500 saves en ongeveer evenveel gespeeld als jijquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik zie aan mn savegames dat ik er nu 43 uur en 31 minuten in heb zitten.
Ik ben level 26 nu.
Mijn savegamefolder is 1,35 GB groot
186 savegames, ik save vaak zullen we maar zeggen
in dat opzicht vind ik het wel jammer dat ze niet naar mass effect hebben gekeken met het paragon/renegade principe waardoor je zelf weer een beetje meer of minder evil wordt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die gast speelt en becommentarieert echt op een snelheid waardoor ik sterk aan zijn geestelijke capaciteiten begin te twijfelen.
Hij kijkt ook echt af en toe helemaal moeilijk als een NPC een bepaald antwoord geeft en hij moet kiezen wat hij terug wil zeggen
Hoi Bert leuk dat je er bent vertel eens wat over jezelfquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef BoerBert het volgende:
Hoi, ik ben Bert en ben verslaafd aan Skyrim.
Hoezo is jouw folder zo klein met zoveel meer saves???quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Oh wees gerust, ik heb bijna 500 saves en ongeveer evenveel gespeeld als jij(Al is mijn folder maar 82 mb)
leuke daedric quest is datquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef xCore het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, dat moet ik ook nog doen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is jouw folder zo klein met zoveel meer saves???
Zat die niet in Oblivion?quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Barbasss
Ik heb die quest net afgerond.
53 uur en 156 minuten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik zie aan mn savegames dat ik er nu 43 uur en 31 minuten in heb zitten.
Ik ben level 26 nu.
Mijn savegamefolder is 1,35 GB groot
186 savegames, ik save vaak zullen we maar zeggen
Ik...ik kan er niks aan doenquote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Bert leuk dat je er bent vertel eens wat over jezelf
Dat level ga ik niet halen in die paar uur ben ik bangquote:
zolang je maar verslaaft ben mag het hierquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef BoerBert het volgende:
Ohja, ik speel zonder mods, mag dat hier?
53 uur en 16 minuten bedoelde ik.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat level ga ik niet halen in die paar uur ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |