Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snelquote:Op maandag 21 november 2011 01:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 01:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben 43 met 76 uur op de klok.
Doe rustig aan.
quote:Op maandag 21 november 2011 01:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snel
Overigens daarnet wel ff heftig zeg,Ik doe ook rustig aan, ik ben nog totaal niet ver met de MQ, ben alleen nog in Whiterun en Riften geweest qua grote steden, ben wel klaar met Companions (toevallig nu netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en bij Thieves Guild heb ik ongeveer 3 missies gedaan.
Ik weet niet waar ik zo snel van levelWerk gewoon veel aan m'n skills, enchanting/smithing/etc, dat zal het wel zijn.
Doe ook wel veel dungeons enzo (alle dungeons die ik langs zie komen pak ik sowieso even aan
), dus veel combat, veel skillups. Meh. Wil het spel niet outlevellen.
Maar als het te easy wordt zet ik 'm wel wat moeilijker.
Of toch du vader?
quote:Op maandag 21 november 2011 01:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nu 56 uur gespeeld en level 36, dus jij bent gewoon vrij snel
Overigens daarnet wel ff heftig zeg,Ik schrok me de eerste keer kapot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat er iets met m'n geluid was, dus hup, volume omhoog. 2 sec later: AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik ben ook al een vrij hoog level voor het aantal uur dat ik gespeeld heb, maar bij mij komt dat vooral doordat ik honderden iron daggers op rij heb gesmeed en geënchant en vervolgens in een paar minuten vier levels steeg oidquote:Op maandag 21 november 2011 01:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.
Ik heb ook wel aardig wat necklaces etc ge-enchant om vervolgens te verkopen. Enchanting levellen en er nog een profitje uitslaan ook. Maar goed, ik heb niet specifiek materials ingekocht etc etc, ik heb 't puur gedaan met de materials die ik heb gevonden.quote:Op maandag 21 november 2011 01:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ben ook al een vrij hoog level voor het aantal uur dat ik gespeeld heb, maar bij mij komt dat vooral doordat ik honderden iron daggers op rij heb gesmeed en geënchant en vervolgens in een paar minuten vier levels steeg oid
De guards worden er ook zenuwachtig van als je hem aan je riem hebt hangen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
Wat een bazenwapen is de Mace of Molog Bal.
Ik heb wel een paar doelwitten gevonden hoorquote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppen
Die helm daarvan is niet om aan te zien eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 02:41 schreef vosss het volgende:
Hmz heb net een orc armor gekregen. Toch maar eens mijn smithing wat omhoog gooien, want nu heb ik er weinig aan.
En eerst even naar bed en zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn naar Whiterun verhuist, maar ik zie regelmatig die elf FaelanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mijn huis uit komen. Niet zo'n ramp aangezien ik er een kleine harem op na houd (Lydia slaapt er ook) maar niet zo tof dat ze na 3 dagen huwelijk al vreemd gaat.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op maandag 21 november 2011 03:46 schreef RedDevil085 het volgende:
Ugh, ik ben nu met Camilla Valerius getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn naar Whiterun verhuist, maar ik zie regelmatig die elf FaelanDat van Faendal is een bug volgens UESPWiki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mijn huis uit komen. Niet zo'n ramp aangezien ik er een kleine harem op na houd (Lydia slaapt er ook) maar niet zo tof dat ze na 3 dagen huwelijk al vreemd gaat.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Maakt echt geen drol uit, je kan het allemaal zelf levelen als je eenmaal begint.quote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren de game besteld. Hoop hem deze week binnen te hebben
Toch wel lastig om een ras te kiezen. Ik wil graag een thief karakter spelen maar dan zit je eigenlijk vast vaan die hagedis, tijger of een elf... en ik wil eigenlijk een human spelen zoals de redguard. Hebben de extra stats die je krijgt in het begin erg veel invloed op de verloop van hetspel? of kan ik gewoon beter voor uiterlijk gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Die stats maken ook niet zo heel veel uit. Ik begon een Kajiit te spelen, maar die staart die zo erect in de lucht staat terwijl je sneakt: ik kon er echt niet tegenquote:Op maandag 21 november 2011 10:05 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren de game besteld. Hoop hem deze week binnen te hebben
Toch wel lastig om een ras te kiezen. Ik wil graag een thief karakter spelen maar dan zit je eigenlijk vast vaan die hagedis, tijger of een elf... en ik wil eigenlijk een human spelen zoals de redguard. Hebben de extra stats die je krijgt in het begin erg veel invloed op de verloop van hetspel? of kan ik gewoon beter voor uiterlijk gaan?
Daarom koos ik ook uiteindelijk voor Bretonquote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef Sinji het volgende:
Breton's 25% schadevermindering van magic is anders wel een behoorlijk voordeel. Maar uiteindelijk maakt het voor de gameplay geen reet uit nee
De ene draak die de ander dood mept.quote:Speelt hier iemand ook Argonian?
Donkere huidskleur helpt met sneakenquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef KoosyNL het volgende:
Kijk, dat is handig om te weten! Dan ga ik denk ik voor een thief Redguard
Ik speel ook als Redguard, maar heb de skin op zn blankst gezet bij het maken van mn karakterquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Donkere huidskleur helpt met sneaken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef vosss het volgende:
Nocturnal kan mn ballen likken; dat ding krijgt ze mooi niet terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben je wel een paar minuutjes mee bezig denk ik.quote:
quote:
Ik speel Argonianquote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom koos ik ook uiteindelijk voor BretonOok Nord, Imperial en Red Guard vind ik allemaal wel mooie menselijke rassen
Speelt hier iemand ook Argonian?
Kan je dat pookje niet naar achteren bewegen zodat de camera uitzoomd?quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Mopst3r het volgende:
Ik heb ineens een vreemde fout op de ps3, als je op r3 drukt dan kan je 3rd person view zien.
Normaal zie je dan je hele character, nu heb ik denk ik per ongeluk een of ander zoomed mode geactiveerd, als ik nu opp r3 druk zie ik alleen de romp en het hoofd van mijn character vet groot in beeld, dit speelt echt kut. Hoe kan ik dit veranderen?
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het gewoon niet passenquote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Je kan ook toch gewoon, jeweetwel, geen weerwolf meer worden?
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken![]()
Vind de weerwolf nou juist erg zwak. Zijn aanvallen zijn wel ok, maar hij kan niet veel damage verdragen. Gebruik hem vooral om snel lange afstanden af te leggen...quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Sinji het volgende:
Over weerwolvenEén keer per dag, is gewoon een magische power bij je spells.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen dit gehad? Of hier toevallig mensen met een oplossing?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bedquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
Heb mezelf ook niet gecured, gebruik de feature verder niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dus niet waarom je dat verder wilt wijzigen, je hebt er niet echt nadeel van...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Heel het spel heb ik nog nite geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bed
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu die soultap spekken, maar snap er niks van. Op een lijk doet ie niks, maar ik schoot hem gisteren op een mannetje, sloeg hem daarna dood, maar heb niks gezien over t vullen van een soulstone .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |