quote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef Saind het volgende:
Ohja ik heb ook wel een vraag.
Loop rond met dieIemand in de wh college geeft je er 2000 gold voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op zak, hoe kom ik daar vanaf? Heb MQ line uitgespeeld maar dat ding nog steeds op zak. Beetje irritant, weegt 20kg
Idd, maar ik bedoelde een andere van Skyrim.quote:
Wat mij betreft nietquote:Op zondag 20 november 2011 22:36 schreef FS1986NL het volgende:
Hmm ik ben nu op het punt dat ik moet beslissen of ik een weerwolf wilt zijn.
Is dat leuk en voegt dat heel veel toe?
SPOILER: maaar....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mij betreft nietAh ok ja dit is die Companion Quest waar ik nu mee bezig ben en wil het toch wel helemaal afmaken.SPOILER: maaar....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ze lezen, en soms krijg je er skills van.quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef Pinterman het volgende:
Net begonnen met Skyrim. Ben nog een beetje radeloos nu ik voor het eerst een voet buiten die eerste grot heb gezet... Waar moet ik beginnen? Ah, good old Elder Scrolls.
Vraagje: ik ben een ontzettende neuroot wat betreft het 'maar wat als ik iets mis en hier items liggen die geweldig zijn en ik later nooit meer terug kan komen???' gevoel. Ik ben nog geen half uur bezig en ik heb al 5 boeken in mijn inventory. Kan iemand me het uitleggen wat ik met die boeken kan doen? Verder dan met A en D door de pagina's scrollen ben ik nog niet gekomen...
Of moet ik ze maar niet meer oprapen? Ik dacht eigenlijk dat het skills boeken zouden zijn, maar lijkt er vooralsnog niet op.
Mwa, je kunt ze in je boekenkast in je huis zettenquote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Boeken moet je gewoon alleen lezen en niet oppakken.
Als het een skillbook is krijg je gelijk die skill als je hem leest.
Voor de rest heb je er weinig aan en is het dood gewicht,
niet handig dusquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, je kunt ze in je boekenkast in je huis zetten
Volgens mij moet je dan weer in de gratie komen bij de nieuwe jarl.quote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kan ik geen huis in Whiterun kopen nadat ik de Stormcloaks heb geholpen die stad in te nemen?
Jij bedoelt deze:quote:Op zondag 20 november 2011 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, maar ik bedoelde een andere van Skyrim.
Dankzij mij zit die klote Jarl daarquote:Op zondag 20 november 2011 23:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan weer in de gratie komen bij de nieuwe jarl.
Die is zo mooi hequote:
Zou tof zijn als je nu ook even iedereen bedankt die wél netjes spoilertags gebruikt.quote:
quote:
Nou, heb hem eindelijk gevonden, ipv braaf in Dragonsreach te zitten zat ie ergens buiten bij de Companionsquote:Op zondag 20 november 2011 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij mij zit die klote Jarl daar
quote:A Trolling Troll with Trololol Song
quote:Op zondag 20 november 2011 23:41 schreef vosss het volgende:
Wie probeert deze even?
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=834
[..]
[ afbeelding ]
Godsklere![]()
![]()
!!!
<zucht>quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:55 schreef vosss het volgende:
Ik heb zojuist tegen die koekenbakker van de stormcloaks gezegd kom maar op met je grote bek.Hou je gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILER: krosisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Toen ik even ging ragen in Dragonsreach kon ik ze inderdaad niet doodkrijgen. Is irritant omdat ze wel weer witness kunnen zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 23:37 schreef vosss het volgende:
Lol, ik zie dat er inmiddels ook een mod uit is zodat je kinderen dood kan meppen
quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef BurnaBoy het volgende:
SPOILER: krosisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Probeer eens in de Mediamarkt, de mijne was daar rond de 40 eurooyjes.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens weet iemand nog waar ik de PC versie goedkoop kan krijgen 50/60 euro is mij te duur.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef Jump het volgende:
Dat was nog eens een leuk gevechtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige mensen doen vanalles met hun companions!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILER: Quest met ButcherOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Krosis statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 21 november 2011 00:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]Deze ook tof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige mensen doen vanalles met hun companions!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Zitten inderdaad wel heel veel bugs in, snap niet dat ze het nu al gereleased hebben... Ook heel irritant was ..quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef Young_David het volgende:
Door één of andere bug ligt mijn Lydia dood in mijn huis. Heb haar wel naar het haardvuur weten te verplaatsen waarin ze nu lekker ligt te smeulen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel heel veel bugs in, snap niet dat ze het nu al gereleased hebben... Ook heel irritant was ..Deze is te fixen door sound files te downloaden. Even googlen. Vreselijke kut gebuggede quest is dat idd. Na de soundfiles praat hij gewoon normaal en flitsen de teksten niet voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zo fijn want hij speelt namelijk een belangrijke rol in de MQ en ja wat hij te zeggen heeft is super interessant.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
Wtf, na 43,5 uur pas level 26? Ik ben nu na 33 uur level 30.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
Ik zie aan mn savegames dat ik er nu 43 uur en 31 minuten in heb zitten.
Ik ben level 26 nu.
Mijn savegamefolder is 1,35 GB groot
186 savegames, ik save vaak zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |