Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het gewoon niet passenquote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Je kan ook toch gewoon, jeweetwel, geen weerwolf meer worden?
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken![]()
Vind de weerwolf nou juist erg zwak. Zijn aanvallen zijn wel ok, maar hij kan niet veel damage verdragen. Gebruik hem vooral om snel lange afstanden af te leggen...quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Sinji het volgende:
Over weerwolvenEén keer per dag, is gewoon een magische power bij je spells.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen dit gehad? Of hier toevallig mensen met een oplossing?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bedquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
Heb mezelf ook niet gecured, gebruik de feature verder niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dus niet waarom je dat verder wilt wijzigen, je hebt er niet echt nadeel van...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Heel het spel heb ik nog nite geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bed
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu die soultap spekken, maar snap er niks van. Op een lijk doet ie niks, maar ik schoot hem gisteren op een mannetje, sloeg hem daarna dood, maar heb niks gezien over t vullen van een soulstone .
Carequote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bed
You look tired, friend. Maybe you should go to the Bannered Mare.quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Heel het spel heb ik nog nite geslapen
quote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef eQuaL het volgende:
Godverdekloteteringtiefus*****
Draugr Death Overlord, hoezo overpowered?
datquote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Makkie, gewoon wegrennen/ontwijken en schieten.
Ja maar toch, hij heeft je in 2 slagen met zijn bijl dood. Ik heb nu 240 HP, je gaat me echt niet vertellen dat die bijl meer dan 120 HP damage doet...quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef ems. het volgende:
Makkie, gewoon wegrennen/ontwijken en schieten.
ow . Handig om te weten. Hoe kom je aan die info als je geen guide hebt? Of staat dat in die 100den boeken ingame ?quote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigGewone soulstones kunnen alleen gevuld worden met dieren en summons
Die bijl die ik daarna oppak van hem is een gewone bijl, doet 22 damage en 15 Frost...quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef ems. het volgende:
En toch vrees ik van wel, gezien 240/2 120 is.
Volgens mij gebruiken zij ook magic bij hun melee attacks. Daarnaast moeten er nou eenmaal wat sterke mannetjes in dit spel zitten want anders is het veels te makkelijk (wat het nu alsnog isquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die bijl die ik daarna oppak van hem is een gewone bijl, doet 22 damage en 15 Frost...
Door diehard fan van de Elder Scrolls-saga te zijnquote:Op maandag 21 november 2011 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow . Handig om te weten. Hoe kom je aan die info als je geen guide hebt? Of staat dat in die 100den boeken ingame ?
Ach, het is ook prima te spelen zonder andere delen gespeeld te hebben. De lore/kennis achterstand is prima mee te leven en de grappen/informatie die over oudere delen zijn merk je niet eens op als nieuweling.quote:Op maandag 21 november 2011 13:57 schreef leeell het volgende:
mensen die skyrim spelen zonder Morrowind / Oblivion gespeeld te hebben missen gewoon HEEL veel qua lore/kennis
Bethesda heeft het zo ook bedoeld denk ik, dat zie je aan hoe de informatie van de TES wereld wordt verteld (alsof je geacht word de vorige delen ook gespeeld te hebben; EN TERECHT)
maar er zitten gewoon ontzettend veel referenties in naar de vorige delen hoor,quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Ach, het is ook prima te spelen zonder andere delen gespeeld te hebben. De lore/kennis achterstand is prima mee te leven en de grappen/informatie die over oudere delen zijn merk je niet eens op als nieuweling.
Ik zou het in principe best ok vinden om voor de lore de twee oudere delen ook te spelen, alleen heb ik een nogal slechte impressie gekregen van Morrowind doordat ik in de eerste 20 minuten vermoord werd door een worm omdat ik hem gewoon niet kon rakenquote:Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef leeell het volgende:
[..]
maar er zitten gewoon ontzettend veel referenties in naar de vorige delen hoor,
tuurlijk kan je het zonder spelen, maar mocht je om de verhalen/lore geven in Skyrim is het gewoon een must.
Gedood door een Kwama Forager?quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef internal het volgende:
[..]
Ik zou het in principe best ok vinden om voor de lore de twee oudere delen ook te spelen, alleen heb ik een nogal slechte impressie gekregen van Morrowind doordat ik in de eerste 20 minuten vermoord werd door een worm omdat ik hem gewoon niet kon rakenVervolgens heb ik een uurtje besteed aan het leeg stelen van een stad en toen was ik er toch wel helemaal klaar mee. Oblivion heb ik daarna niet eens geprobeerd.
Fanboys incoming hide yo womenquote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef genakt het volgende:
Ik vind dit pas de eerste leuke. Oblivion en morrowwind vond ik geen hol aan persoonlijk
Morrowind geen hol aan vindenquote:Op maandag 21 november 2011 14:24 schreef genakt het volgende:
Ik vind dit pas de eerste leuke. Oblivion en morrowwind vond ik geen hol aan persoonlijk
ik heb tot nu toe alle skillbooks meegenomen, voor in mn persoonlijke bieb ^^ (fuck die elcheapo troep in winterhold college, ik ga voor kwaliteit!)quote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Boeken moet je gewoon alleen lezen en niet oppakken.
Als het een skillbook is krijg je gelijk die skill als je hem leest.
Voor de rest heb je er weinig aan en is het dood gewicht,
Ik ben die spell nog niet eens tegengekomen. Ik wil ook wel weten waar Equilibrium te vinden is.quote:Op maandag 21 november 2011 14:33 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al en keer geprobeerd veel telikenesis te gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |