Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mijquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het gewoon niet passenquote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Je kan ook toch gewoon, jeweetwel, geen weerwolf meer worden?
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken![]()
Vind de weerwolf nou juist erg zwak. Zijn aanvallen zijn wel ok, maar hij kan niet veel damage verdragen. Gebruik hem vooral om snel lange afstanden af te leggen...quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik die weerwolf form misschien wat te sterk. Ik vond het iig niet leuk om veel te gebruiken
quote:Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben klaar met de quests voor de compagnie en heb geen curequest gezien volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef Sinji het volgende:
Over weerwolvenEén keer per dag, is gewoon een magische power bij je spells.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet, enige quest van de companions is om weerwolf te worden, voor de rest zie ik geen keus meer. (die gasten staan te wachten in underforge)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen dit gehad? Of hier toevallig mensen met een oplossing?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bedquote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
Heb mezelf ook niet gecured, gebruik de feature verder niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je gewoon niet meer de skill gebruikt dat je in een weerwolf verandert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dus niet waarom je dat verder wilt wijzigen, je hebt er niet echt nadeel van...Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Heel het spel heb ik nog nite geslapenquote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gedacht. Met beastblood kun je nooit meer (well) rested zijn na slapen in een bed
Voor een mannetje heb je black soulstones nodigquote:Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu die soultap spekken, maar snap er niks van. Op een lijk doet ie niks, maar ik schoot hem gisteren op een mannetje, sloeg hem daarna dood, maar heb niks gezien over t vullen van een soulstone .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |