Daarom koos ik ook uiteindelijk voor Bretonquote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef Sinji het volgende:
Breton's 25% schadevermindering van magic is anders wel een behoorlijk voordeel. Maar uiteindelijk maakt het voor de gameplay geen reet uit nee
De ene draak die de ander dood mept.quote:Speelt hier iemand ook Argonian?
Donkere huidskleur helpt met sneakenquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef KoosyNL het volgende:
Kijk, dat is handig om te weten! Dan ga ik denk ik voor een thief Redguard
Ik speel ook als Redguard, maar heb de skin op zn blankst gezet bij het maken van mn karakterquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Donkere huidskleur helpt met sneaken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef vosss het volgende:
Nocturnal kan mn ballen likken; dat ding krijgt ze mooi niet terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben je wel een paar minuutjes mee bezig denk ik.quote:
quote:
Ik speel Argonianquote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom koos ik ook uiteindelijk voor BretonOok Nord, Imperial en Red Guard vind ik allemaal wel mooie menselijke rassen
Speelt hier iemand ook Argonian?
Kan je dat pookje niet naar achteren bewegen zodat de camera uitzoomd?quote:Op maandag 21 november 2011 11:45 schreef Mopst3r het volgende:
Ik heb ineens een vreemde fout op de ps3, als je op r3 drukt dan kan je 3rd person view zien.
Normaal zie je dan je hele character, nu heb ik denk ik per ongeluk een of ander zoomed mode geactiveerd, als ik nu opp r3 druk zie ik alleen de romp en het hoofd van mijn character vet groot in beeld, dit speelt echt kut. Hoe kan ik dit veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |