Nee, daar ging het niet om. Het ging om de slechte/gebugde hitboxes.quote:Op maandag 21 november 2011 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als kersverse mage met een greatsword op iets in willen slaan schiet natuurlijk niet op... zomaar een voorbeeldje he
Eerste keer dat ik Oblivion speelde stopte ik ook na 5-6 uur (bij Kvatch na de eerste Oblivion gate).quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oblivion was de eerste die ik speelde... voor 2 uur. Toen weer verwijderd. Vond het niks. Toch maar Skyrim geprobeerd op release en nu verslaafd.
Companions ja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen fighters guild, trouwens? (of is dat de companions?)
U srs?quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef RickoKun het volgende:
Is er geen fighters guild, trouwens? (of is dat de companions?)
?quote:
Ik gebruik PS3 controller met MotionJoy. Die convert je PS3 naar xbox controller.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoe de fuck speel ik skyrim met een normale controller?
Moet het perse met een xbox 360 controller op de pc? :S
Schijnt wel zo te zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zal het even uittesten, nu maar hopen dat de performance niet omlaag van gaat!
http://www.ebay.co.uk/sch(...)nkw=xbox+360+pc+wifiquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef vosss het volgende:
Is het mogelijk om een draadloze xbox360 controller op de pc aan te sluiten en wat heb ik dan nodig?
Ergo: waar koop ik zo een draadloos connector ding?
Ik weet niet of je een losse connector kan kopen. Destijds heb ik ondanks dat ik twee controllers had geen connector kunnen vinden..quote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef vosss het volgende:
Is het mogelijk om een draadloze xbox360 controller op de pc aan te sluiten en wat heb ik dan nodig?
Ergo: waar koop ik zo een draadloos connector ding?
Die ben ik ergens in een dungeon tegengekomen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik ben die spell nog niet eens tegengekomen. Ik wil ook wel weten waar Equilibrium te vinden is.
Ps3 even een kwartier uit doen helpt danquote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef Jivis het volgende:
Mijn game lagt nu als een malle als ik in de natuur loop. Schijnt een bekend probleem te zijn op PS3, dus wacht met smart op de patch.
Sneaken en sneak attacken met een Boog? Werkt wel heel nice! Fallout stijl sneaken en van afstand schieten!quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef d1ce het volgende:
Ga telkens wel snel dood in dungeons en dergelijke, speel met een 1h and shield. Tips?
Heb je heavy armor aan? Heb je armor aan dat een beetje bij je level past? Heb je je perkpunten in heavy armor of block gestopt?quote:Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef d1ce het volgende:
Ga telkens wel snel dood in dungeons en dergelijke, speel met een 1h and shield. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |