SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu weer met kusjes kaneelsmaak
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn ouders weten het gewoonquote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twee dagen eerder al.
Wat voelt het toch goed om dingen te doen die je ouders niet weten.
Oh die van mij weten het wel en hebben ook verdachte geluiden gehoord waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twee dagen eerder al.
Wat voelt het toch goed om dingen te doen die je ouders niet weten.
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdagquote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn ouders weten het gewoon. Verzwijg dat niet voor ze hoor
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
Lipper en ik hebben vandaag een halfjaar verkering
Pas op hoor, ik weet je Facebook! Je moeder staat erbij!quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdag
Universiteit toch? Dat heet "college skippen". Geen spijbelen johquote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdag
Een half jaar al, pff.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
Wat liefquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik weet je Facebook! Je moeder staat erbij!
als ik naar beneden kom en mn ouders kijken me aan dan ben ik in het verkeerde huisquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
Als ik naar beneden kom en mijn ouders kijken me raar aan, zeg ik gewoon dat ik er ff volgeblaft heb. En dan kijk ik ze als een baas aan
Ja, echt hequote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een half jaar al, pff.Het lijkt gisteren.
Inderdaad, geen leerplicht meer. Colleges zijn vaak niet verplicht, dus zoveel maakt het niet uit.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Universiteit toch? Dat heet "college skippen". Geen spijbelen joh
Nee joh.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij haat je toch niet zo erg als Mark?
Mij niet, mijn ouders zien dat niet zoquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, geen leerplicht meer. Colleges zijn vaak niet verplicht, dus zoveel maakt het niet uit.
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij niet, mijn ouders zien dat niet zo
Maar ik negeer ze al de hele maand, dus op zich boeit het niet veel.
En dan komt Joysa zo beneden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
Als ik naar beneden kom en mijn ouders kijken me raar aan, zeg ik gewoon dat ik er ff volgeblaft heb. En dan kijk ik ze als een baas aan
nee hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?
Goed als je stopt met de opleiding zullen ze daar natuurlijk wel achter komen.
Verslag is simpel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Dank je heloefIn welk deel moet ik zijn voor een verslag van jouw ontgroening?
Dat bleek een ban aanvraag te zijn. Maar Supersoep kan nergens voor geband worden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
mark was toch zn nieuwste meestercountermove aan het voorbereiden?
Daarom verzwijg ik het ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?
Goed als je stopt met de opleiding zullen ze daar natuurlijk wel achter komen.
Woonde ik alquote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Woon je op jezelf, Loka? Wat tof! Wat een vrijheden zul je dan hebben zeg
quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan komt Joysa zo beneden.
[ afbeelding ]
Ze smeert het er in bij jou?quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn haar zit dan ook altijd zo
Niet vergeten te eten vandaag. En je bed opmaken graag.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Woonde ik al
Maar nog maar net en het gaat allemaal niet zo lekker nog, dus ze maken zich de hele tijd bezorgd om me
Okequote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet vergeten te eten vandaag. En je bed opmaken graag.
Neequote:
Maar je had toch nog geen sex met je vriendin wegens hormonen problemen? Of verwar ik je nu met iemnd anders?quote:Op zondag 20 november 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb ook vrij lang haar. En met zo hard tekeer gaan gaat het door de war enzo ook met handen erdoorheen. En dan blijft mijn haar altijd zo staan
Oké, en vond je haar ook leuk of... ? En daarna? Hoe was het trouwens? Tong? Snel? Rondjes? Tikkertje? Veel spuug?quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Verslag is simpel.
Zij zei: mag ik het je leren Ik zei: okee
Err ik had geen seks met mijn ex. En met mijn nieuwe nog niet omdat lastige spiraalquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je had toch nog geen sex met je vriendin wegens hormonen problemen? Of verwar ik je nu met iemnd anders?
Ja, dat was het. Dus jullie gaan naar een hotel om helemaal los te gaan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Err ik had geen seks met mijn ex. En met mijn nieuwe nog niet omdat lastige spiraal
Ze had nog een gratis hotelbon ofso ergens van. Zonde om die niet te gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat was het. Dus jullie gaan naar een hotel om helemaal los te gaan?
Ik denk dat we iets meer uitleg nodig hebben hier.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef lietuva het volgende:
een vrouw is mij niet waard als ze voorwaarden gaat stellen
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oké, en vond je haar ook leuk of... ? En daarna? Hoe was het trouwens? Tong? Snel? Rondjes? Tikkertje? Veel spuug?
En toen jullie klaar waren, voelde je je toen helemaal verlegen en opgelaten of had je zoiets van
[ afbeelding ] FUCK YEAH
Heb je nu het idee dat de drempel om meisjes aan te spreken voor jou lager is geworden?
Leuk hoor, ik ben echt blij voor je
Je kan niet alles hebben in het leven.quote:
Toen het mij overkwam had ik eerst zoiets van eh huh wtf helpquote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Oh hai, daar ben je.quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Dat ging sneller dan verwachtquote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Echt hequote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Wat had je dan gedacht?quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Vooral jou.quote:
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijstquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht?
[..]
Vooral jou.
Wel perfectie bestaat. Van afstand.quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijst
Ook van dichtbij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wel perfectie bestaat. Van afstand.
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.
[..]
Ook van dichtbij.
Ach jij kende het meisje nog tenminstequote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Jawel, ik heb ervaren van wel.quote:
Eigenlijk niet. Ik vind 't iets over jullie zeggen dat jullie mij zo interessant vinden dat jullie maar door blijven gaan. Onwaarheden ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij kende het meisje nog tenminsteik weet haar naam niet eens meer
haha
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
Oh heloef! heb je getongt?
voor het aller eerst?
met myra?
Ik dacht dat ik het ook had ervaren, maar het was vooral van veraf zo. Het bleek de zwarste slang die ik ooit heb getroffen.quote:
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
Fay?quote:
Ik was 21quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
oke over dat laatste wil ik echt meer wetenquote:
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn vriendin is sowieso geen slang, zulke dingen heb ik wel snel door. Ik denk het niet trouwens, 't is echt zo. Ze is perfect voor mij. Jij gelooft daar blijkbaar niet (meer) in maar het bestaat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het ook had ervaren, maar het was vooral van veraf zo. Het bleek de zwarste slang die ik ooit heb getroffen.
En natuurlijk denk je in je verliefdheid dat iemand perfect is.
Dacht trouwens deze hele reeks lang dat jij al getongd en gevingerd had. Totdat er opeens "heloef is ontgroend" verscheen.quote:
Ik geloofde er niet in, toen heilig. En nu?quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef mrk.n het volgende:
Jij gelooft daar blijkbaar niet (meer) in maar het bestaat.
Nee.quote:
Fay single? Van de week was ze nog zo vol overtuiging?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Al mag ik nu die single is ook daar mijn tong in steken.
Je hebt vrij spel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Wie was het dan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg: doen! En anders eerst een beetje dronken voeren, dat lukt toch wel, aangezien jullie al vrienden zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
De beste vriendin van Myraela die ook met Myraela heeft gezoend.quote:
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 16:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geloofde er niet in, toen heilig. En nu?
Niets is onmogelijk, maar de kans is heel klein. En voor iedereen is wat anders perfect zal ik maar zeggen. Sommige mensen zijn al blij dat ze iemand met wat gelijke hobby's en een aantrekkelijk lichaam hebben.
Ik ben inderdaad wat cynisch, maar eigenlijk een enorme romanticus.
En terecht, ik heb mijn before sunset( zie film) gehad. Het was magisch, maar ze bleek een slang. En dat zie je niet als je verliefd bent. Dat blijkt pas als de waas voor je ogen weg is.
Maar de liefde blijft een mooi ding hoor.
maar ik ben niet zo happig meer
Nou het was haar idee dus dat was niet eens nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! En anders eerst een beetje dronken voeren, dat lukt toch wel, aangezien jullie al vrienden zijn?
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoendquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De beste vriendin van Myraela die ook met Myraela heeft gezoend.
Daarom is het indirect.
Op die manier heb ik ook indirect met Naatje gezoend en Socios.quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoend
Het is een leuk meisje.quote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Oh wat jammer dat Fay single is!
lijkt me wel een leuk meisje! Er achter aan heloef!!!
Ik ook niet. Maar geloof net zo min dat je mensen die ECHT bij je passen zomaar tegenkomt. Sommigen komen er 4 tegen, soms maar 1 en sommigen geen een. Ik heb er nog geen een getroffen. Wel 2 waarvan ik het dacht.quote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.
Goed dat je zo verliefd bent.quote:Ik ben heel erg kritisch en ook heel erg cynisch trouwens maar mijn vriendin is simpelweg perfect voor mij. Qua innerlijk en uiterlijk. Natuurlijk zijn er wel eens minpunten binnen onze relatie, maar die minpunten komen van mijn kant. Ik zou haar in ieder geval voor geen goud kwijt willen.
Ik zoen niet met jullie, das vragen om Pijper.quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoend
Ik zoen alleen met meisjesquote:Op zondag 20 november 2011 16:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zoen niet met jullie, das vragen om Pijper.
Ach ja niet te veel over nadenkenquote:Op zondag 20 november 2011 17:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en meisjes zoenen met andere jongens of andere meiden.
Ik geloof daar wel in, al zal het wel moeilijk te vinden zijn. Je hebt toch ook veel vrienden die bij jou passen? Dat heb ik namelijk wel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar geloof net zo min dat je mensen die ECHT bij je passen zomaar tegenkomt. Sommigen komen er 4 tegen, soms maar 1 en sommigen geen een. Ik heb er nog geen een getroffen. Wel 2 waarvan ik het dacht.
Zoals ik al zei, we zullen zien... het kan. En genoegen nemen met kan altijd nog.
[..]
Goed dat je zo verliefd bent.
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleestquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.
Ik ben heel erg kritisch en ook heel erg cynisch trouwens maar mijn vriendin is simpelweg perfect voor mij. Qua innerlijk en uiterlijk. Natuurlijk zijn er wel eens minpunten binnen onze relatie, maar die minpunten komen van mijn kant. Ik zou haar in ieder geval voor geen goud kwijt willen.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
Hoe kom je d'r bij? Ze heeft nog nooit van fok gehoord, laat staan dat ze weet dat ik op fok zit.quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
quote:
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Mijn zusje had net een vriendin op bezoek. Mooie grote ogen, leuke lach.
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
quote:
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.quote:
Serieus rot op.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
dingen als bloedzuiger ijn voor de maatschappij klinkt als mijn soort mensen.
Want Faye, duhquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.
Ik ben zo leukquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Niet zo maar een meisjequote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
Mark is zo'n klootzakquote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef mrk.n het volgende:
Een haatlied over mij. De tijd die je in dat lied steekt, kun je beter steken in je studie of een goede psycholoog zoeken, Mylifeisgrey.
Dat wel natuurlijk.quote:
Dit. Ik moest ook lachen.quote:
Hij wil het zingen met z'n gitaar erbij, beat erbij. Daar gaat best wat tijd in zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mark is zo'n klootzak
Met zijn praatjes en zijn nette pak
Ik word boos omdat ie vreemd gaat
Omdat iedere chick niet ziet dat ik er ook sta!
Oh Mark vuile vuile huichelaar!
Ik kan niet tegen je op want ik ben kluizenaar
Oh Mark!
Zoveel werk was het niet.
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Als ik een vriend van me hoor...quote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'
quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
Ik ook, zo lang hun ogen niet naar mij kijken, dan zijn mijn ogen meteen ergens andersquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
MSN, alles, nuquote:
Ach joh, meisjes zijn er genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Lach maar, weer een kans gemist![]()
De volgende keer beter
Wilde je opvallen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Leuke niet.quote:
Bij één meisje is dit ook niet zo'n probleem, het probleem is dat ik dit bij elk meisje doequote:
Nee jij bent een schatjequote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Huh? Geen naatje meer?quote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gedumpt. Zo'n dip.
it's miss seriusquote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent echt veel te lief voor mequote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.quote:
Wat een !$#$..quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij heeft me via de mail gedumpt.
quote:
Juist wel.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.
WAATTTTTTT, dat is per definitie een kutstreek.quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
No. Fucking. Wayquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Andersomquote:
Ouchquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zat in de huiskamer op de bankquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moet inderdaad wel als hij stokstijf achter z'n pc zit.
Jij ook niet altijdquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?quote:Op zondag 20 november 2011 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Zat in de huiskamer op de bankWas een tijdje even niet achter mijn pc.
Nee helaas. Nou ja ik ken ze beide van FOK! Faye is toch de leukste van de 2.quote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
En dan hebben jullie de mail nog niet eens gezien die alles nog zo'n 10 keer erger maakte.
Zullen we gewoon even met z'n allen verzamelen voor zijn huis over een uurtje ofzo? Dan zullen we hem eens even duidelijk maken hoe we er over denkenquote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
En dan hebben jullie de mail nog niet eens gezien die alles nog zo'n 10 keer erger maakte.
Gebeurt zovaak. Uitmaken via de sms, ook zoiets.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bizar dat er zulke mensen bestaan.
Jij bent niet lief genoeg voor jezelfquote:
Dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
wokkels wokkels wokkelsquote:
Hoiquote:
Wow was dat echt gisterenquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor, maar alleen als de situatie awkward is.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?
Hij verdient haar niet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee helaas. Nou ja ik ken ze beide van FOK! Faye is toch de leukste van de 2.
Naatje zie ik meer als iemand met een plank voor zijn kop.
Waarom niet, was hij gewoon niet aardig tegen haar ofzo? Maar hij is/was toch ook een vriend van jou?quote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij verdient haar niet.
Dat vond ik altijd al, maar nu kan ik het hard op zeggen.
Hebben wel meerdere mensen. Ik vraag me alleen maar af hoe dat zit met Benzin.quote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor, maar alleen als de situatie awkward is.
Ik vond hem op sommige momenten gewoon te bot en nog veel vaker te laks.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom niet, was hij gewoon niet aardig tegen haar ofzo? Maar hij is/was toch ook een vriend van jou?
Ja, ik kan vrouwen niet goed aankijken en ik ben bang.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou het nieuwe account van naatje?
Isamara87
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond hem op sommige momenten gewoon te bot en nog veel vaker te laks.
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.
Ook mijn conclusie. Ik hield en houd echt van hem.quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.
Naar wat ik zeg, bedoel je? Ja, het is hard maar als je iemand écht leuk vind, ga je niet op die manier om met iemand. Tenzij je niet beter weet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.
Ik ben blij dat ik daar niet meer mee geassocieerd wordquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.
Als je uitgejankt bent zul je begrijpen dat het nu alleen maar beter kan wordenquote:
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden wordenquote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar weten jullie waarom het uit is, dan?
Zoniet, is het dan niet een beetje lullig om die jongen helemaal af te branden?
Ik ken hem niet hoor, Faye ook niet echt, en ik weet ook niks van de breuk dus ik kan helemaal niks erover zeggen, behalve dat het een nare manier is om iemand te dumpen.
Maar meer ook niet!
Dat hij het uitmaakt per mail in sinterklaasdichtvorm moet toch haast wel door zijn autisme komen, geen weldenkend mens doet het op die manier.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
What the fuck.quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden worden
quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar niet meer mee geassocieerd word
Ja maar dat is en blijft raar. Ik heb tijdens het einde van relaties wel een aantal keer over de toekomst gehad met allemaal plannen en een paar dagen later was het uit.quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden worden
Is de kans niet heel groot dat je lacht naar een hetero?quote:Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wie weet er bepaalde openingszinnen die je kan zeggen in een 'gewoon' contact met een meisje, maar wel een beetje flirterig?
Ik heb weleens dat ik bij een bushalte bijvoorbeeld glimlach naar een leuk meisje en dan lacht ze terug en op zulke momenten zou ik dan iets willen zeggen, maar ik weet niet wat.
Of in winkels, of waar dan ook eigenlijk, gewoon in dagelijkse momenten eigenlijk. Ik heb de laatste tijd veel geoefend met dat glimlachen en dat gaat nu echt goed, en nu is het dus tijd voor de volgende stap.
Je bent anders ook wel veel te overtuigt van je eigen objectiviteit in die discussies. Just saying.quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar dacht hij daar diep van binnen niet zo over. Heb je daarna nog contact met hem gehad?quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, denk je?quote:Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat is en blijft raar. Ik heb tijdens het einde van relaties wel een aantal keer over de toekomst gehad met allemaal plannen en een paar dagen later was het uit.
Dat schijnt heel normaal te zijn.
Hij weigert op te nemen als ik belquote:Op zondag 20 november 2011 18:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Blijkbaar dacht hij daar diep van binnen niet zo over. Heb je daarna nog contact met hem gehad?
Nouja, hij is nu verliefd op een ander. Vandaar dat hij niet opneemt.quote:Op zondag 20 november 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij weigert op te nemen als ik bel
Yep, denk het wel, maar het gaat in deze fase ook vooral om het oefenen met glimlachen, gesprekjes, kortom: Random contact met aantrekkelijke vrouwen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is de kans niet heel groot dat je lacht naar een hetero?
Dan moet je hem gewoon laten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij weigert op te nemen als ik bel
Maar heb je dat sowieso niet in het dagelijkse leven dan; contact/gesprekken met (aantrekkelijke) vrouwen?quote:Op zondag 20 november 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Yep, denk het wel, maar het gaat in deze fase ook vooral om het oefenen met glimlachen, gesprekjes, kortom: Random contact met aantrekkelijke vrouwen.
Ik denk dat ik daar eerst weer goed geoefend in moet raken, voor ik weer een vrouw in mijn armen kan sluiten.
Jawel, maar dat zijn dan bv collega's, die ken ik al, dat is vertrouwd, die wil ik ook niet versieren enzo. Wat ik wil oefenen zijn die 'eerste momenten' met aantrekkelijke vrouwen die ik nog niet ken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
Maar heb je dat sowieso niet in het dagelijkse leven dan; contact/gesprekken met (aantrekkelijke) vrouwen?
Lijkt me echt heel lastig allemaal, omdat je nooit weet of diegene geen hetero is. Maar is het daarom ergens niet ook makkelijker? Als het om het oefenen gedeelte gaat? In de zin van, die vrouw verwacht waarschijnlijk niet dat jij geen hetero bent. Ik lach de hele dag naar mensen, bedoel ik niks mee en ik lach ook gewoon terug naar iedereen. Ik denk dat de meeste mensen wel gewoon terug lachen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Yep, denk het wel, maar het gaat in deze fase ook vooral om het oefenen met glimlachen, gesprekjes, kortom: Random contact met aantrekkelijke vrouwen.
Ik denk dat ik daar eerst weer goed geoefend in moet raken, voor ik weer een vrouw in mijn armen kan sluiten.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Was echt vaag, zag het ook helemaal niet aankomen. Ik draaide me om en zag heloef tongworstelen
quote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Hihi ik kom net een leuke post tegen.
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en zn ogen open doen en rare bewegingen maken
Zat je de PoHi van naatje door te worstelen?quote:Op zondag 20 november 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Hihi ik kom net een leuke post tegen.
[..]
Ja, inderdaad, aan de ene kant is het moeilijker omdat je niet weet of diegene wel op vrouwen valt, maar aan de andere kant maakt dat het inderdaad ook makkelijker om te oefenen, omdat ik rustig kan glimlachen, praten etc. zonder dat het er dik bovenop ligt dat ik haar eventueel zou willen versieren. Want als een man zomaar gaat lachen tegen een vrouw bij de bushalte en een gesprekje gaat aanknopen, dan denk je daar toch al veel sneller iets van.quote:Op zondag 20 november 2011 18:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel lastig allemaal, omdat je nooit weet of diegene hetero is. Maar is het daarom ergens niet ook makkelijker? Als het om het oefenen gedeelte gaat? In de zin van, die vrouw verwacht waarschijnlijk niet dat jij geen hetero bent. Ik lach de hele dag naar mensen, bedoel ik niks mee en ik lach ook gewoon terug naar iedereen. Ik denk dat de meeste mensen wel gewoon terug lachen.
Vraag gewoon hoe laat het is, of naar een straat in de buurt ( die je natuurlijk al kent en niet te ver is ), of waar de supermarkt zit oid. Random vraag, random praatje
Hij ging fokken, ik nietquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef debeterebob het volgende:
Maar Faye je vertelde hier toch ook, dat je twijfelde over de relatie en heel erg hard je best moest doen die te redden? En dat je ipv dat doen, maar ging fokken. Zou het kunnen dat naatje dat las en zijn conclusie trok?
hoeft niet, ik werd eerst gehosseld in een stoptrein rond half 11 naar eindhoven. Door een random lekkere chickquote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, aan de ene kant is het moeilijker omdat je niet weet of diegene wel op vrouwen valt, maar aan de andere kant maakt dat het inderdaad ook makkelijker om te oefenen, omdat ik rustig kan glimlachen, praten etc. zonder dat het er dik bovenop ligt dat ik haar eventueel zou willen versieren. Want als een man zomaar gaat lachen tegen een vrouw bij de bushalte en een gesprekje gaat aanknopen, dan denk je daar toch al veel sneller iets van.
Gewoon een random vraag dus, maar eigenlijk zou het iets moeten zijn waar je dan op door kan praten. Een keer was zoiets me wel gelukt, ik raakte in gesprek met een mooi meisje in de trein en toen vroeg ik waar ze naartoe ging, zei ze 'Den Bosch' en ik 'Oh daar woont een ex.' En zo kwamen we erop dat die ex een jongen is en dat ik nu voor vrouwen ging etc. en op die manier kwam ik (theoretisch) al best ver, maar toen stopte de trein dus in Den Bosch en moest ze eruit, maar dat was eigenlijk best een goed gelukt gesprek.
Ja, ik keek even oa om die discussies over religie nog eens op te zoeken. Geheel toevallig kwam ik toen op die post uit.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zat je de PoHi van naatje door te worstelen?
Kan je die "versiertruuk" niet vaker toepassen dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, aan de ene kant is het moeilijker omdat je niet weet of diegene wel op vrouwen valt, maar aan de andere kant maakt dat het inderdaad ook makkelijker om te oefenen, omdat ik rustig kan glimlachen, praten etc. zonder dat het er dik bovenop ligt dat ik haar eventueel zou willen versieren. Want als een man zomaar gaat lachen tegen een vrouw bij de bushalte en een gesprekje gaat aanknopen, dan denk je daar toch al veel sneller iets van.
Gewoon een random vraag dus, maar eigenlijk zou het iets moeten zijn waar je dan op door kan praten. Een keer was zoiets me wel gelukt, ik raakte in gesprek met een mooi meisje in de trein en toen vroeg ik waar ze naartoe ging, zei ze 'Den Bosch' en ik 'Oh daar woont een ex.' En zo kwamen we erop dat die ex een jongen is en dat ik nu voor vrouwen ging etc. en op die manier kwam ik (theoretisch) al best ver, maar toen stopte de trein dus in Den Bosch en moest ze eruit, maar dat was eigenlijk best een goed gelukt gesprek.
Niet? Oh niks van gemerktquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'
Vertel!quote:
Ja, dat probeer ik, maar vreemd genoeg lukt het me niet om gesprekken expres zo te laten verlopen. Met dat meisje in de trein ging dat spontaan zo. Bovendien ben ik nu een beetje de gesprekjes met vreemden verleerd en moet ik eerst weer die beginzinnen onder de knie gaan krijgen. Het lukt me wel goed om allerlei gesprekjes te voeren met nieuwe colega's etc. omdat je dan een soort reden hebt om te praten, maar bij echt onbekenden is nu zelfs vragen hoe laat het is al een te grote stap. Ik merk dat ik die durf echt verleerd ben.quote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je die "versiertruuk" niet vaker toepassen dan?
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.quote:
Je bent famousquote:
Oh wist ik niet, sorry.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]
Ahum, mensen wat er in KPD gebeurt mag niet buiten KPD besproken worden.
[/warning]
Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jequote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Tegen wil en dank.quote:
Wil ik ook wel eens weten. Zit maar te wachten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Daniël: enig idee hoe vaak die KPD toegang gefixt word? Als in: hoe veel geduld moet ik hebben voor ik begin met zeuren?
Kijken of je er nog behoefte aan hebt, zo niet kan hij opbokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Dit. Wtf gaat hij jou een paar maanden laten wachten. Kneus.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik
Like a bawsquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen wil en dank.
Eerst omdat ik zwart ben en nu omdat ik mijn tong in Merel heb gestoken.
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Jawohl.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Whehe, dus users posten eigen meuk daar?
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd isquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik. Dit is een "aardige" manier van hem om er onder uit te komen zodat je ook niet meer belt. Kap maar gewoon met hem
Hij is verliefd op een ander? Dan is het toch ook duidelijk waarom hij het heeft uitgemaakt als hij na een paar dagen al verliefd is op een ander..quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd is
quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.
En gaan voor een leukere jongen.
Ik weet zeker de redelijk wat van de mannelijke helft van dit topic staat te trappelen.
Volgend jáárquote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is hij verliefd op een ander dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd is
Ik ben ook veel te goed voor hem.quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.
Ik weet zeker de redelijk wat van de mannelijke helft van dit topic staat te trappelen.
Maarja dat wil je nu allemaal vast nog niet horen.
Maar het komt vanzelf goed.
Ik denk dat het goed voor je is om zijn posts niet bewust op te zoeken. Ik hang na een break up ook niet rond op de hyves of facebook of wat dan ook van mijn ex. Je kwelt jezelf er alleen maar mee en het verandert niets aan zijn gedrag. Ik snap dat het heel moeilijk is hoorquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij ook hoorquote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Benzin is in de aanbieding vandaag.
Meld zich.quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maarja dat wil je nu allemaal vast nog niet horen.
Maar het komt vanzelf goed.
Hadden jullie echt zo vaak ruzie?quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gefaald vandaag.quote:
Dus dat hele aanmeldtopic in Feedback is nutteloos?quote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Daniel1976 het volgende:
aub: Op zoek naar Porno? Toegang KPD (18+)
Na 1 dag. Hij zei ook op mijn opmerking dat hij de afgelopen weken al niet meer van me hield, dat dat niet waar was. Maar nu houdt hij niet meer van me. Dat is ook binnen een dag overquote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een ander? Dan is het toch ook duidelijk waarom hij het heeft uitgemaakt als hij na een paar dagen al verliefd is op een ander..
Dan was hij vast al langer verliefd op een ander. Vergeten dus.quote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Na 1 dag. Hij zei ook op mijn opmerking dat hij de afgelopen weken al niet meer van me hield, dat dat niet waar was. Maar nu houdt hij niet meer van me. Dat is ook binnen een dag over
Je bent mooi, jij mag falenquote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gefaald vandaag.![]()
Nu is het Benzin zijn beurt.En Faye is wel een beetje jong voor mij
Tja.. emoties en autisten..quote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Na 1 dag. Hij zei ook op mijn opmerking dat hij de afgelopen weken al niet meer van me hield, dat dat niet waar was. Maar nu houdt hij niet meer van me. Dat is ook binnen een dag over
Maak je niet druk, jij stond ook op de aanbodlijstquote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Wat jullie niet weten is dat VH en ik al voor aan staan in de rij, aangezien wij een van de drie (nu twee dus) mannen in haar leven zijn.
We hangen in dezelfde sc. Ik post daar maar even nietquote:Op zondag 20 november 2011 18:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor je is om zijn posts niet bewust op te zoeken. Ik hang na een break up ook niet rond op de hyves of facebook of wat dan ook van mijn ex. Je kwelt jezelf er alleen maar mee en het verandert niets aan zijn gedrag. Ik snap dat het heel moeilijk is hoor
En terecht, ik ben toch te oudquote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Wat jullie niet weten is dat VH en ik al voor aan staan in de rij, aangezien wij een van de drie (nu twee dus) mannen in haar leven zijn.
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 20 november 2011 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus dat hele aanmeldtopic in Feedback is nutteloos?
Misschien dat ik het niet had moeten lezen hoor, maar op zich klinkt dit wel logisch:quote:Op zondag 20 november 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit. Wtf gaat hij jou een paar maanden laten wachten. Kneus.
Ga shoppen Faye
Dus zoals Happygirl al zei is het inderdaad misschien niet helemaal eerlijk om hem hier af te branden terwijl we zijn kant van het verhaal niet weten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.
Hihiquote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent mooi, jij mag falen![]()
en ja dat is waar dat vergat ik even
Ik dacht dat jullie gefriendzoned waren.quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Thanks.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
@Staw
Het is dit topic of één van de topics uit dezelfde tijd. Is God kieskeurig?
Blijkt de zomer van dit jaar te zijn.
En ook niemand die op het idee komt om hem op slot te flikkeren dan ookquote:
Oh heet dat spytool, vet handig.quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tjonge, de liefde straalt van dit topic af, als je even met de spytool zoekt. Jullie haten mij natuurlijk allemaal, wellicht geheel terecht, maar dat ligt dan gelegen in het feit dat ik het via een mailgedicht heb uitgemaakt. Wat jullie misschien niet weten, is dat Faye het zelf ook 2 keer via de mail heeft uitgemaakt. Zij zegt daarover dat ze daarna wel naar mij toekwam, binnen een paar dagen, maar ik kan dat niet binnen een paar dagen.
Over een paar weken komt er een exit-gesprek, dan kan ze alles tegen mijn kop aansmijten wat ze wilt en dan is dit hoofdstuk afgesloten. Ik ben een klootzak geweest, ik ben een hork geweest en ik heb veel fouten gemaakt, maar fouten zijn om er van te leren en dat doe ik dan ook. Daarbij wil ik aantekenen dat niet ik alleen degene ben geweest die fouten heeft gemaakt, dus we hebben allebei fouten gemaakt.
Wellicht tot ziens en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van verdere perikelen.
Mag ik niet boos worden als hij nergens op reageert. Dagenlang fokfokfok en nooit eens faye. En dan gepikeerd dat ik aandacht nodig heb, want dat kon ik toch wel bij heloef en VH krijgen. Daarom hadden we ruzie. En als je nog geen uur later leest, ben ik al uit zijn hart en nog geen 24 uur later is hij weer verliefd. Ach krijg dan toch ziektesquote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien dat ik het niet had moeten lezen hoor, maar op zich klinkt dit wel logisch:
[..]
Dus zoals Happygirl al zei is het inderdaad misschien niet helemaal eerlijk om hem hier af te branden terwijl we zijn kant van het verhaal niet weten.
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh heet dat spytool, vet handig.
Gewoon grappig, religiediscussies.quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is het punt? Dat hij overtuigd christen is?
Oke, duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mag ik niet boos worden als hij nergens op reageert. Dagenlang fokfokfok en nooit eens faye. En dan gepikeerd dat ik aandacht nodig heb, want dat kon ik toch wel bij heloef en VH krijgen. Daarom hadden we ruzie. En als je nog geen uur later leest, ben ik al uit zijn hart en nog geen 24 uur later is hij weer verliefd. Ach krijg dan toch ziektes
Weet je, je gedraagt je wel als een respectloze hond naar je ex toe in dat andere topic. Die jou volgens mij niet zoveel kwaad gedaan heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tjonge, de liefde straalt van dit topic af, als je even met de spytool zoekt. Jullie haten mij natuurlijk allemaal, wellicht geheel terecht, maar dat ligt dan gelegen in het feit dat ik het via een mailgedicht heb uitgemaakt. Wat jullie misschien niet weten, is dat Faye het zelf ook 2 keer via de mail heeft uitgemaakt. Zij zegt daarover dat ze daarna wel naar mij toekwam, binnen een paar dagen, maar ik kan dat niet binnen een paar dagen.
Over een paar weken komt er een exit-gesprek, dan kan ze alles tegen mijn kop aansmijten wat ze wilt en dan is dit hoofdstuk afgesloten. Ik ben een klootzak geweest, ik ben een hork geweest en ik heb veel fouten gemaakt, maar fouten zijn om er van te leren en dat doe ik dan ook. Daarbij wil ik aantekenen dat niet ik alleen degene ben geweest die fouten heeft gemaakt, dus we hebben allebei fouten gemaakt.
Wellicht tot ziens en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van verdere perikelen.
Jij hebt het al afgeslotenquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
handig als je paranoia bentquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
zo http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Ja ik weet, maar ik vind Daniel in die discussies eigenlijk een stuk vermoeiender. Hij ziet zichzelf als een soort verhevenheid in deze discussies. Hij claimt de waarheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot andersdenkenden die nog dwalen in de duisternis...quote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon grappig, religiediscussies.
Zij doet het, dus ik doe het ookquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Even quoten voor toekomstige referentie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahum, dat hoeft hier al even niet meer![]()
Ik ben heul niet paranoia.quote:
He daniel, daar weten wij allllles van afquote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahum, dat hoeft hier al even niet meer![]()
Bwehehequote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstige referentie.
Verkeerde topic.quote:
Wat betreft het bestaan van evolutie snap ik dat wel. Dat is gewoon zo goed als bewezen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik vind Daniel in die discussies eigenlijk een stuk vermoeiender. Hij ziet zichzelf als een soort verhevenheid in deze discussies. Hij claimt de waarheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot andersdenkenden die nog dwalen in de duisternis...
Ja mevrouwquote:
Dat mag.quote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstige referentie.
Koop een paar tettenquote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mevrouw
Heb jij nog tips hoe ik jou kan versieren?
Dat is een goed planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |