quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik snap hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me nog brakker dan brak. Alcohol doodt wel bacteriën, maar de volgende werkt dat niet echt.
Ik hoest de longen uit me lijf
Klopt helemaal. Maar ik heb gelukkig nooit een lange relatie gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Dat is ook wel gemeen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden netquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vroeger durfde ik dat niet
En het was eigenlijk wel makkelijk die nieuwe manieren van communiceren
Hij had op z'n minst kunnen bellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb van de week ook een bazen jas gekocht
Nee volgende week kan ik niet, dan heb ik een verjaardag in het cafe van iemand die 60 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
Ik kan hem niet echt beschrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heet) en grijs. Alleen heb hem bij Zara gekocht maar hij staat niet op de site..
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen bellen.
Zaterdag ben ik er sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
nja 2 x gedaan dan was het van... Ik moet haasten dus ga weg, en oh ja.. denk niet dat ik je nog vaker wil zien..... dus geniet nog maar ff naquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel gemeen.
Het was heerlijk schat, oh ja, ik kom niet meer terug, doei
Oh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik kan hem niet echt beschrijven
goed plan, was wel een toffe uitzending gisterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Boodschappen doen en dan met vreten The Voice of Holland terug gaan kijken. A plan, I haz it.
Nee hoor, ik kon bij mijn eerste vriendinnetjes ook nog niet smsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden net
Geloof ikik word oud
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Hier heeft meneer een goed punt hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Ja ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.
Ik ook. Als je zo'n pokke eind bij elkaar uit de buurt woont, dan snap ik dat het lastig is en het eigenlijk niet waard om helemaal die kant op te gaan, dus dan is bellen prima. Maar ja, boeiend ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.
We wisten al dat de relatie niet denderend was, daar hebben ze zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Dat hoop jequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik maakte het persoonlijk uit en toen moest ze huilen
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Ah ik had wel meegewildquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 uurtjes ofzo, toen kreeg ik dorst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmd
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggen
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouw
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |