Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we al gezegd, dat je echt wat gemist hebt
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaakquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet of er al een persbericht de deur uit is gegaan, maar naat en ik zullen nooit meer kibbelen. Na een maand bloed, zweet, tranen en wanhoop, heeft Naat het via een sinterklaasgedicht op de mail uitgemaakt.
Naat, ik beloof je, ik ben nog niet klaar met je.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaak
Via mailquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet of er al een persbericht de deur uit is gegaan, maar naat en ik zullen nooit meer kibbelen. Na een maand bloed, zweet, tranen en wanhoop, heeft Naat het via een sinterklaasgedicht op de mail uitgemaakt.
Naat, ik beloof je, ik ben nog niet klaar met je.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaak
Ja ik ook, in Gtst vind ik hem maar raarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind 'm in het echt mooier dan op tv.
Ik nog nooit, altijd persoonlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
Al moet ik niks zeggen want heb het ook zovaak via sms ofzo gedaan....
Laten we het over iets anders hebben. Zo heb ik gisteren een jas gekocht die mijn bazenstatus compleet maaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
Wordt het weer zo'n drama hier?
Bij mij is het 2 keer gebeurd via de mail, dus...quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog nooit, altijd persoonlijk
Vroeger durfde ik dat nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
Al moet ik niks zeggen want heb het ook zovaak via sms ofzo gedaan....
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
Nee, daar steek ik persoonlijk een stokje voor als het erop lijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
ik heb van de week ook een bazen jas gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laten we het over iets anders hebben. Zo heb ik gisteren een jas gekocht die mijn bazenstatus compleet maaktIk zal even een foto zoeken op interbats
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |