SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet 18 november #2
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Nog geen datum geprikt.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:07 schreef mr-green het volgende:
Ik lees hier en daar dat Heloef heeft gescoord
Eh jawelquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Was echt vaag, zag het ook helemaal niet aankomen. Ik draaide me om en zag heloef tongworstelen
Nog voordat we drank gezien hadden ook echtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Was echt vaag, zag het ook helemaal niet aankomen. Ik draaide me om en zag heloef tongworstelen
Hij is echt wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh jawel. Tenminste, als het aan mij ligt wel. En als ik zijn berichtjes mag geloven dan ook als het aan hem ligt
.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh jawel. Tenminste, als het aan mij ligt wel. En als ik zijn berichtjes mag geloven dan ook als het aan hem ligt
.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog voordat we drank gezien hadden ook echt.
Ja en zn ogen open doen en rare bewegingen makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en zn ogen open doen en rare bewegingen maken
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en zn ogen open doen en rare bewegingen maken
Merel is leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Merel- was wel tof. Hysterisch ook
.
Ik welquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Merel- wilde ook heel te tijd met mij zoenen. Ik heb 'r afgewezen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik welWas vlak voor we Woody's in gingen toch?
Oh, ze heeft ook fobo, maar ik had dus net 2s geleden een berichtje naar je gestuurd op facebook waar je naar uit moest kijken.quote:
Het is extra langer ziek zijn wel waard geweestquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef mr-green het volgende:
Ik baal er nu wel van dat ik er niet bij was.
Alleen als ik hoor hoelaat C_A thuis was ben ik weer blij
Trolliequote:
Jij ook hoiquote:
Meissiequote:
Wauwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trollie.
[..]
Jij ook hoi. En nee.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ruud feltkamp is best leuk in het echt
9 uurquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trollie.
[..]
Jij ook hoi. En nee.
[..]
Meissie. Hoe laat was je thuis
?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, op vriendschappelijke basis uit elkaar gaan: het lukt niet.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]ben je uit elkaar aan het gaan?
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik niet mee gegaan ben, had dat niet getrokken nu.quote:
Is het uit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij één en dezelfde chick meer dan 2 keer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef Snuf. het volgende:
Zie ik nou op Facebook dat Rayen 2 chicks heeft gehosseld?
Hebben we al gezegd, dat je echt wat gemist hebtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik niet mee gegaan ben, had dat niet getrokken nu.
Verder baal ik er nog steeds van.
Dat is ook vrij lastig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind 'm in het echt mooier dan op tv.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben we al gezegd, dat je echt wat gemist hebt
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaakquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet of er al een persbericht de deur uit is gegaan, maar naat en ik zullen nooit meer kibbelen. Na een maand bloed, zweet, tranen en wanhoop, heeft Naat het via een sinterklaasgedicht op de mail uitgemaakt.
Naat, ik beloof je, ik ben nog niet klaar met je.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaak
Via mailquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet of er al een persbericht de deur uit is gegaan, maar naat en ik zullen nooit meer kibbelen. Na een maand bloed, zweet, tranen en wanhoop, heeft Naat het via een sinterklaasgedicht op de mail uitgemaakt.
Naat, ik beloof je, ik ben nog niet klaar met je.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Meisje uit Zevenaar hoofdverdachte in Goudse moordzaak
Ja ik ook, in Gtst vind ik hem maar raarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind 'm in het echt mooier dan op tv.
Ik nog nooit, altijd persoonlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
Al moet ik niks zeggen want heb het ook zovaak via sms ofzo gedaan....
Laten we het over iets anders hebben. Zo heb ik gisteren een jas gekocht die mijn bazenstatus compleet maaktquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
Wordt het weer zo'n drama hier?
Bij mij is het 2 keer gebeurd via de mail, dus...quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nog nooit, altijd persoonlijk
Vroeger durfde ik dat nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
Al moet ik niks zeggen want heb het ook zovaak via sms ofzo gedaan....
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
Nee, daar steek ik persoonlijk een stokje voor als het erop lijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Trollscience het volgende:
ik heb van de week ook een bazen jas gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laten we het over iets anders hebben. Zo heb ik gisteren een jas gekocht die mijn bazenstatus compleet maaktIk zal even een foto zoeken op interbats
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me nog brakker dan brak. Alcohol doodt wel bacteriën, maar de volgende werkt dat niet echt.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik snap hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me nog brakker dan brak. Alcohol doodt wel bacteriën, maar de volgende werkt dat niet echt.
Ik hoest de longen uit me lijf
Klopt helemaal. Maar ik heb gelukkig nooit een lange relatie gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Dat is ook wel gemeen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden netquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vroeger durfde ik dat niet
En het was eigenlijk wel makkelijk die nieuwe manieren van communiceren
Hij had op z'n minst kunnen bellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb van de week ook een bazen jas gekocht
Nee volgende week kan ik niet, dan heb ik een verjaardag in het cafe van iemand die 60 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
Ik kan hem niet echt beschrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heet) en grijs. Alleen heb hem bij Zara gekocht maar hij staat niet op de site..
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen bellen.
Zaterdag ben ik er sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
nja 2 x gedaan dan was het van... Ik moet haasten dus ga weg, en oh ja.. denk niet dat ik je nog vaker wil zien..... dus geniet nog maar ff naquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel gemeen.
Het was heerlijk schat, oh ja, ik kom niet meer terug, doei
Oh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik kan hem niet echt beschrijven
goed plan, was wel een toffe uitzending gisterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Boodschappen doen en dan met vreten The Voice of Holland terug gaan kijken. A plan, I haz it.
Nee hoor, ik kon bij mijn eerste vriendinnetjes ook nog niet smsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden net
Geloof ikik word oud
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Hier heeft meneer een goed punt hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Ja ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.
Ik ook. Als je zo'n pokke eind bij elkaar uit de buurt woont, dan snap ik dat het lastig is en het eigenlijk niet waard om helemaal die kant op te gaan, dus dan is bellen prima. Maar ja, boeiend ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.
We wisten al dat de relatie niet denderend was, daar hebben ze zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Dat hoop jequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik maakte het persoonlijk uit en toen moest ze huilen
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Ah ik had wel meegewildquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 uurtjes ofzo, toen kreeg ik dorst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmd
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggen
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouw
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Het is die vervelende clown en die irritante acrobaat!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?quote:
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?
Hij mocht er tenminste op, is mij nog nooit geluktquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
Ik snap hier helemaal geen flikker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens ben ik nu toileteren en zorgen dat ik datzelfde morgen ook kan doen.
Weer een aanval?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.
Dat kan de beste overkomen he
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.
Die zat nog in de auto
Ik ben ook altijd spullen kwijtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.
Ik zat vroeger bij Scouting. Kwam ik terug van zomerkamp was ik altijd wel een onderbroek kwijt of zo, maar kwam ik ook thuis met shirts of sokken die niet van mij warenquote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Hyves als je dat hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nathan en fee hebben geen sexytime meer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uh ja... damn ik zit hier echt gewoon zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
dat is een slecht voorbehoedsmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
HAHAHHAquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
De twee nerds zitten Skyrim te spelen.
Gadverdamme maar Knetter jij sekst toch helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Skyrimquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHHA! Misschien is het een subtiele hint
!!!
Weinig subtiel eigenlijk.
Nah, het is wel ongezellig. Maar goed, ik zit ook op Fok dus heb weinig recht van spreken natuurlijk. Al is dat meer OMDAT ze Skyrim spelen.quote:
Holy crapquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegen
Dus ik ben een nerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.
ik las het jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
Ik las het! Te belachelijk voor woordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Fee, wil je ophouden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Twitter biografie.. jezus, dat Jung zit overal
Het gaat op veel meer plekken zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het! Te belachelijk voor woorden. Achterstallig loon opeisen? Die vent voor de rechter slepen, onrechtmatiger ontslag bestaat er niet
.
GODVERRRRbied het vloeken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer plekken zo.
Kennis van me heeft al 2 waarschuwingen vanwege vloeken.
Nog 1 en ze ligt eruit.
Ja, dat krijg je als mensen ontslagen moeten worden... Dan gaan de bazen nare spelletjes spelen. Staande voet is makkelijker dan het onstlagtraject inzetten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer plekken zo.
Kennis van me heeft al 2 waarschuwingen vanwege vloeken.
Nog 1 en ze ligt eruit.
Nee, ze werkt in Ochten, dat is ook nog zo'n streng gelovig gat hier vlakbij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als mensen ontslagen moeten worden... Dan gaan de bazen nare spelletjes spelen. Staande voet is makkelijker dan het onstlagtraject inzetten.
Ik stop al. Ik kan gewoon nergens heen en ik ben nog nooit zo van mijn voetstuk afgeslagen. En ik heb het via Skype en mail uitgemaakt, maar beide keren onder voorbehoud, omdat ik wou dat het goed kwam.quote:
Ga even langs bij een vriendin ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stop al. Ik kan gewoon nergens heen en ik ben nog nooit zo van mijn voetstuk afgeslagen. En ik heb het via Skype en mail uitgemaakt, maar beide keren onder voorbehoud, omdat ik wou dat het goed kwam.
Ik snap het wel. Maar dit topic is niet de plaats daarvoor. Als je wat kwijt wilt, mag je me PM'enquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stop al. Ik kan gewoon nergens heen en ik ben nog nooit zo van mijn voetstuk afgeslagen. En ik heb het via Skype en mail uitgemaakt, maar beide keren onder voorbehoud, omdat ik wou dat het goed kwam.
Jeetjequote:Op zaterdag 19 november 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze werkt in Ochten, dat is ook nog zo'n streng gelovig gat hier vlakbij.
Daar wordt je al kwaad aangekeken als je op zondag je auto wast.
Voor mij is 538 ook een heidense zender, maar dat heeft niets te maken met het Christendomquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Hoi Trollquote:
Die verloor ik omdat ik een vriend ver weg kreeg. Daar hadden ze geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga even langs bij een vriendin ofzo
Je kan altijd bij heloef en VH terecht.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die verloor ik omdat ik een vriend ver weg kreeg. Daar hadden ze geen zin in.
Prima, oh, wacht...quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar hoe was de meet?
Fijne vriendinnen dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die verloor ik omdat ik een vriend ver weg kreeg. Daar hadden ze geen zin in.
Baas is het hehquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zie datt heloef heeft gescoord
Gezoend enzoquote:
Nee, niet dat ik weet. Misschien nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gezoend enzo![]()
is ie echt verliefd?
Okequote:Op zaterdag 19 november 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Misschien nu wel.
Omdat het uit is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke![]()
leuk voor hem
maar hoezo bent u nu vrijgezel ?
Blijkbaarquote:
Waarom dat?quote:
Net geen 7 maanden en ik wil vrienden blijven, maar Faye haat mequote:Op zaterdag 19 november 2011 13:19 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie eigenlijk iets? En zijn jullie nog gewoon vrienden of is er ruzie
?
Soooow, wat een baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meerdere keren met hetzelfde meisje(naar ik heb vernomen dan)
Ah oke. Wat is er gebeurd danquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net geen 7 maanden en ik wil vrienden blijven, maar Faye haat me
Het ging gewoon niet meer, alsmaar ruzie en gisternacht was voor mij de druppel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:19 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Ah oke. Wat is er gebeurd dan?
Ik heb 8 jaar in Katwijk aan Zee gewoond. Zelfde laken een pak. Wilde eigenlijk op mijn laatste dag daar een roze cadillac cabrio huren en met 2 gay vrienden van me, topless in die kar wheelies op het kerkplein draaien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze werkt in Ochten, dat is ook nog zo'n streng gelovig gat hier vlakbij.
Daar wordt je al kwaad aangekeken als je op zondag je auto wast.
Oh oke, jammer maar misschien wel beter danquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ging gewoon niet meer, alsmaar ruzie en gisternacht was voor mij de druppel.
Dat zegt ze al een week.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En ze stopt met fok?
Das minderzquote:
Once you go black, you never go back....quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zie datt heloef heeft gescoord
Ik heb nog steeds liefde voor haar, maar op een basis van relatie ging het gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Oh oke, jammer maar misschien wel beter dan.
Een vriendin van me heeft het vorige week ook uitgemaakt met d'r vriendje, hadden zowat 8 maanden iets en hij is nu nog steeds verliefd, best een kutsituatie dus.
Post lekker onder je originele account ofzo, erg verwarrend dit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef RockNijntje. het volgende:
Stoppen met FOK!, dat is gewoon onmogelijk.
Nijntje? Ik hoor dat jij de UI baas bent. Heb jij de tijd, zin, kennis en inspiratie om (al dan niet tegen vergoeding) mijn katje van een lief klein mijtertje en een kerstmutsje te voorzien? If not: even goede vrienden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef RockNijntje. het volgende:
Stoppen met FOK!, dat is gewoon onmogelijk.
Inderdaad, dat klinkt zo ongewoonquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar heloef heeft gescoord![]()
en faye em naatje zijn uit elkaar
Ah zo. Mja, kusje erop danquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds liefde voor haar, maar op een basis van relatie ging het gewoon niet meer.
Die punt heh...quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post lekker onder je originele account ofzo, erg verwarrend dit.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:24 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klinkt zo ongewoon![]()
.
[..]
Ah zo. Mja, kusje erop dan.
* RockNijntje. aan de slag gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nijntje? Ik hoor dat jij de UI baas bent. Heb jij de tijd, zin, kennis en inspiratie om (al dan niet tegen vergoeding) mijn katje van een lief klein mijtertje en een kerstmutsje te voorzien? If not: even goede vrienden.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:24 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
* RockNijntje. aan de slag gaat
Niet bestquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Faye en ik kregen wat: heloef depressed
Heloef niet meer depressed: Faye en ik uit elkaar
True story...quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het geluk van Heloef is omgekeerd evenredig aan dat van jou. Dat kan maar op 1 manier worden opgelost.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou echt geen geld durven vragen voor zo'n pis-UIquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]![]()
(En dan straks een nota met uurtarief van 65 euri in de mail vinden....)
Uhm, bedankt, denk ik?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou echt geen geld durven vragen voor zo'n pis-UI.
En nee, ik bedoel niet dat jouw UI een pis-UI is, maar gewoon de UI's over het algemeen.
Uhm, lezen, denk ikquote:
Die vloek komt nu op jouw schouders te liggen.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Haha zouden we nu nog horen dat heloef altijd maagd zou blijven
Damn you, ninja-edits!quote:
Moet het een UI met mijter én een aparte UI met kerstmuts worden, of afwisselend in één UIquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die vloek komt nu op jouw schouders te liggen.....
Liefst het eerste (zei de hebberige man), maar met het tweede neem ik zeer zeker ook genoegen als dat jou beter uitkomt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet het een UI met mijter én een UI met kerstmuts worden, of afwisselend in één UI?
Als je naar een meet komt, dan ga je zoenen, zoals je ziet. Na mijn eerste meet ging het ook voorspoedig in de liefde.quote:
Nee, ik lieg. Jij scoort bij het eerstvolgende Bowie-concert in Nederland of België. Met een MILF.quote:
Oke, twee UI's dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Liefst het eerste (zei de hebberige man), maar met het tweede neem ik zeer zeker ook genoegen als dat jou beter uitkomt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ik lieg. Jij scoort bij het eerstvolgende Bowie-concert in Nederland of België. Met een MILF.
Huh, moest dat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je naar een meet komt, dan ga je zoenen, zoals je ziet. Na mijn eerste meet ging het ook voorspoedig in de liefde.
Ik ben helegaar niet bezigquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar iedereen is hier dus "bezig" of heeft met iemand en Naat is ineens vrijgezel, dat klopt niet
.
Jij hebt iemandquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben helegaar niet bezig
Als je naar meets gaat leer je mensen kennen en durf je uit je schelp te komenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh, moest dat?
Is dat een regel bij een meet?
Dan ben ik de vorige keer wat vergeten
Ik heb geen projecten lopen hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar iedereen is hier dus "bezig" met of heeft iemand en Naat is ineens vrijgezel, dat klopt niet
.
Ik ben voornamelijk bezig met mezelf. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar iedereen is hier dus "bezig" of heeft met iemand en Naat is ineens vrijgezel, dat klopt niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
maar het is ook heul niet zo moeilijk om 'iemand' te vindenquote:
Oh, ik ga alleen naar meets om te drinken met leuke mensen en het gewoon naar mijn zin te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je naar meets gaat leer je mensen kennen en durf je uit je schelp te komen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bezig met mezelf. Telt dat ook?als je pics in mn pm/dm gooit dan telt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk bezig met mezelf. Telt dat ook?Als je trouwplannen met jezelf hebt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Je hosselt ook niet bewust.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik ga alleen naar meets om te drinken met leuke mensen en het gewoon naar mijn zin te hebben.
Niet om te hosselen
Maar jij bent "bezig" met iemandquote:
Nou kijk zie je welquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik na vanavond iemand wel krijg![]()
.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil nog altijd een keer een stijlvolle upper-class meet doen. Met tapa's en prosecco en gesprekken over de macro-economische toekomst van Nederland op het globale speelveld.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jij bent "bezig" met iemand.
Oke, 3 uitzonderingen hier dus maar.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als vrouw is het vet simpel om iemand te hebben.. ligt eraan wat je eisen zijn.. wees een slet en je hebt die avond iig altijd iemand![]()
Een vrouw kan seks hebben wanneer ze wil.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als vrouw is het vet simpel om iemand te hebben.. ligt eraan wat je eisen zijn.. wees een slet en je hebt die avond iig altijd iemand![]()
Hoe was etquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik na gisterenavond iemand wel krijg![]()
.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een keer een spelletjes meet doen
met twister enzo
Hoiquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wil een lieve jongen en haat slet zijn, dan is het moeilijker.
Maar ja, geen probleem.
Ja leukquote:
Oeh, ze hebben tegenwoordig een offline versie van Wordfeud, die moeten we doen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een keer een spelletjes meet doen
met twister enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |