Het is die vervelende clown en die irritante acrobaat!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?quote:
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?
Hij mocht er tenminste op, is mij nog nooit geluktquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
Ik snap hier helemaal geen flikker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens ben ik nu toileteren en zorgen dat ik datzelfde morgen ook kan doen.
Weer een aanval?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.
Dat kan de beste overkomen he
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.
Die zat nog in de auto
Ik ben ook altijd spullen kwijtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.
Ik zat vroeger bij Scouting. Kwam ik terug van zomerkamp was ik altijd wel een onderbroek kwijt of zo, maar kwam ik ook thuis met shirts of sokken die niet van mij warenquote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Hyves als je dat hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nathan en fee hebben geen sexytime meer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |