quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik snap hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voel me nog brakker dan brak. Alcohol doodt wel bacteriën, maar de volgende werkt dat niet echt.
Ik hoest de longen uit me lijf
Klopt helemaal. Maar ik heb gelukkig nooit een lange relatie gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Dat is ook wel gemeen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook altijd persoonlijk, maar niet altijd even netjes
als die ander net in de trein ging stappen bijvoorbeeldof net na een batspartij terwijl ik me aan het aankleden was
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden netquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vroeger durfde ik dat niet
En het was eigenlijk wel makkelijk die nieuwe manieren van communiceren
Hij had op z'n minst kunnen bellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt zwak.
Vind dat je dan ook het lef moet hebben om het gewoon face to face in een gesprek te doen
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb van de week ook een bazen jas gekocht
Nee volgende week kan ik niet, dan heb ik een verjaardag in het cafe van iemand die 60 wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
Ik kan hem niet echt beschrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh tof, wat voor 1? Ik heb een stoffen, (ik weet niet hoe dat heet) en grijs. Alleen heb hem bij Zara gekocht maar hij staat niet op de site..
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij had op z'n minst kunnen bellen.
Zaterdag ben ik er sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare jongens, volgende week weer Amsterdam?
nja 2 x gedaan dan was het van... Ik moet haasten dus ga weg, en oh ja.. denk niet dat ik je nog vaker wil zien..... dus geniet nog maar ff naquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel gemeen.
Het was heerlijk schat, oh ja, ik kom niet meer terug, doei
Oh okequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik kan hem niet echt beschrijven
goed plan, was wel een toffe uitzending gisterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Boodschappen doen en dan met vreten The Voice of Holland terug gaan kijken. A plan, I haz it.
Nee hoor, ik kon bij mijn eerste vriendinnetjes ook nog niet smsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest wel, sms was duur want mobieltjes bestonden net
Geloof ikik word oud
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Hier heeft meneer een goed punt hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hadden jullie dat ook gezegd tegen Faye?Die heeft het gewoon 2 keer uitgemaakt via de mail.
Ja ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Faye het via de mail uitgemaakt had. En zo wel, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.
Ik ook. Als je zo'n pokke eind bij elkaar uit de buurt woont, dan snap ik dat het lastig is en het eigenlijk niet waard om helemaal die kant op te gaan, dus dan is bellen prima. Maar ja, boeiend ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.
We wisten al dat de relatie niet denderend was, daar hebben ze zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Dat hoop jequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik maakte het persoonlijk uit en toen moest ze huilen
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Ah ik had wel meegewildquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 uurtjes ofzo, toen kreeg ik dorst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmd
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggen
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouw
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Het is die vervelende clown en die irritante acrobaat!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?quote:
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het komt? En hebben we het dan over de radionomystream of over Gup?
Hij mocht er tenminste op, is mij nog nooit geluktquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
Ik snap hier helemaal geen flikker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens ben ik nu toileteren en zorgen dat ik datzelfde morgen ook kan doen.
Weer een aanval?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrij vaag, viro heeft het gisteren geprobeerd te fixen, kwam er even op, maar werd er weer afgekieperd.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Wat er volgens mij aan de hand is:
Muziekbot heeft de stroom gekaapt. Tussendoor hoor je telkens Knetter zeggen dat dit de Muziekbot is. Het is dus NIET guppie die je hoort, muziek komt ook niet overeen met de info op de verzoekjessite. Volgens Viro staat muziekbot echter uit. We moeten wachten tot Viro weer wakker is. Hij heeft me ooit wel inloggegevens gegeven, maar eehhh, ehm.... die eh .... heb ik ergens goed weggelegd waar ik ze niet meer kan vinden.....
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ze niet kwijt maar je weet op het moment gewoon even niet waar ze zijn.
Dat kan de beste overkomen he
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tijd gehad waar ik na urenlang zoeken mijn autosleutels terugvond op de strijkplank. Heb 'verstrooide professor' tikjes.
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was van de week mijn autosleutel nog kwijt.
Die zat nog in de auto
Ik ben ook altijd spullen kwijtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij beter elkaars autosleutel beheren, hahaha.
Ik zat vroeger bij Scouting. Kwam ik terug van zomerkamp was ik altijd wel een onderbroek kwijt of zo, maar kwam ik ook thuis met shirts of sokken die niet van mij warenquote:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Hyves als je dat hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Fobo, Facebook, MSN.. wat moet ik nog meer aanpassen?
Dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nathan en fee hebben geen sexytime meer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uh ja... damn ik zit hier echt gewoon zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
dat is een slecht voorbehoedsmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
HAHAHHAquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
De twee nerds zitten Skyrim te spelen.
Gadverdamme maar Knetter jij sekst toch helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Skyrimquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHHA! Misschien is het een subtiele hint
!!!
Weinig subtiel eigenlijk.
Nah, het is wel ongezellig. Maar goed, ik zit ook op Fok dus heb weinig recht van spreken natuurlijk. Al is dat meer OMDAT ze Skyrim spelen.quote:
Holy crapquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegen
Dus ik ben een nerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.
ik las het jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
Ik las het! Te belachelijk voor woordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Fee, wil je ophouden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Twitter biografie.. jezus, dat Jung zit overal
Het gaat op veel meer plekken zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het! Te belachelijk voor woorden. Achterstallig loon opeisen? Die vent voor de rechter slepen, onrechtmatiger ontslag bestaat er niet
.
GODVERRRRbied het vloeken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer plekken zo.
Kennis van me heeft al 2 waarschuwingen vanwege vloeken.
Nog 1 en ze ligt eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |