Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. mams geeft me net een zwangerschapstestonder het motto, beter mee verlegen dan om verlegen... wtf
uh ja... damn ik zit hier echt gewoon zoquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
dat is een slecht voorbehoedsmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar ..... jij doet toch alleen maar handje vasthouden vóór het huwelijk?/.....
HAHAHHAquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
De twee nerds zitten Skyrim te spelen.
Gadverdamme maar Knetter jij sekst toch helemaal nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Skyrimquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHHA! Misschien is het een subtiele hint
!!!
Weinig subtiel eigenlijk.
Nah, het is wel ongezellig. Maar goed, ik zit ook op Fok dus heb weinig recht van spreken natuurlijk. Al is dat meer OMDAT ze Skyrim spelen.quote:
Holy crapquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen ik 16 was heeft ze me een keer 50 condooms gegeven verschillende maten en smaken en toen zei ze ook.. beter mee verlegen dan om verlegen
Dus ik ben een nerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Skyrim scheidt je normale mensen van de nerds inderdaad.
ik las het jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Een visser is ontslagen omdat hij een plaatje aanvroeg bij radiozender 538. Dat is volgens zijn baas een 'heidense zender', schrijft het Nederlands Dagblad zaterdag.
In een nachtelijk programma draait radiopresentator Martijn Muijs verzoekjes van vooral vrachtwagenchauffeurs. "En in dit geval ook van een visser", zegt Muijs in de krant.
De visser had woensdagnacht 99 Luftballons van de Duitse zangeres Nena aangevraagd. Zijn streng-christelijke baas vertelde hem dat hij daar niet naar mocht luisteren. "Het was nog een Duitse plaat ook", zou de baas hebben gezegd. De visser heeft een advocaat in de arm genomen om zijn achterstallige loon op te eisen.
Ik las het! Te belachelijk voor woordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:01 schreef robdriessen het volgende:
Fee, wil je ophouden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Twitter biografie.. jezus, dat Jung zit overal
Het gaat op veel meer plekken zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het! Te belachelijk voor woorden. Achterstallig loon opeisen? Die vent voor de rechter slepen, onrechtmatiger ontslag bestaat er niet
.
GODVERRRRbied het vloeken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer plekken zo.
Kennis van me heeft al 2 waarschuwingen vanwege vloeken.
Nog 1 en ze ligt eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |