Ik ook. Als je zo'n pokke eind bij elkaar uit de buurt woont, dan snap ik dat het lastig is en het eigenlijk niet waard om helemaal die kant op te gaan, dus dan is bellen prima. Maar ja, boeiend ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vind het een beetje een laffe manier.
We wisten al dat de relatie niet denderend was, daar hebben ze zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Dat hoop jequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt een kat op mijn schoot....
Ik wil in bad, dan ben ik weer fris en fruitig
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik maakte het persoonlijk uit en toen moest ze huilen
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Jongens kruip uit die fantasie wereld zeg.
Als je het uitmaakt via mail of dergelijke is je relatie echt niet al denderend...
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Ah ik had wel meegewildquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 2 uurtjes ofzo, toen kreeg ik dorst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel meer. Had mij uitgenodigd, was ik in een boom geklommen en had ik het gefilmd
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het persoonlijk zou uitmaken, had ik een trap in mijn noten gekregen.
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
nog een reden om dit soort dingen niet tegen vrouwen face 2 face te zeggen
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouwquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, daarbij, als ik daar ben krijg ik weer medelijden en hartstochtelijke verlangens en dan denk ik weer, nee, ik ga het niet uitmaken, maar dan kom je weer thuis is het weer ruzie en dan denk je weer: had ik het maar afgesloten... Telefoon was beter geweest inderdaad.
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mwah over een paar jaar heb je wel geleerd hoe je dit het beste kan brengen naar een vrouw
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie, stream nog steeds niet gefixed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |