SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet 18 november #2
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Tapas?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb wijn en tapas, dus ik vermaak me ook wel
Twentse Tapasquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb wijn en tapas, dus ik vermaak me ook wel
We zullen wel de enige 3 zijn nu ?quote:
De top 100 van wat ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zouden jullie die top 100 aanpakken?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef MsMessy het volgende:
Ah zijn er toch nog mensen in het topic
Gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hmmmm....quote:
Ik zou eerst gaan kijken naar de bands die ik het meest luister en wat er als favo in mp3-speler, spotify enz naar voren komt en van daar uit verder werken met gewoon noteren en dan later pas gaan vergelijken en organiseren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een manier gevondenBedankt voor het meedenken in ieder geval.
En nog een nachtwakerquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:21 schreef MsMessy het volgende:
Ah zijn er toch nog mensen in het topic
Naturel in combinatie met pittig en gekruid is toch niet meer naturel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, naturel, pittig, gekruid en een combinatie van de voorgaande
Ik weet ook niet hoe het kan, maar na het eten van de 3 voorgaande blijft dat worstje naturelquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Naturel in combinatie met pittig en gekruid is toch niet meer naturel?
Nah ik ga zo ff the living death spelen.quote:
Oh, dan is het goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is niet helemaal droog hoor. Het voelt wel vochtig aan
Oooh, zoetig droog, dan kan het welquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet ook niets hebben van dat droge. Deze is een beetje zoetig
Het wordt wel verkocht als droogquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, zoetig droog, dan kan het wel
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
Kakzooi Jennifer Ewbank was op loopafstand van hier.
En ik vind haar gewoon echt lekker
Volgens de meeste een trutje, maar ik vind haar echt lekker.quote:
Trusten en beterschapquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef MsMessy het volgende:
Ja ik ga het opgeven met mijn snothoofd en lekker slapen. Hoop dat het morgen wat minder erg is. Ok, love you, bye bye
quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:59 schreef -Datdus- het volgende:
Die kut samsung reclame over heel je scherm is kut. Fok! wordt steeds meer een reclame hoer.
Gelijk heb je:quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik zou zonder twijfel knuffelen met jen.
Lekker ding dat het is.
Mindyquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:57 schreef MsMessy het volgende:
Ja ik ga het opgeven met mijn snothoofd en lekker slapen. Hoop dat het morgen wat minder erg is. Ok, love you, bye bye
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:00 schreef Koen66 het volgende:
Meet was heeeel geslaagd
Echt leuk om iedereen eens ontmoet te hebben
Hoop gingen nog door maar ik wilde het niet te laat maken
Ik zou met haar trouwenquote:
Ik weet niet, iemand met een HTC, en outpost en ik dachten dat myr enige mogelijkheid was eigenlijk, dus, heeft zij een HTC?quote:
nee, een iPhonequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet, iemand met een HTC, en outpost en ik dachten dat myr enige mogelijkheid was eigenlijk, dus, heeft zij een HTC?
Rare mensen, bij de Jumboquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het wordt wel verkocht als droogIn ieder geval een goed merk wat voor 6 euro bij de Jumbo ligt. Mijn favoriet
Waarom heb ik het idee dat hij ontgroend is door een HTC?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet, iemand met een HTC, en outpost en ik dachten dat myr enige mogelijkheid was eigenlijk, dus, heeft zij een HTC?
Ik ging sowieso dan toch alleen maar plaatjes draaien en niet met stem op radio.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus ik kom speciaal voor jou, maar..
Je gaat je top 100 er doorheen drukken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging sowieso dan toch alleen maar plaatjes draaien en niet met stem op radio.
Als je je echt verveeld dan mag je mij ook wel knuffelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus ik kom speciaal voor jou, maar..
Deel, ik ben nu op volgorde aan het zetten en heb er al 25 op volgordequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je gaat je top 100 er doorheen drukken?
Zeker! Signé Bourgogne is wat ik nu drinkquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rare mensen, bij de Jumbo
Als het maar lekker is, toch?
Top! Ik heb nu iets van 55 nummers. En verder; ik ben echt net thuis.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deel, ik ben nu op volgorde aan het zetten en heb er al 25 op volgorde
Zoete droge witte wijn, ik vind het bijzonderquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker! Signé Bourgogne is wat ik nu drink![]()
[ afbeelding ]
Zoete droge? Serieus?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoete droge witte wijn, ik vind het bijzonder![]()
Sterkte straksquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen, sorry.
Tot de volgende keer
Het is niet echt zoet, maar ook niet echt droog. Gewoon precies mijn smaakquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoete droge witte wijn, ik vind het bijzonder![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen, sorry.
Tot de volgende keer
Dat klinkt echt precies goed inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is niet echt zoet, maar ook niet echt droog. Gewoon precies mijn smaak![]()
Nou, half hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
ST ook nog wakker
Ik ben bijna thuis (stoplicht nu)
Dat is het ook! Ik zorg altijd dat ik een fles in huis hebquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt precies goed inderdaad
Ik heb nu alleen maar Breezerquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is het ook! Ik zorg altijd dat ik een fles in huis heb
Trustenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen maar Breezer![]()
En slaap, dus fijn dromen allemaal straks![]()
Party Hardersquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die ene heet die erbij hoort
Wat was het?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Ishimaru het volgende:
Probleem met de stream is gevonden.
gr gr viro
Vertel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Ishimaru het volgende:
Probleem met de stream is gevonden.
gr gr viro
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:37 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan niets posten op het forum, er gaat een mail richting de dj's met verdere uitleg
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SorryIk had er graag bij willen zijn, maar geen slaapplek
Siiiiiiiiiiiiiiilk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Toch wel, ik woon wel een pokke eind daarvandaan, dus ik ging voor zekerheidquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de macquote:
hahaha neem aan een andere Mac nu tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
wie zijn de andere drie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
sintje van mequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
waar is de restquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
trustequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegenquote:
owja, jullie waren naar die andere tentquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegen
fuck jou het is Silk. WT loopt me ook al te pestenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga naar politiek café met SiIk in het nieuwe jaar
Ook goed. Silk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
fuck jou het is Silk. WT loopt me ook al te pesten
oh ja we dachten dat je hier aant draaien wasquote:
Ik draai sowieso niet, want server problems er waren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
oh ja we dachten dat je hier aant draaien was
Je bent misselijkmakend sneu, tot morgen of tot nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, jij hebt weddenschap gewonnen volgens mij, jij zei 3 dagen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:58 schreef Koen66 het volgende:
slapen![]()
![]()
Ciaoooooo
Silk, groetjes en enjoy nog daar![]()
info willen we hebben, info.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van de meet. De kat van STING is evil.
De meet was erg gezellig!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan had je er zelf maar bij moeten zijn
Tsk tsk broke back mountain cowboy dat je bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan had je er zelf maar bij moeten zijn
Whut?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tsk tsk broke back mountain cowboy dat je bent
Kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis, moe, slapen.
(wat en toffe avond)
dan ben je nog vroeg wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:41 schreef Melting het volgende:
Meet was zeker gezellig.
Goedemorgen allemaal!
Lag er om 4 uur pas in.quote:
Ja dat is altijd jammerquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Verf ze!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is altijd jammer
Ik ga aan de slag
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijn
yep, vertrokken met de rest, want iedereen wilde naar een andere tent. Stukkie lopen richting Leidseplein. Toen we daar waren wilde de meerderheid weer terug naar waar we vandaan kwamenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef Koen66 het volgende:
maar tof om jou ook eens gemeet te hebben Melting
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
wat voor idee dan? je kon me al zien op Fobo, en iedereen wist dat ik de topic opa wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.![]()
Maar die tent op het Leidseplein was dus niet zo gezellig?
je hebt een toffe avond gemistquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
Dat kanquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.Kunnen we ondertussen nog uitzenden ook.
Dus werd de groep uit elkaar getrokken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor idee dan? je kon me al zien op Fobo, en iedereen wist dat ik de topic opa was
ZIjn er een paar naar die tent doorgelopen maar grote meerderheid bedacht op Leidseplein opeens dat waar we waren wel erg leuk was
IRL ben ik in 1e instantie veel te stilquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus werd de groep uit elkaar getrokken?![]()
Maar ik heb je fobo niet bekeken.
Ik kan niet echt omschrijven wat ik dacht.... wellicht komt droogkloot wel het beste in de buurt. Dat blijkt dus niet zo te zijn!![]()
Nee, je bent alleszins meegevallen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL ben ik in 1e instantie veel te stil
Het droogkloterige komt pas later, of als er meer alcohol in gaat
boodschapsequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je bent alleszins meegevallen!![]()
Was leuk!
En nu ben ik boodschappen doen.
Ik heb dat ook hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL ben ik in 1e instantie veel te stil
Het droogkloterige komt pas later, of als er meer alcohol in gaat
Ik heb dat wel gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.
In het begin heel stil, beetje de kat uit de boom kijken.
En daarna wel wat losser, zeker als er alcohol bij komt.
Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silkiequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silk, wanneer gaan we nou meeten dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Ja, gespleten persoonlijkheid allesquote:
tss, zoveel had ik heul niet op!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.
Ze mag alleen geen alcohol
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..], hier wel omdat jongere mensen
.
Precies, want kindjes op een meetquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachten
Wrijf het er even inquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
maar je hebt een toffe avond/nacht gemist
Nee joh, mijn nacht was top: had een reis naar Bahrein gewonnen bij de postecodeloterij en ik werd wakker in het vliegtuig, poef, weg droomquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
maar je hebt een toffe avond/nacht gemist
foon doet sloom en nu moet ik gaan. Binnenkortquote:
Het ging gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom ben je niet gewoon gekomen?
hahaha Bahrein, hoe kom je er bij dat te dromenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, mijn nacht was top: had een reis naar Bahrein gewonnen bij de postecodeloterij en ik werd wakker in het vliegtuig, poef, weg droom.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha Bahrein, hoe kom je er bij dat te dromen
Baal er echt ontzettend van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zullen niet meer zeggen hoe leuk het was
inderdaad zwaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Baal er echt ontzettend van.
Verheugde me er al weken op, eindelijk weer een keer stappen in Amsterdam.
En ja hoor, uitgerekend nu ben ik ziek
Die had geen oppas geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad zwaar
meesten waren er wel die op de lijst stonden, had alleen niet meegekregen dat Carooltje had afgezegd
Wie is Merel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 1e instantie dacht ik dat Merel- Carooltje was
Ik blijf gewoon even weg uit het topic (omdat ik ga douchen en ontbijten)quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zullen niet meer zeggen hoe leuk het was
Myraela had ook Socios gehosseld. Die was echter binnen een half uur alweer weg, wilde niet mee richting Rembrandspleinquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Post die hier ook?
Nog nooit voorbij zien komen volgens mij
auw mijn hartquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..], hier wel omdat jongere mensen
.
Merelquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh! Wakker en best fit! Ik heb op de bank geslapen omdat toen ik mn luchtbed had opgeblazen en er net op lag de kat van STING zijn nagels erin plaatste
Jij was ook liefquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond jou lief, en WT, want zonder WT was ik nu mijn iPhone kwijt
WT spoort niet, gast komt vanuit haarlem naar mij toe om ff snel 3 biertjes te drinken en dan weer te gaan.quote:
Spoort er iemand wel op fok?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT spoort niet, gast komt vanuit haarlem naar mij toe om ff snel 3 biertjes te drinken en dan weer te gaan.
Dat is 4 uur in de trein enzo zitten om een uurtje te kunnen blijven.
Maar verder is ie wel tof.
Ik ben best normaal, beetje hyper.quote:
lol was?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Jij bent ook niet normaalquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben best normaal, beetje hyper.
Gewoon van begin tot einde staan dansen, ben gewoon 2 kilo lichter dan gister
Quips!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wat gaat sint zijn laatste woord zijn...
Dat zegt nog niets...quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben psychologisch goedgekeurd door de koninklijke marine
Wanneer is de volgende date?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben verrassend onbrak. En dat voor maar 4 uur slaap.
Ik 5 uur en net nog een half uurquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben verrassend onbrak. En dat voor maar 4 uur slaap.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was echt verbaasd toen ik de metro uitstapte, keek op de klok was het half 9En mijn bus reed niet, dus half uur slaapwandelend naar huis gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |