Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silkiequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silk, wanneer gaan we nou meeten dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Ja, gespleten persoonlijkheid allesquote:
tss, zoveel had ik heul niet op!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.
Ze mag alleen geen alcohol
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..], hier wel omdat jongere mensen
.
Precies, want kindjes op een meetquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachten
Wrijf het er even inquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
maar je hebt een toffe avond/nacht gemist
Nee joh, mijn nacht was top: had een reis naar Bahrein gewonnen bij de postecodeloterij en ik werd wakker in het vliegtuig, poef, weg droomquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
maar je hebt een toffe avond/nacht gemist
foon doet sloom en nu moet ik gaan. Binnenkortquote:
Het ging gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom ben je niet gewoon gekomen?
hahaha Bahrein, hoe kom je er bij dat te dromenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, mijn nacht was top: had een reis naar Bahrein gewonnen bij de postecodeloterij en ik werd wakker in het vliegtuig, poef, weg droom.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha Bahrein, hoe kom je er bij dat te dromen
Baal er echt ontzettend van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zullen niet meer zeggen hoe leuk het was
inderdaad zwaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Baal er echt ontzettend van.
Verheugde me er al weken op, eindelijk weer een keer stappen in Amsterdam.
En ja hoor, uitgerekend nu ben ik ziek
Die had geen oppas geloof ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad zwaar
meesten waren er wel die op de lijst stonden, had alleen niet meegekregen dat Carooltje had afgezegd
Wie is Merel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 1e instantie dacht ik dat Merel- Carooltje was
Ik blijf gewoon even weg uit het topic (omdat ik ga douchen en ontbijten)quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zullen niet meer zeggen hoe leuk het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |