Dus werd de groep uit elkaar getrokken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor idee dan? je kon me al zien op Fobo, en iedereen wist dat ik de topic opa was
ZIjn er een paar naar die tent doorgelopen maar grote meerderheid bedacht op Leidseplein opeens dat waar we waren wel erg leuk was
IRL ben ik in 1e instantie veel te stilquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus werd de groep uit elkaar getrokken?![]()
Maar ik heb je fobo niet bekeken.
Ik kan niet echt omschrijven wat ik dacht.... wellicht komt droogkloot wel het beste in de buurt. Dat blijkt dus niet zo te zijn!![]()
Nee, je bent alleszins meegevallen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL ben ik in 1e instantie veel te stil
Het droogkloterige komt pas later, of als er meer alcohol in gaat
boodschapsequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je bent alleszins meegevallen!![]()
Was leuk!
En nu ben ik boodschappen doen.
Ik heb dat ook hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL ben ik in 1e instantie veel te stil
Het droogkloterige komt pas later, of als er meer alcohol in gaat
Ik heb dat wel gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.
In het begin heel stil, beetje de kat uit de boom kijken.
En daarna wel wat losser, zeker als er alcohol bij komt.
Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silkiequote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Help, mn vader komt eraan nu moet ik doen alsof il nuchter benwel 2 uurtjes slaap gehad met dank aan lieve sint die mij wakker hield.
Silk, wanneer gaan we nou meeten dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef SiIk het volgende:
Ja, gespleten persoonlijkheid allesquote:
tss, zoveel had ik heul niet op!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen alsof je nuchter bent zal niet meevallen. Je had gisteren al flink wat biertjes op toen ik ging.
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er een meet bij mij is kan ze ook komen natuurlijk.
Ze mag alleen geen alcohol
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
nog jaartje ofzo dan kan Nijntje ook meeten
uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..], hier wel omdat jongere mensen
.
Precies, want kindjes op een meetquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wilde ze zelf nog ff wachten
Wrijf het er even inquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten
maar je hebt een toffe avond/nacht gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |