dan ben je nog vroeg wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:41 schreef Melting het volgende:
Meet was zeker gezellig.
Goedemorgen allemaal!
Lag er om 4 uur pas in.quote:
Ja dat is altijd jammerquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Verf ze!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is altijd jammer
Ik ga aan de slag
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijn
yep, vertrokken met de rest, want iedereen wilde naar een andere tent. Stukkie lopen richting Leidseplein. Toen we daar waren wilde de meerderheid weer terug naar waar we vandaan kwamenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef Koen66 het volgende:
maar tof om jou ook eens gemeet te hebben Melting
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
wat voor idee dan? je kon me al zien op Fobo, en iedereen wist dat ik de topic opa wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.![]()
Maar die tent op het Leidseplein was dus niet zo gezellig?
je hebt een toffe avond gemistquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
Dat kanquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.Kunnen we ondertussen nog uitzenden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |