Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SorryIk had er graag bij willen zijn, maar geen slaapplek
Siiiiiiiiiiiiiiilk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Toch wel, ik woon wel een pokke eind daarvandaan, dus ik ging voor zekerheidquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de macquote:
hahaha neem aan een andere Mac nu tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
wie zijn de andere drie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
sintje van mequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
waar is de restquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
trustequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegenquote:
owja, jullie waren naar die andere tentquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegen
fuck jou het is Silk. WT loopt me ook al te pestenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga naar politiek café met SiIk in het nieuwe jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |