Ik heb nu alleen maar Breezerquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is het ook! Ik zorg altijd dat ik een fles in huis heb
Trustenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen maar Breezer![]()
En slaap, dus fijn dromen allemaal straks![]()
Party Hardersquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die ene heet die erbij hoort
Wat was het?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Ishimaru het volgende:
Probleem met de stream is gevonden.
gr gr viro
Vertel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:36 schreef Ishimaru het volgende:
Probleem met de stream is gevonden.
gr gr viro
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:37 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan niets posten op het forum, er gaat een mail richting de dj's met verdere uitleg
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SorryIk had er graag bij willen zijn, maar geen slaapplek
Siiiiiiiiiiiiiiilk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Toch wel, ik woon wel een pokke eind daarvandaan, dus ik ging voor zekerheidquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen excuus. Er worden hier gewoon nog live slaapplekken gehosseld!
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de macquote:
hahaha neem aan een andere Mac nu tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
wie zijn de andere drie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja man. We zitten hier met zn vieren weer in de mac
sintje van mequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
waar is de restquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:45 schreef SiIk het volgende:
Hallp. Gr gr sint hiloe.fn gr gr en siiiiiiiij
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
trustequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga naar bed, ik heb geen zin meer.
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegenquote:
owja, jullie waren naar die andere tentquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, die ging trrug naar de woodys. Wij waren ook weer onderweg maar kwamen een mac tegen
fuck jou het is Silk. WT loopt me ook al te pestenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga naar politiek café met SiIk in het nieuwe jaar
Ook goed. Silk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
fuck jou het is Silk. WT loopt me ook al te pesten
oh ja we dachten dat je hier aant draaien wasquote:
Ik draai sowieso niet, want server problems er waren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
oh ja we dachten dat je hier aant draaien was
Je bent misselijkmakend sneu, tot morgen of tot nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, jij hebt weddenschap gewonnen volgens mij, jij zei 3 dagen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:58 schreef Koen66 het volgende:
slapen![]()
![]()
Ciaoooooo
Silk, groetjes en enjoy nog daar![]()
info willen we hebben, info.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van de meet. De kat van STING is evil.
De meet was erg gezellig!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan had je er zelf maar bij moeten zijn
Tsk tsk broke back mountain cowboy dat je bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan had je er zelf maar bij moeten zijn
Whut?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tsk tsk broke back mountain cowboy dat je bent
Kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis, moe, slapen.
(wat en toffe avond)
dan ben je nog vroeg wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:41 schreef Melting het volgende:
Meet was zeker gezellig.
Goedemorgen allemaal!
Lag er om 4 uur pas in.quote:
Ja dat is altijd jammerquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Verf ze!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is altijd jammer
Ik ga aan de slag
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag er om 4 uur pas in.![]()
Maar ja..... wel balen dat ik al zo vroeg moest gaan gisteren.
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja vond ook balen dat ik niet langer kon blijven, het kon wel, maar ik moest echt te vroeg op, heb een ziek kind hier en moet vanmiddag naar voetbal. Geen trek brak te zijn
yep, vertrokken met de rest, want iedereen wilde naar een andere tent. Stukkie lopen richting Leidseplein. Toen we daar waren wilde de meerderheid weer terug naar waar we vandaan kwamenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat was jij weg dan? Na mij toch nog?
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef Koen66 het volgende:
maar tof om jou ook eens gemeet te hebben Melting
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
wat voor idee dan? je kon me al zien op Fobo, en iedereen wist dat ik de topic opa wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Insgelijks.... Ik had echt een heel andere beeld bij Koen66.![]()
Maar die tent op het Leidseplein was dus niet zo gezellig?
je hebt een toffe avond gemistquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
Baal er echt nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
Dat kanquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik en (volgens mij) Morph hebben besloten dat we de volgende meet dan ook bij jou in de kroeg doen.Kunnen we ondertussen nog uitzenden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |