Ja, ik keek even oa om die discussies over religie nog eens op te zoeken. Geheel toevallig kwam ik toen op die post uit.quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zat je de PoHi van naatje door te worstelen?
Kan je die "versiertruuk" niet vaker toepassen dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, aan de ene kant is het moeilijker omdat je niet weet of diegene wel op vrouwen valt, maar aan de andere kant maakt dat het inderdaad ook makkelijker om te oefenen, omdat ik rustig kan glimlachen, praten etc. zonder dat het er dik bovenop ligt dat ik haar eventueel zou willen versieren. Want als een man zomaar gaat lachen tegen een vrouw bij de bushalte en een gesprekje gaat aanknopen, dan denk je daar toch al veel sneller iets van.
Gewoon een random vraag dus, maar eigenlijk zou het iets moeten zijn waar je dan op door kan praten. Een keer was zoiets me wel gelukt, ik raakte in gesprek met een mooi meisje in de trein en toen vroeg ik waar ze naartoe ging, zei ze 'Den Bosch' en ik 'Oh daar woont een ex.' En zo kwamen we erop dat die ex een jongen is en dat ik nu voor vrouwen ging etc. en op die manier kwam ik (theoretisch) al best ver, maar toen stopte de trein dus in Den Bosch en moest ze eruit, maar dat was eigenlijk best een goed gelukt gesprek.
Niet? Oh niks van gemerktquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'
Vertel!quote:
Ja, dat probeer ik, maar vreemd genoeg lukt het me niet om gesprekken expres zo te laten verlopen. Met dat meisje in de trein ging dat spontaan zo. Bovendien ben ik nu een beetje de gesprekjes met vreemden verleerd en moet ik eerst weer die beginzinnen onder de knie gaan krijgen. Het lukt me wel goed om allerlei gesprekjes te voeren met nieuwe colega's etc. omdat je dan een soort reden hebt om te praten, maar bij echt onbekenden is nu zelfs vragen hoe laat het is al een te grote stap. Ik merk dat ik die durf echt verleerd ben.quote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je die "versiertruuk" niet vaker toepassen dan?
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.quote:
Je bent famousquote:
Oh wist ik niet, sorry.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]
Ahum, mensen wat er in KPD gebeurt mag niet buiten KPD besproken worden.
[/warning]
Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jequote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Tegen wil en dank.quote:
Wil ik ook wel eens weten. Zit maar te wachten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Daniël: enig idee hoe vaak die KPD toegang gefixt word? Als in: hoe veel geduld moet ik hebben voor ik begin met zeuren?
Kijken of je er nog behoefte aan hebt, zo niet kan hij opbokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Dit. Wtf gaat hij jou een paar maanden laten wachten. Kneus.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik
Like a bawsquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen wil en dank.
Eerst omdat ik zwart ben en nu omdat ik mijn tong in Merel heb gestoken.
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Jawohl.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Whehe, dus users posten eigen meuk daar?
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd isquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik. Dit is een "aardige" manier van hem om er onder uit te komen zodat je ook niet meer belt. Kap maar gewoon met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |