Als ik een vriend van me hoor...quote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'
quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
Ik ook, zo lang hun ogen niet naar mij kijken, dan zijn mijn ogen meteen ergens andersquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
MSN, alles, nuquote:
Ach joh, meisjes zijn er genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Lach maar, weer een kans gemist![]()
De volgende keer beter
Wilde je opvallen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Mijn zusje had net een vriendin op bezoek. Mooie grote ogen, leuke lach.
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
Leuke niet.quote:
Bij één meisje is dit ook niet zo'n probleem, het probleem is dat ik dit bij elk meisje doequote:
Nee jij bent een schatjequote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Mijn zusje had net een vriendin op bezoek. Mooie grote ogen, leuke lach.
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
Huh? Geen naatje meer?quote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gedumpt. Zo'n dip.
it's miss seriusquote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent echt veel te lief voor mequote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.quote:
Wat een !$#$..quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij heeft me via de mail gedumpt.
quote:
Juist wel.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.
WAATTTTTTT, dat is per definitie een kutstreek.quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
No. Fucking. Wayquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |