SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu weer met kusjes kaneelsmaak
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn ouders weten het gewoonquote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twee dagen eerder al.
Wat voelt het toch goed om dingen te doen die je ouders niet weten.
Oh die van mij weten het wel en hebben ook verdachte geluiden gehoord waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twee dagen eerder al.
Wat voelt het toch goed om dingen te doen die je ouders niet weten.
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdagquote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn ouders weten het gewoon. Verzwijg dat niet voor ze hoor
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
Lipper en ik hebben vandaag een halfjaar verkering
Pas op hoor, ik weet je Facebook! Je moeder staat erbij!quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdag
Universiteit toch? Dat heet "college skippen". Geen spijbelen johquote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verzwijg dat ik ga spijbelen en bij Newbie blijf logeren woensdag
Een half jaar al, pff.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
Wat liefquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Leuke TT![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik weet je Facebook! Je moeder staat erbij!
als ik naar beneden kom en mn ouders kijken me aan dan ben ik in het verkeerde huisquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
Als ik naar beneden kom en mijn ouders kijken me raar aan, zeg ik gewoon dat ik er ff volgeblaft heb. En dan kijk ik ze als een baas aan
Ja, echt hequote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een half jaar al, pff.Het lijkt gisteren.
Inderdaad, geen leerplicht meer. Colleges zijn vaak niet verplicht, dus zoveel maakt het niet uit.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Universiteit toch? Dat heet "college skippen". Geen spijbelen joh
Nee joh.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij haat je toch niet zo erg als Mark?
Mij niet, mijn ouders zien dat niet zoquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, geen leerplicht meer. Colleges zijn vaak niet verplicht, dus zoveel maakt het niet uit.
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij niet, mijn ouders zien dat niet zo
Maar ik negeer ze al de hele maand, dus op zich boeit het niet veel.
En dan komt Joysa zo beneden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
Als ik naar beneden kom en mijn ouders kijken me raar aan, zeg ik gewoon dat ik er ff volgeblaft heb. En dan kijk ik ze als een baas aan
nee hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?
Goed als je stopt met de opleiding zullen ze daar natuurlijk wel achter komen.
Verslag is simpel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, echt he![]()
Dank je heloefIn welk deel moet ik zijn voor een verslag van jouw ontgroening?
Dat bleek een ban aanvraag te zijn. Maar Supersoep kan nergens voor geband worden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
mark was toch zn nieuwste meestercountermove aan het voorbereiden?
Daarom verzwijg ik het ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je woont toch op jezelf, hoe zouden ze door moeten hebben dat je colleges skipt?
Goed als je stopt met de opleiding zullen ze daar natuurlijk wel achter komen.
Woonde ik alquote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Woon je op jezelf, Loka? Wat tof! Wat een vrijheden zul je dan hebben zeg
quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan komt Joysa zo beneden.
[ afbeelding ]
Ze smeert het er in bij jou?quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mijn haar zit dan ook altijd zo
Niet vergeten te eten vandaag. En je bed opmaken graag.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Woonde ik al
Maar nog maar net en het gaat allemaal niet zo lekker nog, dus ze maken zich de hele tijd bezorgd om me
Okequote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet vergeten te eten vandaag. En je bed opmaken graag.
Neequote:
Maar je had toch nog geen sex met je vriendin wegens hormonen problemen? Of verwar ik je nu met iemnd anders?quote:Op zondag 20 november 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb ook vrij lang haar. En met zo hard tekeer gaan gaat het door de war enzo ook met handen erdoorheen. En dan blijft mijn haar altijd zo staan
Oké, en vond je haar ook leuk of... ? En daarna? Hoe was het trouwens? Tong? Snel? Rondjes? Tikkertje? Veel spuug?quote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Verslag is simpel.
Zij zei: mag ik het je leren Ik zei: okee
Err ik had geen seks met mijn ex. En met mijn nieuwe nog niet omdat lastige spiraalquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je had toch nog geen sex met je vriendin wegens hormonen problemen? Of verwar ik je nu met iemnd anders?
Ja, dat was het. Dus jullie gaan naar een hotel om helemaal los te gaan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Err ik had geen seks met mijn ex. En met mijn nieuwe nog niet omdat lastige spiraal
Ze had nog een gratis hotelbon ofso ergens van. Zonde om die niet te gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat was het. Dus jullie gaan naar een hotel om helemaal los te gaan?
Ik denk dat we iets meer uitleg nodig hebben hier.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef lietuva het volgende:
een vrouw is mij niet waard als ze voorwaarden gaat stellen
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oké, en vond je haar ook leuk of... ? En daarna? Hoe was het trouwens? Tong? Snel? Rondjes? Tikkertje? Veel spuug?
En toen jullie klaar waren, voelde je je toen helemaal verlegen en opgelaten of had je zoiets van
[ afbeelding ] FUCK YEAH
Heb je nu het idee dat de drempel om meisjes aan te spreken voor jou lager is geworden?
Leuk hoor, ik ben echt blij voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |