Nu welquote:
Was het zo erg?quote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Wat nou,
als je versiert word door iemand die.. problemen heeft met versieren.
Leuke jongen, maar ongeveer na 30 minuten gesprek ging het helemaal fout.
Hoe kan je zo'n jongen nou in vredesnaam helpen?
Hij had zelf ook door dat het wat kut liep, schonk 2 liter bier weg en toen was het helemaal een fiasco.
Kan ik hem niet ergens aan melden? Ahaha oke dat klinkt best gemeen.. :/
Ik zal je er bij zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 11:18 schreef LostInSpace het volgende:
Leiden, kijk daar kom ik graag.
Zet mij maar op misschien. Vrijdag 16 december moet ik gewoon werken, dus dan kan ik alleen 's avonds. Zaterdag kan ik vanaf een uur of 2.
Ja het was best een beetje dreadful.quote:Op zondag 20 november 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Maar daar hebben we een topic voor, [Als versieren steeds beter gaat] #488 geen woorden
Heb je zelf nog wel geprobeerd het gesprek gaande te houden?quote:Op zondag 20 november 2011 11:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja het was best een beetje dreadful.
Ik zie net dat jouw quote van Slash komt.. 1 van mijn favoriete gitaristenquote:Op zondag 20 november 2011 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
Is de 16de in een vakantie? Zoniet weet Ik niet wat voor rooster Ik die dag heb maar die middag en avond kan Ik sowieso en zaterdag ook
Same. Ik speel zelf ook gitaarquote:Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zie net dat jouw quote van Slash komt.. 1 van mijn favoriete gitaristen
Volgens mij bij kaneelstok thuis, hij kwam met het idee. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is de meet in iemands huis of 'gewoon' buiten?
Ik denk in mijn huis. Ik dacht dat dit de norm was.quote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is de meet in iemands huis of 'gewoon' buiten?
Ja ach, ik verzamel ze vooralquote:
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dat de norm?
Ik weet niet zoveel van meetings, maar degene waar ik was (niet dit forum) was altijd in een centrum en dan bv een cafe in.
We kunnen natuurlijk ook allemaal naar het (pool)cafe. Is op 5 minuutjes lopen van mijn huis.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dat de norm?
Ik weet niet zoveel van meetings, maar degene waar ik was (niet dit forum) was altijd in een centrum en dan bv een cafe in.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef LostInSpace het volgende:
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.
Ik heb er 5/6 en ik ga er weer een kopenquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, ik verzamel ze vooral
[..]
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |