abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104575682

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!

En nu zonder kusjes :*
  zondag 20 november 2011 @ 02:43:00 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104575706
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Begrijp je dan niet hoe onlogisch dat is?
Je doet een soa test om te kijken of je geen soa hebt opgelopen van een hoer, om ervoor te zorgen dat een andere hoer het niet krijgt.
je snapt er geen fuck van. die soatest doe je nie talleen voor jezself(wel handig om te weten of je iets hebt waar je geen 'last' van hebt maar wel ongezond voor je is), maar ook voor de volgende "partner".
ik zou me aardig schuldig voelen als ik naar een hoer zou gaan een beetje niet helemaal 100% zeker dat ik geen enge ziektes heb die zij nog niet heeft.

of die zij "niet meer" heeft. daarom even vragen of alles goed met haar is de 2de keer.
  zondag 20 november 2011 @ 02:45:44 #3
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104575729
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je snapt er geen fuck van. die soatest doe je nie talleen voor jezself(wel handig om te weten of je iets hebt waar je geen 'last' van hebt maar wel ongezond voor je is), maar ook voor de volgende "partner".
ik zou me aardig schuldig voelen als ik naar een hoer zou gaan een beetje niet helemaal 100% zeker dat ik geen enge ziektes heb die zij nog niet heeft.

of "niet meer" heeft. daarom even vragen of alles goed met haar is de 2de keer.
Altijd veilig doen tenzij langdurig vaste relatie, zeker met hoeren. Je speelt met je leven gek :N.
  zondag 20 november 2011 @ 02:46:59 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104575743
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:45 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je speelt met je leven gek :N
ja, maar geen andere mogelijkheden heb ik om gerust gesteld te worden om seks zoveel mogelijk als een stelletje te hebben.
ik zie geen kansen dat ik ooit een langdurige relatie kan rkijgen. zelfs geen kansen erop!
ik heb geen contact met meisjes of kansen op iets anders of weet ik het !

en ik kan gewooon niets beters "krijgen" . maar ik zorg er dus wel normaal voor dat ik me nergens schuldig over hoef te voelen dat ik zou zijn "vreemdgegaan" van de sexpartner.
ik ga alleen met die hoer dan.
de hoer gaat met anderen dan mij, maar ik kan geen hoer vinden of partner dei alleen met mij gaat
pi_104575801
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

of die zij "niet meer" heeft. daarom even vragen of alles goed met haar is de 2de keer.
Ik snap je wel, je probeert gewoon een goed persoon te zijn, maar het is zo krom als wat.

Zij doet het waarschijnlijk met jan en alleman, onveilig. En dan maak jij je druk over haar gezondheid? De kans is veel, veel groter dat zij een soa krijgt van iemand anders en die aan jou doorgeeft.

Zorg in de eerste plaats eens voor je eigen gezondheid! Want hoeren doen dat niet.
  zondag 20 november 2011 @ 02:53:03 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104575813
Ik voelde me kut, maar spontaan voel ik me beter van al het lachen.
Terwijl dit natuurlijk een ernstige zaak is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 20 november 2011 @ 02:55:23 #7
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104575840
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, maar geen andere mogelijkheden heb ik om gerust gesteld te worden om seks zoveel mogelijk als een stelletje te hebben.
ik zie geen kansen dat ik ooit een langdurige relatie kan rkijgen. zelfs geen kansen erop!

en ik kan gewooon niets beters "krijgen" . maar ik zorg er dus wel normaal voor dat ik me nergens schuldig over hoef te voelen dat ik zou zijn "vreemdgegaan" van de sexpartner.
de hoer gaat met anderen dan mij, maar ik kan geen hoer vinden of partner dei alleen met mij gaat
Ieder zijn eigen prioriteiten uiteraard. Jij neukt liever zonder condoom met gevaar voor eigen leven. Wel tof van je dat je je zo bekommerd om de veiligheid van de hoer, echter lijkt het me verstandiger dat je eerst denkt om je eigen :X
pi_104575843
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je had het net over dat raamhoeren het altijd met tegenzin doen. Die hoer waarmee je nu bent doet het ook met tegenzin, anders had ze je niet afgezet en bestolen. Normaal gesproken ben je dan namelijk je klant wel kwijt.
  zondag 20 november 2011 @ 02:56:01 #9
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104575848
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
Ik voelde me kut, maar spontaan voel ik me beter van al het lachen.
Terwijl dit natuurlijk een ernstige zaak is.
Hoezo voel jij je nou kut man, je was nog ontgroend. Ga anders Skyrim doen :7
  zondag 20 november 2011 @ 02:59:26 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104575880
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:55 schreef Sinji het volgende:

[..]

Jij neukt liever zonder condoom met gevaar voor eigen leven. Wel tof van je dat je je zo bekommerd om de veiligheid van de hoer, echter lijkt het me verstandiger dat je eerst denkt om je eigen :X
nee ik neuk liever zonder condoom met me vriendin zoals zoveel mensen voor elkaar krijgen.

maar dat lukt niet, en gaat ook niet lukken zoals alles eruitziet.
een sexpartner zoals meisjes makkelijk kunnen krijgen zit er ook niet in....

quote:
Ieder zijn eigen prioriteiten uiteraard.
oke, stel ik ben nu superzuinig op me lichaam. heb ik nu ineeens een vriendin of kansen erop?
nou nee dus.
het is de enige mogelijkheid , snap dat dan.
ik moet gerust gesteld worden door neuken zc zoals de echte stelletjes. anders nog meer frustratie.
niet dat het veel helpt, maar het is wel iets tenminste

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 20-11-2011 03:18:42 ]
  zondag 20 november 2011 @ 03:00:56 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104575896
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoezo voel jij je nou kut man, je was nog ontgroend. Ga anders Skyrim doen :7
Ik weet niet waarom ik me kut voelde, maar goed. :')
Ik ben al FM aan het spelen. :7
C'est la vie
pi_104575910
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik neuk liever zonder condoom met me vriendin zoals zoveel mensen voor elkaar krijgen.

Je houdt jezelf voor de gek. Word je er nou echt gelukkig van, met haar?
  zondag 20 november 2011 @ 03:02:13 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104575914
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je had het net over dat raamhoeren het altijd met tegenzin doen. Die hoer waarmee je nu bent doet het ook met tegenzin, anders had ze je niet afgezet en bestolen. Normaal gesproken ben je dan namelijk je klant wel kwijt.
volgensmij wil deze 24/7 neuken, of iig dat nog wel met mij, maar vind ze het vervelend om andere dingen met me te doen.
dat kan i kde volgende keer even proberen. gewoon niet gaan treuzelen met domme verhalen of anekdotes. alleen maar neuken
  zondag 20 november 2011 @ 03:04:22 #14
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104575932
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je houdt jezelf voor de gek. Word je er nou echt gelukkig van, met haar?
nee. maar het is een ietsjes geruststellende gedachte dat ik "het seks hebben" ook doe waar ik jaloers op kan zijn van al die stelletjes
  zondag 20 november 2011 @ 03:06:00 #15
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104575944
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

oke, stel ik ben nu superzuinig op me lichaam. heb ik nu ineeens een vriendin of kansen erop?
nou nee dus.
het is de enige mogelijkheid , snap dat dan.
ik moet gerust gesteld worden door neuken zc zoals de echte stelletjes. anders nog meer frustratie.
niet dat het veel helpt, maar het is wel iets tenminste
Ja!

Ga sporten/fitnissen en eet gezond. Dit is al een stap. Vrouwen zullen je aantrekkelijker vinden omdat je je goed verzorgd. Bovendien zul je minder snel lamlendig voelen.
  zondag 20 november 2011 @ 03:06:54 #16
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104575951
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 03:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. maar het is een ietsjes geruststellende gedachte dat ik "het seks hebben" ook doe waar ik jaloers op kan zijn van al die stelletjes
Dat 'ik neuk ook' gedeelte kan prima met condoom.
pi_104576386
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 03:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ja!

Ga sporten/fitnissen en eet gezond. Dit is al een stap. Vrouwen zullen je aantrekkelijker vinden omdat je je goed verzorgd. Bovendien zul je minder snel lamlendig voelen.
Jezelf niet goed verzorgen duidt in mijn ervaring op een negatief zelfbeeld... (Dan wel niet onbewust)
Rustig aan.
  zondag 20 november 2011 @ 05:12:06 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104576549
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 04:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezelf niet goed verzorgen duidt in mijn ervaring op een negatief zelfbeeld... (Dan wel niet onbewust)
Ik ben/was gewoon lui. :')
C'est la vie
pi_104576557
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 05:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben/was gewoon lui. :')
Ik ook, en ik ben me er kut door gaan voelen omdat ik mezelf er door ging verwaarlozen.... jezelf lang genoeg verwaarlozen en je zelfbeeld keldert.
Rustig aan.
  zondag 20 november 2011 @ 09:44:29 #20
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104577380
Mlig heeft de pullitzerprijs stevig in handen :') zeeerrr stevig
Spreading the Word
pi_104577851
Goeie morgen :W nog gehosseld?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 20 november 2011 @ 10:26:41 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104577880
Morgeee :*
Nee helemaal niks :N
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104577887
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:24 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie morgen :W nog gehosseld?
Jij dan? Ook niet?
pi_104578020
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 10:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij dan? Ook niet?
Nee, ik faal :P Ik kan moeilijk over het toeziend oog van mijn collega's een serveerster hosselen. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 20 november 2011 @ 10:37:59 #25
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104578034
quote:
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
Stelletje negatievelingen. :(

Wel fijn dat we deze TT nog hebben. O+
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')