SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu zonder kusjes
[ Bericht 3% gewijzigd door kree op 19-11-2011 22:15:04 ]Do what you love, love what you do!
Waarom? Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Waarom die kusjes in de OP? Of stond dat er al.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ja komt uit het vorige topic, heb het niet aangepastquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu krabbel je terug? Ik zou toch spijt krijgen? Hoe zit het nou? Toch tot de conclusie gekomen dat je dat niet kan maken als je je ''kneus zonder leven'' argument vol wil houden?Goed hoor, je leert.
Ik zal ze er maar effe uitgooien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
Die kusjes.Je gaat toch ook de Bijbel niet wijzigen, verdomme.
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
iemand is zich actief aan het inlikken
Het is buiten FOK! gebeurd dus je maakt niet veel kans.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.
Al zou ik nog zo'n schijthekel aan jou hebben (wat ik overigens niet eens heb) en ik zou het Facebook account van jouw vriendin hebben, zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om haar berichten te gaan sturen onder verschillende accounts en vriendschapsverzoeken te versturen om te stoken tussen jullie relatie. Nu jij dit bij mij hebt gedaan, ga ik alsnog niets doen omdat het me teveel tijd en moeite kost.
Met spijt krijgen doel ik erop dat ik een ban ga aanvragen.
Het is geen stoken als je hier zelf vrolijk in het topic loopt te vermelden dat je altijd wel vreemd zal blijven gaan, tel daar al je andere karakterkwaaltjes nog eens bij op. Dat is gewoon achterlijk. Je loopt dat gewoon kenbaar te maken op een publiekelijk forum, meerdere keren zelfs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.
Al zou ik nog zo'n schijthekel aan jou hebben (wat ik overigens niet eens heb) en ik zou het Facebook account van jouw vriendin hebben, zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om haar berichten te gaan sturen onder verschillende accounts en vriendschapsverzoeken te versturen om te stoken tussen jullie relatie. Nu jij dit bij mij hebt gedaan, ga ik alsnog niets doen omdat het me teveel tijd en moeite kost.
Met spijt krijgen doel ik erop dat ik een ban ga aanvragen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus wat een affaires hier weer.
En geen kusjes....
Heeft Flepke een ban dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Supersoep het volgende:
Overigens zou een ban wel interessant zijn. Dan vervlieg ik net zoals Flepke in een legende, voor altijd verloren.
Let op deze bovenstaande woorden.
never ending story hahaha,quote:
Oh, ik dacht die komt hier gewoon niet meer omdat firefly geband is. Op basis waarvan, weet je dat ook?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
R&P ban, zei Cactus gisteren nog.
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, dit is maar een deel, dat is echt 1 van de 7 delen ofzo
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die komt hier gewoon niet meer omdat firefly weg is. Op basis waarvan, weet je dat ook?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was dit zo'n maand of drie-vier geleden? Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.
Ik heb haar daarna verschillende malen telefonisch proberen te bereiken en via mail, maar nooit meer iets van haar vernomen.
Er is eigenlijk geen zieligere manier om zoiets te doen, maar deed me wel pijn omdat het een hele goede vriendin was. Dat was overigens een fokster ook nog.
Wat een vage chick, klinkt ergens alsof ze misschien verliefd op je was ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.
Ik heb haar daarna verschillende malen telefonisch proberen te bereiken en via mail, maar nooit meer iets van haar vernomen.
Er is eigenlijk geen zieligere manier om zoiets te doen, maar deed me wel pijn omdat het een hele goede vriendin was. Dat was overigens een fokster ook nog.
Samen met jouquote:
Het zegt meer over de persoon vind ik dan. Ik had zoiets gehad van fijn wil je het zo dan krijg je het ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vermeld dat ik ga afspreken met iemand anders. Ik heb zelfs vermeld dat ik niet (!) vreemd zou gaan aangezien ik mijn grenzen ken. Ik heb wel eens vermeld dat ik niet met zekerheid kan zeggen of ik voor altijd trouw zal kunnen blijven aan haar. Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is geen stoken als je hier zelf vrolijk in het topic loopt te vermelden dat je altijd wel vreemd zal blijven gaan, tel daar al je andere karakterkwaaltjes nog eens bij op. Dat is gewoon achterlijk. Je loopt dat gewoon kenbaar te maken op een publiekelijk forum, meerdere keren zelfs.Ik kan rustig zoals iedereen hier ''foei'' zeggen, of een meisje dat lot besparen.
Succes met de banaanvraag.
Oke dan, dat heb ik gemist dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.
Nee 3 jaar terug ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was dit zo'n maand of drie-vier geleden? Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb vermeld dat ik ga afspreken met iemand anders. Ik heb zelfs vermeld dat ik niet (!) vreemd zou gaan aangezien ik mijn grenzen ken. Ik heb wel eens vermeld dat ik niet met zekerheid kan zeggen of ik voor altijd trouw zal kunnen blijven aan haar. Dat is ook zo.
Nou ja, ze had net dr soulmate ( volgens eigen zeggen) ontmoet! Ik heb die vent ook nog gezien, ze waren echt wel gek op elkaar. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Moonwalk het volgende:
Wat een vage chick, klinkt ergens alsof ze misschien verliefd op je was ofzo
Samen met jou
Klinkt nog steeds raar, misschien was die kerel jaloers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou ja, ze had net dr soulmate ( volgens eigen zeggen) ontmoet! Ik heb die vent ook nog gezien, ze waren echt wel gek op elkaar. Dus dat lijkt me sterk.
Nee. Niet samen met mij.
Nee, hij was samen met flepke bezig mensen uit te lokken en te frustreren in het topic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.
Is inderdaad vreemd en ze was niet het type om zich omgang met anderen te laten verbieden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds raar, misschien was die kerel jaloers.
Oke. Niet samen met jou.
Ik heb geen flauw idee. Ze vond blijkbaar dat ik bij een periode in haar leven hoorde die ze af ging sluiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?![]()
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.
tot zover mijn johanimi
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.
tot zover mijn johanimi
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef Supersoep het volgende:
Duitsland - Nederland, dát was pas leuk.
Vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ze vond blijkbaar dat ik bij een periode in haar leven hoorde die ze af ging sluiten.
Ik snap dat niet, ik zit zo niet in elkaar. Ik neem mensen gewoon mee naar de volgende periode. Maar ja, ik ben ook een hondstrouwe vriend.
Hoeft niet lijkt me?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk niet dat jongeren vooruitzicht hebben op een succesvol huwelijk wanneer zij tijdens de verkering hartstochtelijk vrijen en daarbij steeds minder zelfbeheersing oefenen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
Mark mag ik ook je vriendinnetje zijn? Ik wil ook naar World Disney![]()
Vreemdgaan is geen issue, zolang je maar voor me betaald schatje
Mooie vooroordelen weer. Mijn vriendin werkt gewoon voor haar eigen geld en heeft ook (net zoals ik heb) een thuis die haar financieel heel erg goed ondersteunt. Ik betaal nooit voor haar, dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
Mark mag ik ook je vriendinnetje zijn? Ik wil ook naar World Disney![]()
Vreemdgaan is geen issue, zolang je maar voor me betaald schatje
Maar is wel romantischquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooie vooroordelen weer. Mijn vriendin werkt gewoon voor haar eigen geld en heeft ook (net zoals ik heb) een thuis die haar financieel heel erg goed ondersteunt. Ik betaal nooit voor haar, dat is niet nodig.
Herken ik wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
Nouja komt wel goed maarja zijn van die momenten die er hier wel meer zullen herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
bleeeegh voel een beetje eenzaam.
Ik heb even niemand nu waar ik wat in zieof waar ik achteraan wil gaan.
Nouja komt wel goed maarja zijn van die momenten die er hier wel meer zullen herkennen.
Pijnlijk.quote:
Had je vandaag geen muziekrepetities enzo? Misschien komt het ook een beetje daardoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
bleeeegh voel een beetje eenzaam.
Ik heb even niemand nu waar ik wat in zieof waar ik achteraan wil gaan.
helemaal nietquote:
Morgen weer, maar vandaag idd niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Had je vandaag geen muziekrepetities enzo? Misschien komt het ook een beetje daardoor
Preciesquote:
Leg uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mis eigenlijk niemand in mijn leven op een bijzonder exemplaar na. Verder is mijn leven meer dan halfvol.
Nu hoorde ik gisteren van een vriend dat dit exemplaar waarschijnlijk nooit in productie is genomen.
Heloef, ga je nog achter die merel aan of laat je het bij die twee keer zoenen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Whehe al die topics gisteren, te grappig.
Je kunt mij bekijken op facebook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heeft iemand in godsnaam een leuk idee? Ik verveel me zo erg. Ja ik kan heloef weer gaan bekijken op facebook, maar dat heb ik al 100x gedaan vandaag.
Het laatste.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef, ga je nog achter die merel aan of laat je het bij die twee keer zoenen?
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heeft iemand in godsnaam een leuk idee? Ik verveel me zo erg. Ja ik kan heloef weer gaan bekijken op facebook, maar dat heb ik al 100x gedaan vandaag.
Ok gedaan:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je kunt mij bekijken op facebook.
Een 30 jarige met een Blackberry, hoor je niet vaak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok gedaan:
"DenWauwelaar heeft Facebook geïnstalleerd op zijn Blackberry telefoon".
Op de foto ziet hij er nog uit als een jonge pup. Maar ik vermoed dat die niet recent is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een 30 jarige met een Blackberry, hoor je niet vaak.
Half jaar oud.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Op de foto ziet hij er nog uit als een jonge pup. Maar ik vermoed dat die niet recent is.
Iedereen heeft die van mij, maar ik niet die van iedereen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef minibeer het volgende:
heeft iedereen elkaars facebook hier?
Mag ik de jouwe?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef minibeer het volgende:
Niemand heeft mijn facebook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef minibeer het volgende:
Eh hallO?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niemand heeft mijn facebook.
Ik ook pas sinds kort, en alleen omdat mijn voetbalteam het gebruikt om neer te plempen hoe laat de wedstrijden zijnquote:
Haha, vreselijk toch. Terwijl ik op FOK zelf nog nooit iemand jouw FB heb gegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne is hier volgens mij nogal verspreid door het laten vallen van mijn volledige naam tegen Supersoep
Niet dat het me kan schelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haha, vreselijk toch. Terwijl ik op FOK zelf nog nooit iemand jouw FB heb gegeven.
Wat valt er te hallo-en?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh hallO?
Ik bekijk nu de moeder van Lokasenna, ik heb echt niets te doen
Lijk ik op haar?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh hallO?
Ik bekijk nu de moeder van Lokasenna, ik heb echt niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, liever niet. Ik laat liever fok en niet-fok gescheiden eigenlijk. Verder is er ook niet zo veel boeiends aan hoor, ik heb geen foto's of persoonlijke informatie erop staan eigenlijkquote:
Je bent geen vriend, dus als dat al zo is, zie je nog amper wat.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
Je zult je moeder maar in je lijst hebbenIk ben zo blij dat ik dat niet heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want gisteren was het echt zo van "JA JOH HEB JE GEZOEND? GEFELICITEERD!"
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat heb ik zojuist dan ook gepost:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent geen vriend, dus als dat al zo is, zie je nog amper wat.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok gedaan:
"DenWauwelaar heeft Facebook geïnstalleerd op zijn Blackberry telefoon".
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb.
Het was zo lullig haar verzoek niet te accepterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb.
Dat vind ik een zeer vreemd bericht ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist dan ook gepost:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo lullig haar verzoek niet te accepteren
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
Je zult je moeder maar in je lijst hebbenIk had die van mij ooit eens op MSN. Nu niet meer, hieronder zie je waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MSNen met je ouders.Ron Paul 2012
Ik heb het geweigerd na een maand of 3.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo lullig haar verzoek niet te accepteren
Mijn moeder doet niet aan facebook. Die raakt al in de war als ik twee schermen open in firefox.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het geweigerd na een maand of 3.
Oke, zo dan?:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer vreemd bericht ook.
Ik heet namelijk alleen hier zo.
Dat gesprekquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had die van mij ooit eens op MSN. Nu niet meer, hieronder zie je waarom.
MSNen met je ouders.
Mijn moeder heeft mij leren internetten, games downloaden en MSNen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn moeder doet niet aan facebook. Die raakt al in de war als ik twee schermen open in firefox.
Dat is me toch opmerkelijk, leuk dat facebookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke, zo dan?:
DenWauwelaar:
Taj x Kelly would've made a great final.
Delen · 9 september om 17:01 via Quiksilver Pro New York 2011 ·
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MSNen met je ouders.
Onware subklacht was onwaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MSNen met je ouders.
Meer oefenenquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
En waarom is dit al de tweede keer dat ik mijn stem kwijt ben na het stappen?
Minder schreeuwen om het zooitje ongeregeld bij elkaar te houden.quote:
Put an arrow in their kneequote:Op zondag 20 november 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Minder schreeuwen om het zooitje ongeregeld bij elkaar te houden.
truste, ook voor joysaquote:
Niet echt. Jij wel zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft een van jullie wel eens het gevoel gehad 'buiten zijn lichaam te treden'?
Dat was iets anders, dat was ineens vergeten zijn waar je bent enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
ja hebben we het al eerder over gehad en dat heb ik dus heel vaak
Was je heel moe? Want dan heb ik wel soms van die spacende ervaringen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de week, toen ik in bed lag. Ik had bijna het gevoel dat ik mij zag liggen, vet vreemd.
Out of Body Experiencequote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de week, toen ik in bed lag. Ik had bijna het gevoel dat ik mij zag liggen, vet vreemd.
bij lsd-gebruikersquote:Op zondag 20 november 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Out of Body Experience
Heel normaal.
Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds wasquote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Was je heel moe? Want dan heb ik wel soms van die spacende ervaringen.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds was
Ervaringen van als je moe bent zijn meestal best wel grappig
Der zijn hele volksstammen die tijdje zonder zuurstof gezeten hebben en uitgebreid blaten over licht. Dus troost je de moeite om erachter te komen wat er gebeurd na 3 dagen nonstop redbulletjes: licht. Verder niks. En licht hb je hier ook.quote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds was
Ervaringen van als je moe bent zijn meestal best wel grappig
Nouja, het wordt pas een probleem als je dat hebt als je over straat loopt ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
heel veel succes je zal namelijk niet de eerste zijn die psychose krijgt door slaapgebrek
Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.quote:it is associated with a physical or mental trauma, dehydration, sensory deprivation, sensory overload, use of psychedelic drugs, dissociative drugs, or a dream-like state.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
Komt vaker voor bij mensen met deze klachten:
it is associated with a physical or mental trauma, dehydration, sensory deprivation, sensory overload, use of psychedelic drugs, dissociative drugs, or a dream-like state.
Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.
Ik zag dus wel een keer dingen kronkelen op het plafond van de treinquote:Op zondag 20 november 2011 00:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, het wordt pas een probleem als je dat hebt als je over straat loopt ofzo.
Ja, heel erg goedquote:
Ik heb geen trauma's ben niet uitgedroogd en gebruik geen psychedelische of dissociatieve drugsquote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
Komt vaker voor bij mensen met deze klachten:
[..]
Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.
Dat had ik ook na mijn eerste zoen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik voel me vandaag leeg en kut.
Ik voelde me nog anderhalve dag gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat had ik ook na mijn eerste zoen.
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat van mij was een "omdat het kan" zoen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voelde me nog anderhalve dag gelukkig
Ik ook dus maar die zoen is al een paar maanden geledenquote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat meisje zou echt niet met je zoenen als ze je niet leuk vond hoor, als je daar soms aan twijfeltquote:Op zondag 20 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat van mij was een "omdat het kan" zoen.
Dat lag bij jou net even anders.
wacht maar totdat je sex hebt gehad. Na een paar dagen voel je je helemaal leeg. Net als een vampier zonder zijn bloed, muahahahaquote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Oh dus dit komt door die zoen.
Problem solved.
Ja. Maar ik vind het een vet nummer, daarom postte ik hemquote:
Jawel man je moet blijven kijkenquote:
Aloe Blacc is sowieso baasquote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het een vet nummer, daarom postte ik hem
Veel oefenen dan, in de tussentijd.quote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
Ik was trouwens enorm slecht.
Maar ik heb gelukkig een herkansing over een maand.
Op wat?quote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Veel oefenen dan, in de tussentijd.
Mijn vriendin zei altijd dat ik een natte, opgerolde handdoek in mijn mondje moest stoppen om het gevoel van een tongzoen te bereikenquote:
Waar je zo slecht in was?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waar je zo slecht in was?
(o wachtop breezersletjes natuurlijk
)
Vergeet niet je lippen te gebruikenquote:Op zondag 20 november 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai gewoon de volgende keer wat met mijn tong.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeet niet je lippen te gebruiken
Dat is een neuszoen.quote:
Zit ze nog steeds in haar psychose nu?quote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Bleegh krijg nu een sms je van dat psychose meisje of ik nog naar de kroeg kom.
Zucccccccccccht fucking problemen meid is het hoor, ik zou nu zo graag er naartoe gaan en dan wordt het zoenen ook.
Maar na een paar dagen is het dan weer over en dat wil ik mezelf niet aan doen.
Grow some fucking balls. Ga haar neuken of kap het gewoon af. Niet die slappe middenwegquote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Zucccccccccccht fucking problemen meid is het hoor, ik zou nu zo graag er naartoe gaan en dan wordt het zoenen ook.
Hij likt haar gezicht schoon, hij is gewoon aardig.quote:
Sowieso lijken alle aziaten op elkaarquote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
haha jij lijkt op die linker
Niet doen en gewoon er mee kappen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.quote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit ze nog steeds in haar psychose nu?
Kun je niet gewoon nu zeggen dat je het voorgoed wilt afkappen?quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.
Maar vindt haar wel gewoon heel leuk.
Maar ik moet mezelf beschermen want anders is het na 2 dagen helemaal verliefd op elkaar zijn, van ik kan het niet aan enzo, dat is de reden waarom ik er nu niet heen ga (borderline ook nog enzo)![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon nu zeggen dat je het voorgoed wilt afkappen?
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet doen en gewoon er mee kappen.
Die meid speelt ook wel enorm met je gevoelens.
Nou hups hak de knoop door:quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.
Maar vindt haar wel gewoon heel leuk.
Maar ik moet mezelf beschermen want anders is het na 2 dagen helemaal verliefd op elkaar zijn, van ik kan het niet aan enzo, dat is de reden waarom ik er nu niet heen ga (borderline ook nog enzo)![]()
![]()
![]()
Da's wel erg kree.quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.
Ja, maar het punt is dat ik haar gewoon heel leuk vindt (nog steeds ondanks haar problemen die ze heeft)quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft hij weinig opties meer he. Maarjaa, ze heeft wel een psychose. Nouja, moeilijk moeilijk. Maar kree is wel eerlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat niet werkt of wel?quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.
Hoezo?quote:
haaahaquote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft hij weinig opties meer he. Maarjaa, ze heeft wel een psychose. Nouja, moeilijk moeilijk. Maar kree is wel eerlijk!
LOLquote:Op zondag 20 november 2011 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo?
Zij heeft wekenlang geen contact opgenomen ook hè, dat is nu ineens weer.
Denk niet dat ik er dan gelijk maar weer moet achteraan huppelen
Vrienden kan wel en zou ik ook prima vinden, maar dat komt omdat ze gewoon onwijs onstabiel is.quote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat niet werkt of wel?![]()
Je kan geen vrienden met haar zijn en een relatie zit er niet in.
Dus het is kappen.
ZEG VERDOMME NIET DAT JE NOG EENS WAT MET HAAR WIL DOEN ALS JE DAT HELEMAAL NIET WILT, IDIOOTquote:Op zondag 20 november 2011 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo?
Zij heeft wekenlang geen contact opgenomen ook hè, dat is nu ineens weer.
Denk niet dat ik er dan gelijk maar weer moet achteraan huppelen
Oh ik begrijp het wel, ik zou me ook een beetje een zoen-oproepkracht voelen op die manierquote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grow some fucking balls. Ga haar neuken of kap het gewoon af. Niet die slappe middenweg
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwenquote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb enorm de neiging om alles wat vrouwelijk is aardig te vinden.
Dat herken ik wel, maar dat valt vaker wel dan niet vies tegenquote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Liequote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwen
Vond je dat zoenen eigenlijk wel leuk?quote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik vind jou sowieso heel lief.quote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nounou rustig maar hoorquote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ZEG VERDOMME NIET DAT JE NOG EENS WAT MET HAAR WIL DOEN ALS JE DAT HELEMAAL NIET WILT, IDIOOT
quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Jij wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: geen hosselpoging
Gast, wat wil je nou?quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nounou rustig maar hoor![]()
Ik wil heel graag wat met haar alleen het kan niet door haar situatie.
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan is het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
quote:
Zelfs mijn ouders vinden me niet lief, jullie zijn te goed voor mequote:Op zondag 20 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij wel hoor.
Disclaimer: geen hosselpoging
Dit slaat nergens meer op. Heb je zelf door dat je een besluiteloos soft persoon bent als je op deze manier blijft denken?quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan is het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
Haar hart is hardquote:Op zondag 20 november 2011 01:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet je nou weer haar hart breken?
Mijn moeder dacht dat ik Myra neukte.quote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders denken nu trouwens dat ik rook
quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan ik het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
Dat is wat ik altijd zeg, hak eens een knoop door. Maar hij zit helemaal klem in die gedachtengang. Misschien moet je even op vakantie Kree, of op een stedentripjequote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit slaat nergens meer op. Heb je zelf door dat je een besluiteloos soft persoon bent als je op deze manier blijft denken?
Da's nog wel komischquote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat ik Myra neukte.
waarom denken ze dat?quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's nog wel komisch
Ze zeuren nu zo dat ik er spontaan door zou beginnen met roken
Ja, maar jij hebt ook altijd commentaar op de kleine dingetjes manquote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat ik Myra-neukte.
Mijn kleren stinken naar sigaretten als ik thuiskom van mijn werk, omdat mijn baas rookt waar ik naast staquote:
Je moet knopen doorhakken vriend, das het enige wat we zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Nou ik wordt weer eens hard aangevallen.
Ik heb gevoelens voor die meid en zij ook voor mij en dat vertelde ze me vorige week nog.
Het enige wat ertussen zit is die fucking psychose van haar.
En dat maakt het juist lastig en niet een standaard situatie.
Daarom is een besluit nemen ook lastiger voor mij.
Maarja laat maar gaan, je snapt dit soort dingen pas als je er zelf mee te maken hebt.
Je hebt ook gewoon gelijk, maarja het is niet zo makkelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat ik altijd zeg, hak eens een knoop door. Maar hij zit helemaal klem in die gedachtengang. Misschien moet je even op vakantie Kree, of op een stedentripjeweg uit dat durp en psychosemeisjes en lekker niks aan je hoofd
Welke van die drie dingen die moonwalk noemde ga je kiezen?quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Nou ik wordt weer eens hard aangevallen.
Ik heb gevoelens voor die meid en zij ook voor mij en dat vertelde ze me vorige week nog.
Het enige wat ertussen zit is die fucking psychose van haar.
En dat maakt het juist lastig en niet een standaard situatie.
Daarom is een besluit nemen ook lastiger voor mij.
Maarja laat maar gaan, je snapt dit soort dingen pas als je er zelf mee te maken hebt.
Jawel niet heel denderend.quote:Op zondag 20 november 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vond je dat zoenen eigenlijk wel leuk?ik weet niet of ik een topic heb gemist ofzo maar ik voel me zo onwetend over je avontuur
ik zag alleen je live report, en toen ging je weer snel weg.
Dus mag ik een miniverslagje?
Ik weet het echt niet.quote:Op zondag 20 november 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke van die drie dingen die moonwalk noemde ga je kiezen?
En neem je dan voor dat binnen een week uitgevoerd te hebben.
Dus o wee als we jou zaterdagavond volgende week nog steeds sit soort dingen zien posten
quote:Op zondag 20 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kleren stinken naar sigaretten als ik thuiskom van mijn werk, omdat mijn baas rookt waar ik naast sta
Ik raad je aan snel een beslissing te nemen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Als ik zou weten dat die meid er binnen een paar maanden vanaf was van al haar problemen dan zou ik voor haar gaan.
Maar dat is niet zo (waarschijnlijk).
Dus ok nouja echte relatie hebben we nooit gehad, wel verliefdheid.
Dus van dumpen is niet eens het geval.
Maar weet niet het blijft gewoon maar in mn hoofd zitten ik snap het zelf ook niet.
We passen gewoon zo goed bij elkaar qua alles![]()
Nouja weet het ook niet denk er nog wel een nachtje over.
Je weet het wel, echter heb je geen moed om een keuze te maken.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Als ik zou weten dat die meid er binnen een paar maanden vanaf was van al haar problemen dan zou ik voor haar gaan.
Maar dat is niet zo (waarschijnlijk).
Dus ok nouja echte relatie hebben we nooit gehad, wel verliefdheid.
Dus van dumpen is niet eens het geval.
Maar weet niet het blijft gewoon maar in mn hoofd zitten ik snap het zelf ook niet.
We passen gewoon zo goed bij elkaar qua alles![]()
Nouja weet het ook niet denk er nog wel een nachtje over.
Ja, en mijn jas hangt in de gag ernaast, dus die is nu ook helemaal doordrongen met sigarettenlucht.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]bhwhehehe daar ga je inderdaad zelf ook van stinken, je haren ook
Ja maar dat is juist het lastige, was het een normale meid geweest dan was ik er al klaar mee.quote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad je aan snel een beslissing te nemen.
En je laat ook wel met je spelen hoor.
Ze geeft aan je leuk te vinden, maar ze geeft ook aan dat het niks kan worden.![]()
Dat vind ik echt smerig als ik eerlijk ben.
Ik weet dat ik het liefst voor haar wil gaan maar zij wil dat niet door haar ziektequote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet het wel, echter heb je geen moed om een keuze te maken.
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 20 november 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist het lastige, was het een normale meid geweest dan was ik er al klaar mee.
Allang al trouwens.
Maar bij haar komt het gewoon door een ziekte en ik vindt er haar niet minder leuk om.
Ja dat is dus juist dat hele psychose verhaal, die mensen denken juist andersquote:Op zondag 20 november 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vind het van haar zo vreemd.
Als ze echt om je had gegeven had ze niet zo met je lopen spelen.
Ah okee.quote:Op zondag 20 november 2011 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dus juist dat hele psychose verhaal, die mensen denken juist anders
Vrouwen met borderline kunnen nogal spelen (bewust of onbewust) met je emoties.quote:Op zondag 20 november 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vind het van haar zo vreemd.
Als ze echt om je had gegeven had ze niet zo met je lopen spelen.
Zeg gewoon dat het niet zo is en dat al dat gezeur over sigaretten alleen maar nieuwsgierigheid naar sigaretten opwekt.quote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en mijn jas hangt in de gag ernaast, dus die is nu ook helemaal doordrongen met sigarettenlucht.
En omdat ze toch al weten dat ik een keer drugs heb gebruikt geloven ze me niet als ik zeg dat het niet waar is
Maar boeiend. Als ik nu zou beginnen zou ik hun gezeik terecht aanhoren, dat is misschien een beter gevoel dan onterecht beschuldigd worden. Het is alleen zo duur.
Is ook zo hoor, maarja het is geen makkelijke beslissing als je een meisje, waarvan ik en zij dacht dat we heel goed bij elkaar pasten, zomaar aan de kant te zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee.
Als het daar aan ligt moet jij dus de knoop door hakken.
Heb ik ze al drie keer geprobeerd te zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het niet zo is en dat al dat gezeur over sigaretten alleen maar nieuwsgierigheid naar sigaretten opwekt.ik zou er ook echt niet aan beginnen
ben blij dat ik er vanaf ben
Er valt niks te halen om het even simpel te zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maarja het is geen makkelijke beslissing als je een meisje, waarvan ik en zij dacht dat we heel goed bij elkaar pasten, zomaar aan de kant te zetten.
En ik wil het best nog een beetje tijd geven, maar het verrotte is, je weet niet hoelang zo'n psychose gaat duren.
Kan een paar maanden zijn of x aantal jaar.
Daarom zit ik ook zo in twijfel erover, brrrr wordt er gewoon weer verdrietig van als ik eraan denk
ja kan er niet tegen in gaan,quote:Op zondag 20 november 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niks te halen om het even simpel te zeggen.
Jij wil een relatie zij niet.
Dan moet je gewoon verder gaan en het stop zetten, hoe goed jullie ook bij elkaar passen.
Het wordt waarschijnlijk steeds moeilijker naarmate je langer wacht.quote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan er niet tegen in gaan,
Maar heb het er wel gewoon moeilijk mee.
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersquote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Jij moet echt je horizon verbreden man. Naar mijn gevoel is je wereld veel te klein waardoor je je vastklampt aan al het mogelijk vrouwelijk contact. Je hebt alleen een rampenlijst bestaande uit pyschomeisjes en jailbaitquote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.quote:Op zondag 20 november 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk steeds moeilijker naarmate je langer wacht.
Stel jezelf een deadline.
Je wilt vriendschappelijk contact houden?quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.
En dan mis ik haar weer en ja dat werkt niet goed voor mij omdat ik weet dat we elkaar leuk vinden maar dat er alleen een ziekte (borderline) tussen zit.
Tja ik hou het vriendschappelijk nu, want ik wil ook niet keihard zeggen in wil je nooit meer zien.
Want dat is niet goed voor haar.
Nouja sommige kennen die verhalen dus vandaar.
Ik zit gewoon in een fucking kut situatie nu, zou willen dat het standaard was maarja ik trek blijkbaar types aan met zelfmoordneigingen en verkrachtingen![]()
Nou en nu weer even positief gaan doen, ik wordt er echtwaar verdrietig van.
Ja denk echt dat dit klopt, maar ik kan niet echt met iemand zoenen zolang die andere nog niet uit mn hoofd is zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersje hebt voor het eerst met iemand gezoend, met haar en daar ben je hotel de botel en ondersteboven en in de war van. Het ziet er naar uit dat het niks gaat worden, zoen eens met een ander iemand. Kijk of je gevoelens dan ook weer zo zijn. Grote kans dat je je zo voelt omdat het allemaal nieuw is en de eerste is enzo snap je. Mocht je met iemand anders zoenen en je blijft gek op die eerste, dan moet je gaan bedenken hoe je haar gaat veroveren, maar dikke kans dat je op de volgende met wie je zoent ook helemaal verliefd bent. Je hebt nu niet echt vergelijkingsmateriaal, als het om verliefd gaat enzo. misschien dat je daarom ook niet zo goed weet hoe je beslissingen moet nemen
Sowieso zul je niet meer snel van haar af komen. De meeste mensen met borderline zijn ontzettend bang om in de steek gelaten te worden. Ik wil het niet erger maken, maar beter trek je je nu terug dan wanneer de relatie verder is gevorderd.quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.
En dan mis ik haar weer en ja dat werkt niet goed voor mij omdat ik weet dat we elkaar leuk vinden maar dat er alleen een ziekte (borderline) tussen zit.
Tja ik hou het vriendschappelijk nu, want ik wil ook niet keihard zeggen in wil je nooit meer zien.
Want dat is niet goed voor haar.
Nouja sommige kennen die verhalen dus vandaar.
Ik zit gewoon in een fucking kut situatie nu, zou willen dat het standaard was maarja ik trek blijkbaar types aan met zelfmoordneigingen en verkrachtingen![]()
Nou en nu weer even positief gaan doen, ik wordt er echtwaar verdrietig van.
Toch ergens een voordeel dat ik zoende met iemand die ik net twee uur kende.quote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersje hebt voor het eerst met iemand gezoend, met haar en daar ben je hotel de botel en ondersteboven en in de war van. Het ziet er naar uit dat het niks gaat worden, zoen eens met een ander iemand. Kijk of je gevoelens dan ook weer zo zijn. Grote kans dat je je zo voelt omdat het allemaal nieuw is en de eerste is enzo snap je. Mocht je met iemand anders zoenen en je blijft gek op die eerste, dan moet je gaan bedenken hoe je haar gaat veroveren, maar dikke kans dat je op de volgende met wie je zoent ook helemaal verliefd bent. Je hebt nu niet echt vergelijkingsmateriaal, als het om verliefd gaat enzo. misschien dat je daarom ook niet zo goed weet hoe je beslissingen moet nemen
You got 99 problems but a bitch ain't onequote:Op zondag 20 november 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch ergens een voordeel dat ik zoende met iemand die ik net twee uur kende.
Hit me!quote:Op zondag 20 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
You got 99 problems but a bitch ain't one
Dat was het al, maar vanaf haar kant krijg ik signalen nu dat ze toch weer meer wil :Squote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt vriendschappelijk contact houden?
Prima, maar zorg dan dat het duidelijk is dat er geen relatie inzit bij jullie en ga verder met je leven.
HET WORDT NIETS TUSSEN JULLIE DUS KAP ERMEEquote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was het al, maar vanaf haar kant krijg ik signalen nu dat ze toch weer meer wil :S
TJa vertel mij het ik ben geen vrouw ik ben altijd duidelijk geweest en dat was wel een relatie.
Maar zij wilde het niet omdat ze met die problemen zat en vrienden blijven.
Ik OK best snap ik, blijven we vrienden
Nou Maanden geen contact. (omdat ze het te moeilijk vond)
En nu komt ze weer met berichten die meer aangeven????
Snap er gewoon helemaal niks van.
Nouja zal die psychose wel zijn.
TUNNNNUNNNquote:
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.quote:
Door een brilquote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.
denk je dat het gelukt is dat iemand het wilde omdat je die bril droeg zoals ik je had aangeraden, en ook op je hyvesfoto stond?
Het is wel simpel. Hij moet het gewoon niet doen en andere meisjes ontmoeten die niet instabiel zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Wel als ze van die problemen af zou zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HET WORDT NIETS TUSSEN JULLIE DUS KAP ERMEE
Okequote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.quote:
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
en dat van relatie dat moet je dan beslissen als je elkaar al neit zo lang kent. en dan is het eigenlijk gewoon "Spelen" alsof je altijd bij elkaar blijft terwijl je dat nog niet besloten hebt vaak.
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.quote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.
denk je dat het gelukt is dat iemand het wilde omdat je die bril droeg zoals ik je had aangeraden, en ook op je hyvesfoto stond?
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijkquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
Jij bent soms zo onbedoeld hilarischquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.
van curb your enthusiasm, en krantenartikelen over een neger in polen die gratis seks kreeg.
en toen later kwamen er fotos van hem te voorschijn met bril
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.
quote:
Uit welk land kwam de schrijver?quote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.
ik weet alleen dat van curb your enthusiasm en de poolse/afrikaanse schrijver
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend hequote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef kree het volgende:
[..]Nouja laten we het maar weer effe niet ove rmij hebben verder.
Ik hou jullie wel op de hoogte
Toch niks nieuws te melden nu.
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.
Ze is gewoon echt wel lief en aantrekkelijk ook (althans voor mijn idee)quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijk
Die kans is vrij groot.quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?
ik heb een boel info van haar profielen en weet ik het allemaal gevonden.
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
altijd maar kan het zelfde anders om zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
Blijkbaar gaat er een gerucht te ronde dat er een jongeman rondloopt die makkelijk af te troggelen isquote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
Dit doet echt gewoon pijn aan mijn ogen manquote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
haaha jammerquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
Ik wilde allemaal dingen typen nu, maar laat ik het maar niet doen
hahahaha
HAhahahahahahaaaababaquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
Ja leuk zijn dat soort meisjes he, die je echt lief aankijken enzo en "problemen" hebbben die eigenlijk niet zo erg zijn en gewoon aantrekkingskracht op je uitoefenen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
Hadden we van jou niet ooit gehoord dat je een relatie zocht?quote:Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef minnemin het volgende:
vanavond op feestje geweest. Oogcontact met ca 2-3 mannen, van alle kanten geen concrete stap. Durfde er zelf niet op af te stappen 'want hij vindt me misschien niet leuk'. Maar ik wil toch seks... Hmmmz ik sta misschien nog wat minder sterk in mijn schoenen dan ik had gewild.
Nou het is eerder andersom bij mij, kwam wel meiden tegen die ik leuk vond maar die wilden weer niks met mijquote:Op zondag 20 november 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja leuk zijn dat soort meisjes he, die je echt lief aankijken enzo en "problemen" hebbben die eigenlijk niet zo erg zijn en gewoon aantrekkingskracht op je uitoefenen.
en dan depri als ze je niet wilt enzo natuurlijk. alles is deprimerend
Het is geen complot, er valt bij jou gewoon makkelijk geld te halen (en blijkbaar een trui).quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar deze mannen leken me geen relatieoptie. Geen goed gevoel bij op dat vlak.quote:Op zondag 20 november 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hadden we van jou niet ooit gehoord dat je een relatie zocht?
Wat?quote:Op zondag 20 november 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
Hoi minnemin, ik moest gister wel een hoer neuken. Door mijn sociale angsten, heb ik geen contact met meisjes. Ik heb het neuken nodig. ze heeft me kleding gestolen, of ik ben het kwijtgeraakt, en ik was te naief en ik heb wel een beetje het gevoel dat ik een paarhonderd euro ben opgelicht.
wel goed dat jij het wel gratis kan krijgen uiteindelijk soms
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat er een gerucht te ronde dat er een jongeman rondloopt die makkelijk af te troggelen is
Whaaaatt, gaat het daarom?quote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.
Girlfriendexperience kan ook prima met condoom. Dan kan ie gewoon langs een raam.
Ja, daarom wil hij het ook weer doen met dezelfde hoer. Iets met SOA tests of zo.quote:Op zondag 20 november 2011 02:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaaaatt, gaat het daarom?
Roekeloos.. damn
Alweer?quote:Op zondag 20 november 2011 02:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij dus al voor duizenden euro's (waarschijnlijk) opgelicht door hoeren.
Lawd hav mercy..quote:Op zondag 20 november 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daarom wil hij het ook weer doen met dezelfde hoer. Iets met SOA tests of zo.
Ik heb nog nooit zo gehoopt op een troll.quote:Op zondag 20 november 2011 02:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lawd hav mercy..
Is hij niet gewoon een keigoede troll?
alsof ik dehoeren wil omdat ik ze leuker vind dan de meeste vrowuen. gewoon lower your standards wat ik al aardig heb gedaan. luxeprobleem.quote:Op zondag 20 november 2011 02:15 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar deze mannen leken me geen relatieoptie. Geen goed gevoel bij op dat vlak.
Mylifeisgrey, onzin, ik kan het helemaal niey gratis krijgen van de mannen van wie ik het graag wil. En je verhaal is eng en raar. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf
Nee. daar ging het tijdje terug nog over, vraag maar aan cactus1 en mera!.quote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.quote:Girlfriendexperience kan ook prima met condoom. Dan kan ie gewoon langs een raam.
Ik snap dat ook niet helemaal. Blijkbaar moet hij het wel blijven doen met deze hoer, omdat SOA tests (omdat hij het dus onveilig doet) zo vervelend zijn. Maar het is toch onlogisch om te denken dat je bij die hoer dan maar één keer een SOA test zou moeten doenquote:Op zondag 20 november 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
Okee hij is naar een hoer geweest.
Die heeft zijn trui en alweer zijn geld gejat?
En wat is dat met een SOA test want dit is echt een enorm vaag verhaal.
ohnee die hoeren vragen niets hor. als je aids hebt ofzo kan je er zo heen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal. Blijkbaar moet hij het wel blijven doen met deze hoer, omdat SOA tests (omdat hij het dus onveilig doet) zo vervelend zijn. Maar het is toch onlogisch om te denken dat je bij die hoer dan maar één keer een SOA test zou moeten doenImmers kan ze de volgende keer alsnog een SOA hebben. Of hij zelf, dat weet zij ook niet.
Ik heb hem nog gevraagd wat dan het belang van die test is en het feit dat hij het bij die ene kuthoer houdt. Vraag het me af.
Wacht, je doet die test dus voor de hoer, zonder dat zij het nodig vindt? Maar jij weet toch dat je geen seks hebt? Wat de neuk, dit slaat echt alles.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alsof ik dehoeren wil omdat ik ze leuker vind dan de meeste vrowuen. gewoon lower your standards wat ik al aardig heb gedaan. luxeprobleem.
[..]
Nee. daar ging het tijdje terug nog over, vraag maar aan cactus1 en mera!.
en dan moet ik als ik naar een ander wil (ze vragen helemaal niets de hoeren over niets niet. maar toch wil ik het omdat ik me ander evil voel) weer maandenlang droogstaan. en dan moeilijke gesprekken bij de huisarts gaan hebben van :
ik:hoi, soatest enzo wordt nogal erg gepromoot, ik heb nergens last van(hopelijk dan ook nog) maar zou dat graag willen laten doen
huisarts: nee joh is niet nodig, niemand hier die iets heeft, en als ik jou zo hoor dan is de kans erg klein. of heb je met iemand seks gehad die iets bleek te hebben later
ik: ja dat weet ik niet zo goed, kende haar niet zo goed (understatement). ik schat zelf in dat het nodig is. ik wil het er liever niet over hebben, maar ik kan heus zelf wel inschatten dat het nodig is.
huisarts : blahblah. nou ik vraag dit sort dingen omdat het misschien wel helemaal niet nodig is mlig.
ik: ja het is nodig, geloof me, ik wil het er verder niet over hebben maar ik kan het echt wel inschatten.
allemaal van dat soort moeilijke dingen.
en dan moet ik weer een hoer vinden die opneemt, en dingen. afspreken is ook nogal moeilijk . allemaal moeilijk
ik snap nooit hoe anderen "klanten" dat doen.
[..]
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.
MAAR JE HEBT TOCH GEEN SEKS. De enige die jou soa kan geven is de hoer zelf.quote:Op zondag 20 november 2011 02:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohnee die hoeren vragen niets hor. als je aids hebt ofzo kan je er zo heen.
maar ik zou dat niet doen, en wil het zodat ik me niet schuldig over iets kan voelen gewoon voor weten VOOR HAAR.
ja ik ga ook niet tussen elk bezoek bij dezelfde een soatest doen. dat weet ik heus wel hor. dan heb ik met geen enkele andere hoer seks voor hun gezondheid.quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, je doet die test dus voor de hoer, zonder dat zij het nodig vindt? Maar jij weet toch dat je geen seks hebt? Wat de neuk, dit slaat echt alles.
quote:Op zondag 20 november 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT TOCH GEEN SEKS. De enige die jou soa kan geven is de hoer zelf.
Nee met deze had je een dikke klik. Zo'n dikke klik dat ze je trui wilde houden.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.
Begrijp je dan niet hoe onlogisch dat is?quote:Op zondag 20 november 2011 02:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik ga ook niet tussen elk bezoek bij dezelfde een soatest doen.
alleen als je van hoer verandert. dan aantal maanden droogstaan enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |