Ik ook dus maar die zoen is al een paar maanden geledenquote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat had ik ook na mijn eerste zoen.
Dat meisje zou echt niet met je zoenen als ze je niet leuk vond hoor, als je daar soms aan twijfeltquote:Op zondag 20 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat van mij was een "omdat het kan" zoen.
Dat lag bij jou net even anders.
wacht maar totdat je sex hebt gehad. Na een paar dagen voel je je helemaal leeg. Net als een vampier zonder zijn bloed, muahahahaquote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Oh dus dit komt door die zoen.
Problem solved.
Ja. Maar ik vind het een vet nummer, daarom postte ik hemquote:
Jawel man je moet blijven kijkenquote:
Aloe Blacc is sowieso baasquote:Op zondag 20 november 2011 00:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het een vet nummer, daarom postte ik hem
Veel oefenen dan, in de tussentijd.quote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
Ik was trouwens enorm slecht.
Maar ik heb gelukkig een herkansing over een maand.
Op wat?quote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Veel oefenen dan, in de tussentijd.
Mijn vriendin zei altijd dat ik een natte, opgerolde handdoek in mijn mondje moest stoppen om het gevoel van een tongzoen te bereikenquote:
Waar je zo slecht in was?quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waar je zo slecht in was?
(o wachtop breezersletjes natuurlijk
)
Vergeet niet je lippen te gebruikenquote:Op zondag 20 november 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai gewoon de volgende keer wat met mijn tong.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeet niet je lippen te gebruiken
Dat is een neuszoen.quote:
Zit ze nog steeds in haar psychose nu?quote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Bleegh krijg nu een sms je van dat psychose meisje of ik nog naar de kroeg kom.
Zucccccccccccht fucking problemen meid is het hoor, ik zou nu zo graag er naartoe gaan en dan wordt het zoenen ook.
Maar na een paar dagen is het dan weer over en dat wil ik mezelf niet aan doen.
Grow some fucking balls. Ga haar neuken of kap het gewoon af. Niet die slappe middenwegquote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Zucccccccccccht fucking problemen meid is het hoor, ik zou nu zo graag er naartoe gaan en dan wordt het zoenen ook.
Hij likt haar gezicht schoon, hij is gewoon aardig.quote:
Sowieso lijken alle aziaten op elkaarquote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
haha jij lijkt op die linker
Niet doen en gewoon er mee kappen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:58 schreef kree het volgende:
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.quote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit ze nog steeds in haar psychose nu?
Kun je niet gewoon nu zeggen dat je het voorgoed wilt afkappen?quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.
Maar vindt haar wel gewoon heel leuk.
Maar ik moet mezelf beschermen want anders is het na 2 dagen helemaal verliefd op elkaar zijn, van ik kan het niet aan enzo, dat is de reden waarom ik er nu niet heen ga (borderline ook nog enzo)![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon nu zeggen dat je het voorgoed wilt afkappen?
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet doen en gewoon er mee kappen.
Die meid speelt ook wel enorm met je gevoelens.
Nou hups hak de knoop door:quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en ik zie haar er ook nog niet effe uitkomen binnenkort.
Maar vindt haar wel gewoon heel leuk.
Maar ik moet mezelf beschermen want anders is het na 2 dagen helemaal verliefd op elkaar zijn, van ik kan het niet aan enzo, dat is de reden waarom ik er nu niet heen ga (borderline ook nog enzo)![]()
![]()
![]()
Da's wel erg kree.quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.
Ja, maar het punt is dat ik haar gewoon heel leuk vindt (nog steeds ondanks haar problemen die ze heeft)quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft hij weinig opties meer he. Maarjaa, ze heeft wel een psychose. Nouja, moeilijk moeilijk. Maar kree is wel eerlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat niet werkt of wel?quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb dr maar een sms terug gestuurd dat ik best nog wel een keer wat met haar wil drinken ergens, maar ik ga er nu echt niet meer heen.
Hoezo?quote:
haaahaquote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nouja, dan heeft hij weinig opties meer he. Maarjaa, ze heeft wel een psychose. Nouja, moeilijk moeilijk. Maar kree is wel eerlijk!
LOLquote:Op zondag 20 november 2011 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo?
Zij heeft wekenlang geen contact opgenomen ook hè, dat is nu ineens weer.
Denk niet dat ik er dan gelijk maar weer moet achteraan huppelen
Vrienden kan wel en zou ik ook prima vinden, maar dat komt omdat ze gewoon onwijs onstabiel is.quote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat niet werkt of wel?![]()
Je kan geen vrienden met haar zijn en een relatie zit er niet in.
Dus het is kappen.
ZEG VERDOMME NIET DAT JE NOG EENS WAT MET HAAR WIL DOEN ALS JE DAT HELEMAAL NIET WILT, IDIOOTquote:Op zondag 20 november 2011 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo?
Zij heeft wekenlang geen contact opgenomen ook hè, dat is nu ineens weer.
Denk niet dat ik er dan gelijk maar weer moet achteraan huppelen
Oh ik begrijp het wel, ik zou me ook een beetje een zoen-oproepkracht voelen op die manierquote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grow some fucking balls. Ga haar neuken of kap het gewoon af. Niet die slappe middenweg
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwenquote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb enorm de neiging om alles wat vrouwelijk is aardig te vinden.
Dat herken ik wel, maar dat valt vaker wel dan niet vies tegenquote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Liequote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwen
Vond je dat zoenen eigenlijk wel leuk?quote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik vind jou sowieso heel lief.quote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon lief, wij vrouwen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |