quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
Je zult je moeder maar in je lijst hebbenIk ben zo blij dat ik dat niet heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want gisteren was het echt zo van "JA JOH HEB JE GEZOEND? GEFELICITEERD!"
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.

Dat heb ik zojuist dan ook gepost:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bent geen vriend, dus als dat al zo is, zie je nog amper wat.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok gedaan:
"DenWauwelaar heeft Facebook geïnstalleerd op zijn Blackberry telefoon".

quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb.

Het was zo lullig haar verzoek niet te accepterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb.

Dat vind ik een zeer vreemd bericht ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist dan ook gepost:
[..]

quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo lullig haar verzoek niet te accepteren

quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
Je zult je moeder maar in je lijst hebbenIk had die van mij ooit eens op MSN. Nu niet meer, hieronder zie je waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MSNen met je ouders.Ron Paul 2012

Ik heb het geweigerd na een maand of 3.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo lullig haar verzoek niet te accepteren

Mijn moeder doet niet aan facebook. Die raakt al in de war als ik twee schermen open in firefox.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het geweigerd na een maand of 3.

Oke, zo dan?:quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer vreemd bericht ook.
Ik heet namelijk alleen hier zo.

Dat gesprekquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had die van mij ooit eens op MSN. Nu niet meer, hieronder zie je waarom.
MSNen met je ouders.

Mijn moeder heeft mij leren internetten, games downloaden en MSNen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn moeder doet niet aan facebook. Die raakt al in de war als ik twee schermen open in firefox.

Dat is me toch opmerkelijk, leuk dat facebookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke, zo dan?:
DenWauwelaar:
Taj x Kelly would've made a great final.
Delen · 9 september om 17:01 via Quiksilver Pro New York 2011 ·

Bwhehehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MSNen met je ouders.

Onware subklacht was onwaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
MSNen met je ouders.

Meer oefenenquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
En waarom is dit al de tweede keer dat ik mijn stem kwijt ben na het stappen?

Minder schreeuwen om het zooitje ongeregeld bij elkaar te houden.quote:

Put an arrow in their kneequote:Op zondag 20 november 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Minder schreeuwen om het zooitje ongeregeld bij elkaar te houden.

truste, ook voor joysaquote:

Niet echt. Jij wel zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft een van jullie wel eens het gevoel gehad 'buiten zijn lichaam te treden'?

Dat was iets anders, dat was ineens vergeten zijn waar je bent enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
ja hebben we het al eerder over gehad en dat heb ik dus heel vaak

Was je heel moe? Want dan heb ik wel soms van die spacende ervaringen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de week, toen ik in bed lag. Ik had bijna het gevoel dat ik mij zag liggen, vet vreemd.

Out of Body Experiencequote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de week, toen ik in bed lag. Ik had bijna het gevoel dat ik mij zag liggen, vet vreemd.

bij lsd-gebruikersquote:Op zondag 20 november 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Out of Body Experience
Heel normaal.

Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds wasquote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Was je heel moe? Want dan heb ik wel soms van die spacende ervaringen.

Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds was
Ervaringen van als je moe bent zijn meestal best wel grappig

Der zijn hele volksstammen die tijdje zonder zuurstof gezeten hebben en uitgebreid blaten over licht. Dus troost je de moeite om erachter te komen wat er gebeurd na 3 dagen nonstop redbulletjes: licht. Verder niks. En licht hb je hier ook.quote:Op zondag 20 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik was heel moe die dag, ik kon toen ook niet uit bed komen voor het 's avonds was
Ervaringen van als je moe bent zijn meestal best wel grappig

Nouja, het wordt pas een probleem als je dat hebt als je over straat loopt ofzo.quote:Op zondag 20 november 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
heel veel succes je zal namelijk niet de eerste zijn die psychose krijgt door slaapgebrek

Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.quote:it is associated with a physical or mental trauma, dehydration, sensory deprivation, sensory overload, use of psychedelic drugs, dissociative drugs, or a dream-like state.

quote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
Komt vaker voor bij mensen met deze klachten:
it is associated with a physical or mental trauma, dehydration, sensory deprivation, sensory overload, use of psychedelic drugs, dissociative drugs, or a dream-like state.
Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.

Ik zag dus wel een keer dingen kronkelen op het plafond van de treinquote:Op zondag 20 november 2011 00:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, het wordt pas een probleem als je dat hebt als je over straat loopt ofzo.

Ja, heel erg goedquote:

Ik heb geen trauma's ben niet uitgedroogd en gebruik geen psychedelische of dissociatieve drugsquote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Sinji het volgende:
Komt vaker voor bij mensen met deze klachten:
[..]
Laat het nou net een samenvatting zijn van de gemoedstoestanden waarin Loka zich excusief in kan bevinden.

Dat had ik ook na mijn eerste zoen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik voel me vandaag leeg en kut.

Ik voelde me nog anderhalve dag gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat had ik ook na mijn eerste zoen.

Zou dat het zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat had ik ook na mijn eerste zoen.

Ja maar dat van mij was een "omdat het kan" zoen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voelde me nog anderhalve dag gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |