Vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ze vond blijkbaar dat ik bij een periode in haar leven hoorde die ze af ging sluiten.
Ik snap dat niet, ik zit zo niet in elkaar. Ik neem mensen gewoon mee naar de volgende periode. Maar ja, ik ben ook een hondstrouwe vriend.
Hoeft niet lijkt me?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk niet dat jongeren vooruitzicht hebben op een succesvol huwelijk wanneer zij tijdens de verkering hartstochtelijk vrijen en daarbij steeds minder zelfbeheersing oefenen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
Mark mag ik ook je vriendinnetje zijn? Ik wil ook naar World Disney![]()
Vreemdgaan is geen issue, zolang je maar voor me betaald schatje
Mooie vooroordelen weer. Mijn vriendin werkt gewoon voor haar eigen geld en heeft ook (net zoals ik heb) een thuis die haar financieel heel erg goed ondersteunt. Ik betaal nooit voor haar, dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
Mark mag ik ook je vriendinnetje zijn? Ik wil ook naar World Disney![]()
Vreemdgaan is geen issue, zolang je maar voor me betaald schatje
Maar is wel romantischquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mooie vooroordelen weer. Mijn vriendin werkt gewoon voor haar eigen geld en heeft ook (net zoals ik heb) een thuis die haar financieel heel erg goed ondersteunt. Ik betaal nooit voor haar, dat is niet nodig.
Herken ik wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
Nouja komt wel goed maarja zijn van die momenten die er hier wel meer zullen herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
bleeeegh voel een beetje eenzaam.
Ik heb even niemand nu waar ik wat in zieof waar ik achteraan wil gaan.
Nouja komt wel goed maarja zijn van die momenten die er hier wel meer zullen herkennen.
Pijnlijk.quote:
Had je vandaag geen muziekrepetities enzo? Misschien komt het ook een beetje daardoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef kree het volgende:
bleeeegh voel een beetje eenzaam.
Ik heb even niemand nu waar ik wat in zieof waar ik achteraan wil gaan.
helemaal nietquote:
Morgen weer, maar vandaag idd niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Had je vandaag geen muziekrepetities enzo? Misschien komt het ook een beetje daardoor
Preciesquote:
Leg uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mis eigenlijk niemand in mijn leven op een bijzonder exemplaar na. Verder is mijn leven meer dan halfvol.
Nu hoorde ik gisteren van een vriend dat dit exemplaar waarschijnlijk nooit in productie is genomen.
Heloef, ga je nog achter die merel aan of laat je het bij die twee keer zoenen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Whehe al die topics gisteren, te grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |