SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu zonder kusjes
[ Bericht 3% gewijzigd door kree op 19-11-2011 22:15:04 ]Do what you love, love what you do!
Waarom? Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Waarom die kusjes in de OP? Of stond dat er al.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ja komt uit het vorige topic, heb het niet aangepastquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu krabbel je terug? Ik zou toch spijt krijgen? Hoe zit het nou? Toch tot de conclusie gekomen dat je dat niet kan maken als je je ''kneus zonder leven'' argument vol wil houden?Goed hoor, je leert.
Ik zal ze er maar effe uitgooien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
Die kusjes.Je gaat toch ook de Bijbel niet wijzigen, verdomme.
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
iemand is zich actief aan het inlikken
Het is buiten FOK! gebeurd dus je maakt niet veel kans.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.
Al zou ik nog zo'n schijthekel aan jou hebben (wat ik overigens niet eens heb) en ik zou het Facebook account van jouw vriendin hebben, zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om haar berichten te gaan sturen onder verschillende accounts en vriendschapsverzoeken te versturen om te stoken tussen jullie relatie. Nu jij dit bij mij hebt gedaan, ga ik alsnog niets doen omdat het me teveel tijd en moeite kost.
Met spijt krijgen doel ik erop dat ik een ban ga aanvragen.
Het is geen stoken als je hier zelf vrolijk in het topic loopt te vermelden dat je altijd wel vreemd zal blijven gaan, tel daar al je andere karakterkwaaltjes nog eens bij op. Dat is gewoon achterlijk. Je loopt dat gewoon kenbaar te maken op een publiekelijk forum, meerdere keren zelfs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Houd toch op Supersoep. Je bent gewoon een kneus, accepteer het.
Al zou ik nog zo'n schijthekel aan jou hebben (wat ik overigens niet eens heb) en ik zou het Facebook account van jouw vriendin hebben, zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om haar berichten te gaan sturen onder verschillende accounts en vriendschapsverzoeken te versturen om te stoken tussen jullie relatie. Nu jij dit bij mij hebt gedaan, ga ik alsnog niets doen omdat het me teveel tijd en moeite kost.
Met spijt krijgen doel ik erop dat ik een ban ga aanvragen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus wat een affaires hier weer.
En geen kusjes....
Heeft Flepke een ban dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Supersoep het volgende:
Overigens zou een ban wel interessant zijn. Dan vervlieg ik net zoals Flepke in een legende, voor altijd verloren.
Let op deze bovenstaande woorden.
never ending story hahaha,quote:
Oh, ik dacht die komt hier gewoon niet meer omdat firefly geband is. Op basis waarvan, weet je dat ook?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
R&P ban, zei Cactus gisteren nog.
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, dit is maar een deel, dat is echt 1 van de 7 delen ofzo
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die komt hier gewoon niet meer omdat firefly weg is. Op basis waarvan, weet je dat ook?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was dit zo'n maand of drie-vier geleden? Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.
Ik heb haar daarna verschillende malen telefonisch proberen te bereiken en via mail, maar nooit meer iets van haar vernomen.
Er is eigenlijk geen zieligere manier om zoiets te doen, maar deed me wel pijn omdat het een hele goede vriendin was. Dat was overigens een fokster ook nog.
Wat een vage chick, klinkt ergens alsof ze misschien verliefd op je was ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer door een hele goede vriendin gedumpt. Mevrouw had een vent uit Belgie gevonden en wilde opeens niets meer van me weten. In plaats van als volwassenen rond de tafel ( of enige vorm van respect) stuurde ze een grammaticaal pover rijmpje met als strekking dat vriendschap niet voor altijd is.
Ik heb haar daarna verschillende malen telefonisch proberen te bereiken en via mail, maar nooit meer iets van haar vernomen.
Er is eigenlijk geen zieligere manier om zoiets te doen, maar deed me wel pijn omdat het een hele goede vriendin was. Dat was overigens een fokster ook nog.
Samen met jouquote:
Het zegt meer over de persoon vind ik dan. Ik had zoiets gehad van fijn wil je het zo dan krijg je het ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb vermeld dat ik ga afspreken met iemand anders. Ik heb zelfs vermeld dat ik niet (!) vreemd zou gaan aangezien ik mijn grenzen ken. Ik heb wel eens vermeld dat ik niet met zekerheid kan zeggen of ik voor altijd trouw zal kunnen blijven aan haar. Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is geen stoken als je hier zelf vrolijk in het topic loopt te vermelden dat je altijd wel vreemd zal blijven gaan, tel daar al je andere karakterkwaaltjes nog eens bij op. Dat is gewoon achterlijk. Je loopt dat gewoon kenbaar te maken op een publiekelijk forum, meerdere keren zelfs.Ik kan rustig zoals iedereen hier ''foei'' zeggen, of een meisje dat lot besparen.
Succes met de banaanvraag.
Oke dan, dat heb ik gemist dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.
Nee 3 jaar terug ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was dit zo'n maand of drie-vier geleden? Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb vermeld dat ik ga afspreken met iemand anders. Ik heb zelfs vermeld dat ik niet (!) vreemd zou gaan aangezien ik mijn grenzen ken. Ik heb wel eens vermeld dat ik niet met zekerheid kan zeggen of ik voor altijd trouw zal kunnen blijven aan haar. Dat is ook zo.
Nou ja, ze had net dr soulmate ( volgens eigen zeggen) ontmoet! Ik heb die vent ook nog gezien, ze waren echt wel gek op elkaar. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Moonwalk het volgende:
Wat een vage chick, klinkt ergens alsof ze misschien verliefd op je was ofzo
Samen met jou
Klinkt nog steeds raar, misschien was die kerel jaloers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou ja, ze had net dr soulmate ( volgens eigen zeggen) ontmoet! Ik heb die vent ook nog gezien, ze waren echt wel gek op elkaar. Dus dat lijkt me sterk.
Nee. Niet samen met mij.
Nee, hij was samen met flepke bezig mensen uit te lokken en te frustreren in het topic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Topicvervuiling gok ik, het was niks ernstigs maar ik denk dat hij te dominant aanwezig was in zowat ieder topic van 's ochtends vroeg tot 's ochtends vroeg.
Is inderdaad vreemd en ze was niet het type om zich omgang met anderen te laten verbieden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds raar, misschien was die kerel jaloers.
Oke. Niet samen met jou.
Ik heb geen flauw idee. Ze vond blijkbaar dat ik bij een periode in haar leven hoorde die ze af ging sluiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
Oh wacht, ze was gewoon een normale vriendin? Waarom dan in hemelsnaam contact verbreken?![]()
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.
tot zover mijn johanimi
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je de bal niet goed raakt, de bal niet goed rolt. Als de bal niet goed rolt dan maak je geen schijn van kans, om kans te maken moet je de bal wel goed willen raken en er voor de volle 100% voor gaan. Anders kan je beter pannenkoeken gaan bakken, maar dat snappen die pannenkoeken niet.
tot zover mijn johanimi
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef Supersoep het volgende:
Duitsland - Nederland, dát was pas leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |