Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ok, die link had ik nog niet door
Ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.
Nou je weet het nu.quote:
Misschien een idee om alle verbanden in de OP te zetten, zodat mensen zich in kunnen lezen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat ondertussen wist.
Hahaha grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien een idee om alle verbanden in de OP te zetten, zodat mensen zich in kunnen lezen...
sinternaatje zat te denkenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sinternaatje zat te denken
of hij gewoonfaye nog zou schenken
hij had haar behoorlijk uitgebuit
toen maakte hij het uit.
Hoe zit het nu eigenlijk? Is het nu opeens je vriendin? Alles erop en eraan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef mrk.n het volgende:
Hoe voel je je nu dan? En wanneer is dat gebeurd? Wel een erg laffe manier, op zo'n manier ergens een punt achter zetten gaat meestal niet werken. En wat was jouw antwoord?
Vanaf morgen ben ik met mijn vriendin tot woensdag in Antwerpen en met de kerstdagen zijn we in Disneyland. Ben je blij voor me, Supersoep?
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:26 schreef mrk.n het volgende:
Dat komen we niet, nooit. Bereid je trouwens maar voor op iets.
Met een foto van mij op z'n dartbord.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah je bent een wraakplan aan het smeden?
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk? Is het nu opeens je vriendin? Alles erop en eraan?
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met een foto van mij op z'n dartbord.
Jawel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee...echt waar? Dit ga je niet menen. Wat een botte lul.
je had beter de eer aan jezelf kunnen houden een paar weken geleden toen ik je dat al riep.quote:
Oh, dit is maar een deel, dat is echt 1 van de 7 delen ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook echt met een (slecht) rijmpje. Alsof het dan minder zwaar valt of zo.
Ik weet de naam van je vriendin nog, kan haar facebook zo vinden. Hoef je niets voor op te slaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.De actie laat in ieder geval zien dat mijn vooroordelen klopten. Je bent een kneus met geen leven.
Opgeslagen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie jou er zo voor aan. Foto van mij uitgeprint en alles. Mijn vriendin haar Facebook heb je ook al opgeslagen, dus ja.De actie laat in ieder geval zien dat mijn vooroordelen klopten. Je bent een kneus met geen leven.
Jij bent de kneus met geen leven, dat ben je altijd al geweest. Dat word je niet specifiek door die actie. Je was het al, de actie bewijst het weer eens. Blijkbaar heb jij geen interessant leven en vriendin en moet je je maar bezig houden met mijn leven en mijn vriendin. Wees gerust: ik heb niets waar ik je op kan pakken en ik ga niets uitpluizen of bedenken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Opgeslagen.Ooit gehoord van zoek/browsergeschiedenis? Vertel me even wat jouw plannetje is dan. Je lijkt er nogal trots op te zijn, al broedend achter je PC nu. Nu speel je mijn spel dus ook, zijn we dan allebei kneuzen met geen leven? Ik vraag me dit even af.
De haat van Supersoep jegens mij zit diep.quote:
Nu krabbel je terug? Ik zou toch spijt krijgen? Hoe zit het nou? Toch tot de conclusie gekomen dat je dat niet kan maken als je je ''kneus zonder leven'' argument vol wil houden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij bent de kneus met geen leven, dat ben je altijd al geweest. Dat word je niet specifiek door die actie. Je was het al, de actie bewijst het weer eens. Blijkbaar heb jij geen interessant leven en vriendin en moet je je maar bezig houden met mijn leven en mijn vriendin. Wees gerust: ik heb niets waar ik je op kan pakken en ik ga niets uitpluizen of bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |