Nounou rustig maar hoorquote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ZEG VERDOMME NIET DAT JE NOG EENS WAT MET HAAR WIL DOEN ALS JE DAT HELEMAAL NIET WILT, IDIOOT
quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Jij wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: geen hosselpoging
Gast, wat wil je nou?quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nounou rustig maar hoor![]()
Ik wil heel graag wat met haar alleen het kan niet door haar situatie.
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan is het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
quote:
Zelfs mijn ouders vinden me niet lief, jullie zijn te goed voor mequote:Op zondag 20 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij wel hoor.
Disclaimer: geen hosselpoging
Dit slaat nergens meer op. Heb je zelf door dat je een besluiteloos soft persoon bent als je op deze manier blijft denken?quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan is het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
Haar hart is hardquote:Op zondag 20 november 2011 01:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet je nou weer haar hart breken?
Mijn moeder dacht dat ik Myra neukte.quote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders denken nu trouwens dat ik rook
quote:Op zondag 20 november 2011 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
En zij denkt daar hetzelfde over dus tsja dan ik het wel raar als ik nu ineens een verzoek krijg om naar de kroeg te gaan waar zij zit.
Dat is wat ik altijd zeg, hak eens een knoop door. Maar hij zit helemaal klem in die gedachtengang. Misschien moet je even op vakantie Kree, of op een stedentripjequote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit slaat nergens meer op. Heb je zelf door dat je een besluiteloos soft persoon bent als je op deze manier blijft denken?
Da's nog wel komischquote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat ik Myra neukte.
waarom denken ze dat?quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's nog wel komisch
Ze zeuren nu zo dat ik er spontaan door zou beginnen met roken
Ja, maar jij hebt ook altijd commentaar op de kleine dingetjes manquote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat ik Myra-neukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kleren stinken naar sigaretten als ik thuiskom van mijn werk, omdat mijn baas rookt waar ik naast staquote:
Je moet knopen doorhakken vriend, das het enige wat we zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Nou ik wordt weer eens hard aangevallen.
Ik heb gevoelens voor die meid en zij ook voor mij en dat vertelde ze me vorige week nog.
Het enige wat ertussen zit is die fucking psychose van haar.
En dat maakt het juist lastig en niet een standaard situatie.
Daarom is een besluit nemen ook lastiger voor mij.
Maarja laat maar gaan, je snapt dit soort dingen pas als je er zelf mee te maken hebt.
Je hebt ook gewoon gelijk, maarja het is niet zo makkelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat ik altijd zeg, hak eens een knoop door. Maar hij zit helemaal klem in die gedachtengang. Misschien moet je even op vakantie Kree, of op een stedentripjeweg uit dat durp en psychosemeisjes en lekker niks aan je hoofd
Welke van die drie dingen die moonwalk noemde ga je kiezen?quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Nou ik wordt weer eens hard aangevallen.
Ik heb gevoelens voor die meid en zij ook voor mij en dat vertelde ze me vorige week nog.
Het enige wat ertussen zit is die fucking psychose van haar.
En dat maakt het juist lastig en niet een standaard situatie.
Daarom is een besluit nemen ook lastiger voor mij.
Maarja laat maar gaan, je snapt dit soort dingen pas als je er zelf mee te maken hebt.
Jawel niet heel denderend.quote:Op zondag 20 november 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vond je dat zoenen eigenlijk wel leuk?ik weet niet of ik een topic heb gemist ofzo maar ik voel me zo onwetend over je avontuur
ik zag alleen je live report, en toen ging je weer snel weg.
Dus mag ik een miniverslagje?
Ik weet het echt niet.quote:Op zondag 20 november 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke van die drie dingen die moonwalk noemde ga je kiezen?
En neem je dan voor dat binnen een week uitgevoerd te hebben.
Dus o wee als we jou zaterdagavond volgende week nog steeds sit soort dingen zien posten
quote:Op zondag 20 november 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kleren stinken naar sigaretten als ik thuiskom van mijn werk, omdat mijn baas rookt waar ik naast sta
Ik raad je aan snel een beslissing te nemen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Als ik zou weten dat die meid er binnen een paar maanden vanaf was van al haar problemen dan zou ik voor haar gaan.
Maar dat is niet zo (waarschijnlijk).
Dus ok nouja echte relatie hebben we nooit gehad, wel verliefdheid.
Dus van dumpen is niet eens het geval.
Maar weet niet het blijft gewoon maar in mn hoofd zitten ik snap het zelf ook niet.
We passen gewoon zo goed bij elkaar qua alles![]()
Nouja weet het ook niet denk er nog wel een nachtje over.
Je weet het wel, echter heb je geen moed om een keuze te maken.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Als ik zou weten dat die meid er binnen een paar maanden vanaf was van al haar problemen dan zou ik voor haar gaan.
Maar dat is niet zo (waarschijnlijk).
Dus ok nouja echte relatie hebben we nooit gehad, wel verliefdheid.
Dus van dumpen is niet eens het geval.
Maar weet niet het blijft gewoon maar in mn hoofd zitten ik snap het zelf ook niet.
We passen gewoon zo goed bij elkaar qua alles![]()
Nouja weet het ook niet denk er nog wel een nachtje over.
Ja, en mijn jas hangt in de gag ernaast, dus die is nu ook helemaal doordrongen met sigarettenlucht.quote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]bhwhehehe daar ga je inderdaad zelf ook van stinken, je haren ook
Ja maar dat is juist het lastige, was het een normale meid geweest dan was ik er al klaar mee.quote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raad je aan snel een beslissing te nemen.
En je laat ook wel met je spelen hoor.
Ze geeft aan je leuk te vinden, maar ze geeft ook aan dat het niks kan worden.![]()
Dat vind ik echt smerig als ik eerlijk ben.
Ik weet dat ik het liefst voor haar wil gaan maar zij wil dat niet door haar ziektequote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet het wel, echter heb je geen moed om een keuze te maken.
Ja dat snap ik.quote:Op zondag 20 november 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist het lastige, was het een normale meid geweest dan was ik er al klaar mee.
Allang al trouwens.
Maar bij haar komt het gewoon door een ziekte en ik vindt er haar niet minder leuk om.
Ja dat is dus juist dat hele psychose verhaal, die mensen denken juist andersquote:Op zondag 20 november 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vind het van haar zo vreemd.
Als ze echt om je had gegeven had ze niet zo met je lopen spelen.
Ah okee.quote:Op zondag 20 november 2011 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dus juist dat hele psychose verhaal, die mensen denken juist anders
Vrouwen met borderline kunnen nogal spelen (bewust of onbewust) met je emoties.quote:Op zondag 20 november 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar ik vind het van haar zo vreemd.
Als ze echt om je had gegeven had ze niet zo met je lopen spelen.
Zeg gewoon dat het niet zo is en dat al dat gezeur over sigaretten alleen maar nieuwsgierigheid naar sigaretten opwekt.quote:Op zondag 20 november 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en mijn jas hangt in de gag ernaast, dus die is nu ook helemaal doordrongen met sigarettenlucht.
En omdat ze toch al weten dat ik een keer drugs heb gebruikt geloven ze me niet als ik zeg dat het niet waar is
Maar boeiend. Als ik nu zou beginnen zou ik hun gezeik terecht aanhoren, dat is misschien een beter gevoel dan onterecht beschuldigd worden. Het is alleen zo duur.
Is ook zo hoor, maarja het is geen makkelijke beslissing als je een meisje, waarvan ik en zij dacht dat we heel goed bij elkaar pasten, zomaar aan de kant te zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee.
Als het daar aan ligt moet jij dus de knoop door hakken.
Heb ik ze al drie keer geprobeerd te zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het niet zo is en dat al dat gezeur over sigaretten alleen maar nieuwsgierigheid naar sigaretten opwekt.ik zou er ook echt niet aan beginnen
ben blij dat ik er vanaf ben
Er valt niks te halen om het even simpel te zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maarja het is geen makkelijke beslissing als je een meisje, waarvan ik en zij dacht dat we heel goed bij elkaar pasten, zomaar aan de kant te zetten.
En ik wil het best nog een beetje tijd geven, maar het verrotte is, je weet niet hoelang zo'n psychose gaat duren.
Kan een paar maanden zijn of x aantal jaar.
Daarom zit ik ook zo in twijfel erover, brrrr wordt er gewoon weer verdrietig van als ik eraan denk
ja kan er niet tegen in gaan,quote:Op zondag 20 november 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niks te halen om het even simpel te zeggen.
Jij wil een relatie zij niet.
Dan moet je gewoon verder gaan en het stop zetten, hoe goed jullie ook bij elkaar passen.
Het wordt waarschijnlijk steeds moeilijker naarmate je langer wacht.quote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan er niet tegen in gaan,
Maar heb het er wel gewoon moeilijk mee.
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersquote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Jij moet echt je horizon verbreden man. Naar mijn gevoel is je wereld veel te klein waardoor je je vastklampt aan al het mogelijk vrouwelijk contact. Je hebt alleen een rampenlijst bestaande uit pyschomeisjes en jailbaitquote:Op zondag 20 november 2011 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.quote:Op zondag 20 november 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk steeds moeilijker naarmate je langer wacht.
Stel jezelf een deadline.
Je wilt vriendschappelijk contact houden?quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.
En dan mis ik haar weer en ja dat werkt niet goed voor mij omdat ik weet dat we elkaar leuk vinden maar dat er alleen een ziekte (borderline) tussen zit.
Tja ik hou het vriendschappelijk nu, want ik wil ook niet keihard zeggen in wil je nooit meer zien.
Want dat is niet goed voor haar.
Nouja sommige kennen die verhalen dus vandaar.
Ik zit gewoon in een fucking kut situatie nu, zou willen dat het standaard was maarja ik trek blijkbaar types aan met zelfmoordneigingen en verkrachtingen![]()
Nou en nu weer even positief gaan doen, ik wordt er echtwaar verdrietig van.
Ja denk echt dat dit klopt, maar ik kan niet echt met iemand zoenen zolang die andere nog niet uit mn hoofd is zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersje hebt voor het eerst met iemand gezoend, met haar en daar ben je hotel de botel en ondersteboven en in de war van. Het ziet er naar uit dat het niks gaat worden, zoen eens met een ander iemand. Kijk of je gevoelens dan ook weer zo zijn. Grote kans dat je je zo voelt omdat het allemaal nieuw is en de eerste is enzo snap je. Mocht je met iemand anders zoenen en je blijft gek op die eerste, dan moet je gaan bedenken hoe je haar gaat veroveren, maar dikke kans dat je op de volgende met wie je zoent ook helemaal verliefd bent. Je hebt nu niet echt vergelijkingsmateriaal, als het om verliefd gaat enzo. misschien dat je daarom ook niet zo goed weet hoe je beslissingen moet nemen
Sowieso zul je niet meer snel van haar af komen. De meeste mensen met borderline zijn ontzettend bang om in de steek gelaten te worden. Ik wil het niet erger maken, maar beter trek je je nu terug dan wanneer de relatie verder is gevorderd.quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik had maanden geen contact, maar nu de laatste weken weer wel.
En dan mis ik haar weer en ja dat werkt niet goed voor mij omdat ik weet dat we elkaar leuk vinden maar dat er alleen een ziekte (borderline) tussen zit.
Tja ik hou het vriendschappelijk nu, want ik wil ook niet keihard zeggen in wil je nooit meer zien.
Want dat is niet goed voor haar.
Nouja sommige kennen die verhalen dus vandaar.
Ik zit gewoon in een fucking kut situatie nu, zou willen dat het standaard was maarja ik trek blijkbaar types aan met zelfmoordneigingen en verkrachtingen![]()
Nou en nu weer even positief gaan doen, ik wordt er echtwaar verdrietig van.
Toch ergens een voordeel dat ik zoende met iemand die ik net twee uur kende.quote:Op zondag 20 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oke dit klinkt misschien vreemd, maar zoen eens een keer met iemand andersje hebt voor het eerst met iemand gezoend, met haar en daar ben je hotel de botel en ondersteboven en in de war van. Het ziet er naar uit dat het niks gaat worden, zoen eens met een ander iemand. Kijk of je gevoelens dan ook weer zo zijn. Grote kans dat je je zo voelt omdat het allemaal nieuw is en de eerste is enzo snap je. Mocht je met iemand anders zoenen en je blijft gek op die eerste, dan moet je gaan bedenken hoe je haar gaat veroveren, maar dikke kans dat je op de volgende met wie je zoent ook helemaal verliefd bent. Je hebt nu niet echt vergelijkingsmateriaal, als het om verliefd gaat enzo. misschien dat je daarom ook niet zo goed weet hoe je beslissingen moet nemen
You got 99 problems but a bitch ain't onequote:Op zondag 20 november 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch ergens een voordeel dat ik zoende met iemand die ik net twee uur kende.
Hit me!quote:Op zondag 20 november 2011 01:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
You got 99 problems but a bitch ain't one
Dat was het al, maar vanaf haar kant krijg ik signalen nu dat ze toch weer meer wil :Squote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt vriendschappelijk contact houden?
Prima, maar zorg dan dat het duidelijk is dat er geen relatie inzit bij jullie en ga verder met je leven.
HET WORDT NIETS TUSSEN JULLIE DUS KAP ERMEEquote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was het al, maar vanaf haar kant krijg ik signalen nu dat ze toch weer meer wil :S
TJa vertel mij het ik ben geen vrouw ik ben altijd duidelijk geweest en dat was wel een relatie.
Maar zij wilde het niet omdat ze met die problemen zat en vrienden blijven.
Ik OK best snap ik, blijven we vrienden
Nou Maanden geen contact. (omdat ze het te moeilijk vond)
En nu komt ze weer met berichten die meer aangeven????
Snap er gewoon helemaal niks van.
Nouja zal die psychose wel zijn.
TUNNNNUNNNquote:
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.quote:
Door een brilquote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.
denk je dat het gelukt is dat iemand het wilde omdat je die bril droeg zoals ik je had aangeraden, en ook op je hyvesfoto stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |