Het is wel simpel. Hij moet het gewoon niet doen en andere meisjes ontmoeten die niet instabiel zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Wel als ze van die problemen af zou zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HET WORDT NIETS TUSSEN JULLIE DUS KAP ERMEE
Okequote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.quote:
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
en dat van relatie dat moet je dan beslissen als je elkaar al neit zo lang kent. en dan is het eigenlijk gewoon "Spelen" alsof je altijd bij elkaar blijft terwijl je dat nog niet besloten hebt vaak.
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.quote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.
denk je dat het gelukt is dat iemand het wilde omdat je die bril droeg zoals ik je had aangeraden, en ook op je hyvesfoto stond?
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijkquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
Jij bent soms zo onbedoeld hilarischquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.
van curb your enthusiasm, en krantenartikelen over een neger in polen die gratis seks kreeg.
en toen later kwamen er fotos van hem te voorschijn met bril
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.
quote:
Uit welk land kwam de schrijver?quote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.
ik weet alleen dat van curb your enthusiasm en de poolse/afrikaanse schrijver
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend hequote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef kree het volgende:
[..]Nouja laten we het maar weer effe niet ove rmij hebben verder.
Ik hou jullie wel op de hoogte
Toch niks nieuws te melden nu.
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.
Ze is gewoon echt wel lief en aantrekkelijk ook (althans voor mijn idee)quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijk
Die kans is vrij groot.quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?
ik heb een boel info van haar profielen en weet ik het allemaal gevonden.
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
altijd maar kan het zelfde anders om zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
Blijkbaar gaat er een gerucht te ronde dat er een jongeman rondloopt die makkelijk af te troggelen isquote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?
ik heb een boel info van haar profielen en weet ik het allemaal gevonden.
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
Dit doet echt gewoon pijn aan mijn ogen manquote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
haaha jammerquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
Ik wilde allemaal dingen typen nu, maar laat ik het maar niet doen
hahahaha
HAhahahahahahaaaababaquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
Ja leuk zijn dat soort meisjes he, die je echt lief aankijken enzo en "problemen" hebbben die eigenlijk niet zo erg zijn en gewoon aantrekkingskracht op je uitoefenen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |