Het is wel simpel. Hij moet het gewoon niet doen en andere meisjes ontmoeten die niet instabiel zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Wel als ze van die problemen af zou zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HET WORDT NIETS TUSSEN JULLIE DUS KAP ERMEE
Okequote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.quote:
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.quote:Op zondag 20 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet dat ik recht van spreken heb, maar die bs die kree allemaal meemakt is zo dom.\
dat je moet beslujiten om een relatie te nemen, en besluiten om het niet te mogen latgen gebeuren.\
en dat van relatie dat moet je dan beslissen als je elkaar al neit zo lang kent. en dan is het eigenlijk gewoon "Spelen" alsof je altijd bij elkaar blijft terwijl je dat nog niet besloten hebt vaak.
waarom is het niet gewoon simpel! ?
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.quote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hoi Heloef. ik heb wel gelezen hoor dat je iets va ngezoend heb, gewoon. helemaal op de 1 of andere manier.
denk je dat het gelukt is dat iemand het wilde omdat je die bril droeg zoals ik je had aangeraden, en ook op je hyvesfoto stond?
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijkquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wel als ze van die problemen af zou zijn.
Maarja kan ik daar op wachten, denk het niet eigenlijk, maarja ik wil het wel nog even vriendschappelijk houden.
Kan zo'n meid gewoon niet keihard zeggen dat ik nooit meer wat van haar wil horen.
Wie weet zit ze morgen haar polsen (weer) door te snijden.
Ohja btw stop effe met die hoofdletters daar irriteer ik me kapot aan
Jij bent soms zo onbedoeld hilarischquote:Op zondag 20 november 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik had hem bewijs gestuurd over negers die brillen dragen.
van curb your enthusiasm, en krantenartikelen over een neger in polen die gratis seks kreeg.
en toen later kwamen er fotos van hem te voorschijn met bril
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi mylifeisgrey Ik heb nu een andere bril dan op die hyves foto, dus ik denk dat het eerder was omdat ze me zo aardig vond.
quote:
Uit welk land kwam de schrijver?quote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja. over modellen heb ik geen verstand.
ik weet alleen dat van curb your enthusiasm en de poolse/afrikaanse schrijver
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend hequote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef kree het volgende:
[..]Nouja laten we het maar weer effe niet ove rmij hebben verder.
Ik hou jullie wel op de hoogte
Toch niks nieuws te melden nu.
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik je hoeren bullshit een grotere no-brainer. A: Ga niet naar die bitches. B: Doe aangifte.
Ze is gewoon echt wel lief en aantrekkelijk ook (althans voor mijn idee)quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, lief zijn meisjes die zo heel lief uit haar ogen kunnen kijken, en schattig zijn en wat probleme nhebben, dat is echt aantrekkelijk
Die kans is vrij groot.quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat er een complot tegen me is?
ik heb een boel info van haar profielen en weet ik het allemaal gevonden.
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
altijd maar kan het zelfde anders om zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
Blijkbaar gaat er een gerucht te ronde dat er een jongeman rondloopt die makkelijk af te troggelen isquote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ze heeft als "Vriend" in profile.live.nogwat een andere hoer waar ik ben geweest, die me ging lastigvallen, en toen heb ik haar afgehouden ofzoiets. lang verhaal.
Dit doet echt gewoon pijn aan mijn ogen manquote:Op zondag 20 november 2011 01:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij vind die aandacht stiekum wel strelend he
haaha jammerquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
Ik wilde allemaal dingen typen nu, maar laat ik het maar niet doen
hahahaha
HAhahahahahahaaaababaquote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
Ja leuk zijn dat soort meisjes he, die je echt lief aankijken enzo en "problemen" hebbben die eigenlijk niet zo erg zijn en gewoon aantrekkingskracht op je uitoefenen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:54 schreef kree het volgende:
hahahaha
Hadden we van jou niet ooit gehoord dat je een relatie zocht?quote:Op zondag 20 november 2011 01:59 schreef minnemin het volgende:
vanavond op feestje geweest. Oogcontact met ca 2-3 mannen, van alle kanten geen concrete stap. Durfde er zelf niet op af te stappen 'want hij vindt me misschien niet leuk'. Maar ik wil toch seks... Hmmmz ik sta misschien nog wat minder sterk in mijn schoenen dan ik had gewild.
Nou het is eerder andersom bij mij, kwam wel meiden tegen die ik leuk vond maar die wilden weer niks met mijquote:Op zondag 20 november 2011 02:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja leuk zijn dat soort meisjes he, die je echt lief aankijken enzo en "problemen" hebbben die eigenlijk niet zo erg zijn en gewoon aantrekkingskracht op je uitoefenen.
en dan depri als ze je niet wilt enzo natuurlijk. alles is deprimerend
Het is geen complot, er valt bij jou gewoon makkelijk geld te halen (en blijkbaar een trui).quote:Op zondag 20 november 2011 01:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar deze mannen leken me geen relatieoptie. Geen goed gevoel bij op dat vlak.quote:Op zondag 20 november 2011 02:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hadden we van jou niet ooit gehoord dat je een relatie zocht?
Wat?quote:Op zondag 20 november 2011 02:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
Hoi minnemin, ik moest gister wel een hoer neuken. Door mijn sociale angsten, heb ik geen contact met meisjes. Ik heb het neuken nodig. ze heeft me kleding gestolen, of ik ben het kwijtgeraakt, en ik was te naief en ik heb wel een beetje het gevoel dat ik een paarhonderd euro ben opgelicht.
wel goed dat jij het wel gratis kan krijgen uiteindelijk soms
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat er een gerucht te ronde dat er een jongeman rondloopt die makkelijk af te troggelen is
Whaaaatt, gaat het daarom?quote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.
Girlfriendexperience kan ook prima met condoom. Dan kan ie gewoon langs een raam.
Ja, daarom wil hij het ook weer doen met dezelfde hoer. Iets met SOA tests of zo.quote:Op zondag 20 november 2011 02:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaaaatt, gaat het daarom?
Roekeloos.. damn
Alweer?quote:Op zondag 20 november 2011 02:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij dus al voor duizenden euro's (waarschijnlijk) opgelicht door hoeren.
Lawd hav mercy..quote:Op zondag 20 november 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daarom wil hij het ook weer doen met dezelfde hoer. Iets met SOA tests of zo.
Ik heb nog nooit zo gehoopt op een troll.quote:Op zondag 20 november 2011 02:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lawd hav mercy..
Is hij niet gewoon een keigoede troll?
alsof ik dehoeren wil omdat ik ze leuker vind dan de meeste vrowuen. gewoon lower your standards wat ik al aardig heb gedaan. luxeprobleem.quote:Op zondag 20 november 2011 02:15 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar deze mannen leken me geen relatieoptie. Geen goed gevoel bij op dat vlak.
Mylifeisgrey, onzin, ik kan het helemaal niey gratis krijgen van de mannen van wie ik het graag wil. En je verhaal is eng en raar. Pas alsjeblieft een beetje op jezelf
Nee. daar ging het tijdje terug nog over, vraag maar aan cactus1 en mera!.quote:Op zondag 20 november 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zo zeuren en het met condoom doen.
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.quote:Girlfriendexperience kan ook prima met condoom. Dan kan ie gewoon langs een raam.
Ik snap dat ook niet helemaal. Blijkbaar moet hij het wel blijven doen met deze hoer, omdat SOA tests (omdat hij het dus onveilig doet) zo vervelend zijn. Maar het is toch onlogisch om te denken dat je bij die hoer dan maar één keer een SOA test zou moeten doenquote:Op zondag 20 november 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
Okee hij is naar een hoer geweest.
Die heeft zijn trui en alweer zijn geld gejat?
En wat is dat met een SOA test want dit is echt een enorm vaag verhaal.
ohnee die hoeren vragen niets hor. als je aids hebt ofzo kan je er zo heen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal. Blijkbaar moet hij het wel blijven doen met deze hoer, omdat SOA tests (omdat hij het dus onveilig doet) zo vervelend zijn. Maar het is toch onlogisch om te denken dat je bij die hoer dan maar één keer een SOA test zou moeten doenImmers kan ze de volgende keer alsnog een SOA hebben. Of hij zelf, dat weet zij ook niet.
Ik heb hem nog gevraagd wat dan het belang van die test is en het feit dat hij het bij die ene kuthoer houdt. Vraag het me af.
Wacht, je doet die test dus voor de hoer, zonder dat zij het nodig vindt? Maar jij weet toch dat je geen seks hebt? Wat de neuk, dit slaat echt alles.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alsof ik dehoeren wil omdat ik ze leuker vind dan de meeste vrowuen. gewoon lower your standards wat ik al aardig heb gedaan. luxeprobleem.
[..]
Nee. daar ging het tijdje terug nog over, vraag maar aan cactus1 en mera!.
en dan moet ik als ik naar een ander wil (ze vragen helemaal niets de hoeren over niets niet. maar toch wil ik het omdat ik me ander evil voel) weer maandenlang droogstaan. en dan moeilijke gesprekken bij de huisarts gaan hebben van :
ik:hoi, soatest enzo wordt nogal erg gepromoot, ik heb nergens last van(hopelijk dan ook nog) maar zou dat graag willen laten doen
huisarts: nee joh is niet nodig, niemand hier die iets heeft, en als ik jou zo hoor dan is de kans erg klein. of heb je met iemand seks gehad die iets bleek te hebben later
ik: ja dat weet ik niet zo goed, kende haar niet zo goed (understatement). ik schat zelf in dat het nodig is. ik wil het er liever niet over hebben, maar ik kan heus zelf wel inschatten dat het nodig is.
huisarts : blahblah. nou ik vraag dit sort dingen omdat het misschien wel helemaal niet nodig is mlig.
ik: ja het is nodig, geloof me, ik wil het er verder niet over hebben maar ik kan het echt wel inschatten.
allemaal van dat soort moeilijke dingen.
en dan moet ik weer een hoer vinden die opneemt, en dingen. afspreken is ook nogal moeilijk . allemaal moeilijk
ik snap nooit hoe anderen "klanten" dat doen.
[..]
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.
MAAR JE HEBT TOCH GEEN SEKS. De enige die jou soa kan geven is de hoer zelf.quote:Op zondag 20 november 2011 02:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohnee die hoeren vragen niets hor. als je aids hebt ofzo kan je er zo heen.
maar ik zou dat niet doen, en wil het zodat ik me niet schuldig over iets kan voelen gewoon voor weten VOOR HAAR.
ja ik ga ook niet tussen elk bezoek bij dezelfde een soatest doen. dat weet ik heus wel hor. dan heb ik met geen enkele andere hoer seks voor hun gezondheid.quote:Op zondag 20 november 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, je doet die test dus voor de hoer, zonder dat zij het nodig vindt? Maar jij weet toch dat je geen seks hebt? Wat de neuk, dit slaat echt alles.
quote:Op zondag 20 november 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT TOCH GEEN SEKS. De enige die jou soa kan geven is de hoer zelf.
Nee met deze had je een dikke klik. Zo'n dikke klik dat ze je trui wilde houden.quote:Op zondag 20 november 2011 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee alle hoeren zitten er met tegenzin, of zitten er voor ruige seks, en bijna nooit is er een klik of iets netals irl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |