SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu zonder kusjes![]()
je snapt er geen fuck van. die soatest doe je nie talleen voor jezself(wel handig om te weten of je iets hebt waar je geen 'last' van hebt maar wel ongezond voor je is), maar ook voor de volgende "partner".quote:Op zondag 20 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijp je dan niet hoe onlogisch dat is?
Je doet een soa test om te kijken of je geen soa hebt opgelopen van een hoer, om ervoor te zorgen dat een andere hoer het niet krijgt.
Altijd veilig doen tenzij langdurig vaste relatie, zeker met hoeren. Je speelt met je leven gekquote:Op zondag 20 november 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je snapt er geen fuck van. die soatest doe je nie talleen voor jezself(wel handig om te weten of je iets hebt waar je geen 'last' van hebt maar wel ongezond voor je is), maar ook voor de volgende "partner".
ik zou me aardig schuldig voelen als ik naar een hoer zou gaan een beetje niet helemaal 100% zeker dat ik geen enge ziektes heb die zij nog niet heeft.
of "niet meer" heeft. daarom even vragen of alles goed met haar is de 2de keer.
ja, maar geen andere mogelijkheden heb ik om gerust gesteld te worden om seks zoveel mogelijk als een stelletje te hebben.quote:
Ik snap je wel, je probeert gewoon een goed persoon te zijn, maar het is zo krom als wat.quote:Op zondag 20 november 2011 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je snapt er geen fuck van. die soatest doe je nie talleen voor jezself(wel handig om te weten of je iets hebt waar je geen 'last' van hebt maar wel ongezond voor je is), maar ook voor de volgende "partner".
ik zou me aardig schuldig voelen als ik naar een hoer zou gaan een beetje niet helemaal 100% zeker dat ik geen enge ziektes heb die zij nog niet heeft.
of die zij "niet meer" heeft. daarom even vragen of alles goed met haar is de 2de keer.
Ieder zijn eigen prioriteiten uiteraard. Jij neukt liever zonder condoom met gevaar voor eigen leven. Wel tof van je dat je je zo bekommerd om de veiligheid van de hoer, echter lijkt het me verstandiger dat je eerst denkt om je eigenquote:Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar geen andere mogelijkheden heb ik om gerust gesteld te worden om seks zoveel mogelijk als een stelletje te hebben.
ik zie geen kansen dat ik ooit een langdurige relatie kan rkijgen. zelfs geen kansen erop!
ik heb geen contact met meisjes of kansen op iets anders of weet ik het !
en ik kan gewooon niets beters "krijgen" . maar ik zorg er dus wel normaal voor dat ik me nergens schuldig over hoef te voelen dat ik zou zijn "vreemdgegaan" van de sexpartner.
ik ga alleen met die hoer dan.
de hoer gaat met anderen dan mij, maar ik kan geen hoer vinden of partner dei alleen met mij gaat
Je had het net over dat raamhoeren het altijd met tegenzin doen. Die hoer waarmee je nu bent doet het ook met tegenzin, anders had ze je niet afgezet en bestolen. Normaal gesproken ben je dan namelijk je klant wel kwijt.quote:Op zondag 20 november 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar geen andere mogelijkheden heb ik om gerust gesteld te worden om seks zoveel mogelijk als een stelletje te hebben.
ik zie geen kansen dat ik ooit een langdurige relatie kan rkijgen. zelfs geen kansen erop!
ik heb geen contact met meisjes of kansen op iets anders of weet ik het !
en ik kan gewooon niets beters "krijgen" . maar ik zorg er dus wel normaal voor dat ik me nergens schuldig over hoef te voelen dat ik zou zijn "vreemdgegaan" van de sexpartner.
ik ga alleen met die hoer dan.
de hoer gaat met anderen dan mij, maar ik kan geen hoer vinden of partner dei alleen met mij gaat
Hoezo voel jij je nou kut man, je was nog ontgroend. Ga anders Skyrim doenquote:Op zondag 20 november 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
Ik voelde me kut, maar spontaan voel ik me beter van al het lachen.
Terwijl dit natuurlijk een ernstige zaak is.
nee ik neuk liever zonder condoom met me vriendin zoals zoveel mensen voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij neukt liever zonder condoom met gevaar voor eigen leven. Wel tof van je dat je je zo bekommerd om de veiligheid van de hoer, echter lijkt het me verstandiger dat je eerst denkt om je eigen![]()
oke, stel ik ben nu superzuinig op me lichaam. heb ik nu ineeens een vriendin of kansen erop?quote:Ieder zijn eigen prioriteiten uiteraard.
Ik weet niet waarom ik me kut voelde, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2011 02:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je nou kut man, je was nog ontgroend. Ga anders Skyrim doen![]()
Je houdt jezelf voor de gek. Word je er nou echt gelukkig van, met haar?quote:Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik neuk liever zonder condoom met me vriendin zoals zoveel mensen voor elkaar krijgen.
maar dat lukt niet, en gaat ook niet lukken zoals alles eruitziet.
volgensmij wil deze 24/7 neuken, of iig dat nog wel met mij, maar vind ze het vervelend om andere dingen met me te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het net over dat raamhoeren het altijd met tegenzin doen. Die hoer waarmee je nu bent doet het ook met tegenzin, anders had ze je niet afgezet en bestolen. Normaal gesproken ben je dan namelijk je klant wel kwijt.
nee. maar het is een ietsjes geruststellende gedachte dat ik "het seks hebben" ook doe waar ik jaloers op kan zijn van al die stelletjesquote:Op zondag 20 november 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je houdt jezelf voor de gek. Word je er nou echt gelukkig van, met haar?
Ja!quote:Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik neuk liever zonder condoom met me vriendin zoals zoveel mensen voor elkaar krijgen.
maar dat lukt niet, en gaat ook niet lukken zoals alles eruitziet.
[..]
oke, stel ik ben nu superzuinig op me lichaam. heb ik nu ineeens een vriendin of kansen erop?
nou nee dus.
het is de enige mogelijkheid , snap dat dan.
ik moet gerust gesteld worden door neuken zc zoals de echte stelletjes. anders nog meer frustratie.
niet dat het veel helpt, maar het is wel iets tenminste
Dat 'ik neuk ook' gedeelte kan prima met condoom.quote:Op zondag 20 november 2011 03:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. maar het is een ietsjes geruststellende gedachte dat ik "het seks hebben" ook doe waar ik jaloers op kan zijn van al die stelletjes
Jezelf niet goed verzorgen duidt in mijn ervaring op een negatief zelfbeeld... (Dan wel niet onbewust)quote:Op zondag 20 november 2011 03:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja!
Ga sporten/fitnissen en eet gezond. Dit is al een stap. Vrouwen zullen je aantrekkelijker vinden omdat je je goed verzorgd. Bovendien zul je minder snel lamlendig voelen.
Ik ben/was gewoon lui.quote:Op zondag 20 november 2011 04:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezelf niet goed verzorgen duidt in mijn ervaring op een negatief zelfbeeld... (Dan wel niet onbewust)
Ik ook, en ik ben me er kut door gaan voelen omdat ik mezelf er door ging verwaarlozen.... jezelf lang genoeg verwaarlozen en je zelfbeeld keldert.quote:
Nee, ik faalquote:
Stelletje negatievelingen.quote:De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
Nee johquote:Op zondag 20 november 2011 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je toch aan het aanpassen was, had dan die zin en dat over die meet ook gewijzigd.
Er is al een nieuw topicquote:Op zondag 20 november 2011 10:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die link naar de allereerste meet is nogal zinloos geworden
True true.quote:Op zondag 20 november 2011 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je toch aan het aanpassen was, had dan die zin en dat over die meet ook gewijzigd.
Wat ging er allemaal mis danquote:Op zondag 20 november 2011 11:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Wat nou,
als je versiert word door iemand die.. problemen heeft met versieren.
Leuke jongen, maar ongeveer na 30 minuten gesprek ging het helemaal fout.
Hoe kan je zo'n jongen nou in vredesnaam helpen?
Hij had zelf ook door dat het wat kut liep, schonk 2 liter bier weg en toen was het helemaal een fiasco.
Kan ik hem niet ergens aan melden? Ahaha oke dat klinkt best gemeen.. :/
Ik moest welquote:
Hihi, ik heb mijn broodjes ook al gesmeerd.quote:Op zondag 20 november 2011 11:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moest weloppaskind enzo. Broodjes smeren
Nintendo wii
![]()
Wat zit er op wat zit er opquote:Op zondag 20 november 2011 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn broodjes ook al gesmeerd.
Kaas met mosterdquote:
iiiehquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kaas met mosterd
Alleen voor eckte bazen
quote:
quote:
buenos diasquote:
Kaneel was die meet in december nou bij jou thuis ofwa?quote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Moonwalk![]()
Gisteren is het zadel van mijn fiets gestolen.
Jup.quote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kaneel was die meet in december nou bij jou thuis ofwa?
Moet er miss ook even bij gezet worden, is wel makkelijkquote:
Kaneelquote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Moonwalk![]()
Gisteren is het zadel van mijn fiets gestolen.
Mijn fiets is gejat op breda station, nadat hij verplaatst was voor schoonmaak bij de fietsenstallingquote:Op zondag 20 november 2011 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, erg jammer dit. Ik heb al gekeken, maar ik heb geen zadels meer in mijn schuur liggen.
Straks even vragen of mijn mams er nog 1 heeft. Dan kan ik in ieder geval fijn naar de fietsenmaker fietsen morgen.
jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
station van breda is zo donker
waarom je station zo donker isquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Omdat Breda het gewoon net helemaal niet is.
Dat is wel mooi jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
Het breda'se park![]()
![]()
Beat that nigga's.
tr gemacht.quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
Het breda'se park![]()
![]()
Beat that nigga's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
tr gemacht.Modje's mogen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
vooruit dan maarquote:
quote:
het was maar een garpjequote:
Gister zat iemand in het tramhokje, met een zak wokkels. Die luchtquote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
het enige waar breda goed voor is, is amsterdam pesten
hoe de fuck kun jij nou weten of ik lief benquote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gister zat iemand in het tramhokje, met een zak wokkels. Die lucht![]()
Maar jij bent wel lief![]()
Omdat we dat gewoon zijnquote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
hoe de fuck kun jij nou weten of ik lief ben![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 20 november 2011 12:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
hoe de fuck kun jij nou weten of ik lief ben![]()
Ik ben ook lief he?quote:
Jij wel en je UI is leukquote:
quote:
quote:
ow je nam me even serieusquote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]waarom neem je me opeens zo serieus
quote:
jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
Moon glans je in het echt ook s'avonds?
Jaja, kan je makkelijk zeggen zonder bewijsquote:
Ooh hij ging lopen roepen dat ie niet zo'n one night stand jongen was en een relatie zocht.quote:
Dat is precies mijn kritiek mbt mannen die versieren uit een boekje. Dit klinkt als een onzekere gast die allemaal truukjes heeft uitgeprobeerd zoals "gewoon op de bek pakken" enzoquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh hij ging lopen roepen dat ie niet zo'n one night stand jongen was en een relatie zocht.
En dat heeft ie denk ik 28 keer geroepen uiteindelijk.
Alleen omdat ik zijn random kus poging afsloeg omdat ik hem bij elkaar denk ik 5 uur kenden..
en het werd alleen maar erger. -schud hoofd-
Kijk als versieren niet lukt omdat je te verlegen bent vind ik het niet erg,
maar omdat je te macho hot shot probeert te zijn...en ik kreeg dat niet duidelijk bij hem omdat ie al te dronken was.
Dat klinkt een beetje als een date from hellquote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh hij ging lopen roepen dat ie niet zo'n one night stand jongen was en een relatie zocht.
En dat heeft ie denk ik 28 keer geroepen uiteindelijk.
Alleen omdat ik zijn random kus poging afsloeg omdat ik hem bij elkaar denk ik 5 uur kenden..
en het werd alleen maar erger. -schud hoofd-
Kijk als versieren niet lukt omdat je te verlegen bent vind ik het niet erg,
maar omdat je te macho hot shot probeert te zijn...en ik kreeg dat niet duidelijk bij hem omdat ie al te dronken was.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:39 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die überhaupt zo versieren
Gewoon lekker terrasje pikken en gewoon jezelf zijn
quote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]inderdaad, gewoon gezellig zonder dat hele " ik ben jou nu aan het versieren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" toontje eronder
ik spuug met je meequote:Op zondag 20 november 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]daar spuug ik op.
Als het gezellig is komt dat allemaal vanzelf wel
Ik ben iemand die echt op iemands innerlijk valt dus daar zit het me dus een beetje dwars.quote:Op zondag 20 november 2011 12:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is precies mijn kritiek met versieren uit een boekje. Dit klinkt als een onzekere gast die allemaal truukjes heeft uitgeprobeerd zoals "gewoon op de bek pakken" enzo![]()
Ik zou hem niet te snel met macho bestempelen als ik jou was, ik denk dat die gozer alles behalve zichzelf is geweest en zich er toen niet meer uit kon redden.
Vind je hem echt heel leuk?
Flauwquote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt op iemands innerlijk valt dus daar zit het me dus een beetje dwars.
Want de jongen die hij het eerste half uurtje was, hartstikke gezellig. De gast daarna echt een ramp. Het liefst aan de andere kant van de planeet zetten.
Maar ja,
nog een kans geven en dan naar drank vrij locatie gaan
Ja maar bij meneer werkt drank kennelijk iq verlagend,quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Flauw
Ik vind een pilsje toch altijd wel makkelijk. Word je toch wat losser van
Dan faalt hij gewoon. Ik bedoel als je echt ondersteboven bent van iemand dan kan je echt wel hosselen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar bij meneer werkt drank kennelijk iq verlagend,
en ik heb een schurft hekel aan domme mensen.
Maar aan de andere kant, meneer is wat jonger en kennelijk best wel ondersteboven van mij :/
Dus misschien is hij gewoon daar ook wel gewoon een beetje ... kansloos van....?
Ahahah,quote:Op zondag 20 november 2011 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan faalt hij gewoon. Ik bedoel als je echt ondersteboven bent van iemand dan kan je echt wel hosselen.
Nee ik denk dat je nu te streng voor hem bent, hij is gewoon een ramp in versieren en heeft te diep in het glaasje gekeken. Niet echt handig maar je geeft zelf al aan dat hij eerst hartstikke leuk was voordat het zo mis ging.quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar bij meneer werkt drank kennelijk iq verlagend,
en ik heb een schurft hekel aan domme mensen.
Maar aan de andere kant, meneer is wat jonger en kennelijk best wel ondersteboven van mij :/
Dus misschien is hij gewoon daar ook wel gewoon een beetje ... kansloos van....?
Mag mijn vriendin dan ook mee?quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
ik geloof dat dat per persoon wel verschild.
Als je nog een semi puber knulletje bent met net te veel drank op
Gover waarom trek ik dat dan ook weer aan.. hier een rustige zacht aardige jongen die het niet erg vind 1x per maand naar de dierentuin te gaan?
En niet elke 3 minuten aan me moet zitten.. :/
er zitten hier genoeg jongens hoe oud ben je ?quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
Gover waarom trek ik dat dan ook weer aan.. hier een rustige zacht aardige jongen die het niet erg vind 1x per maand naar de dierentuin te gaan?
quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
er zitten hier genoeg jongens hoe oud ben je ?![]()
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
heloef
Ik. Behalve dan jongen, want ik ben een vrouw.quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja, ik ken die hele jongen verder niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je nu te streng voor hem bent, hij is gewoon een ramp in versieren en heeft te diep in het glaasje gekeken. Niet echt handig maar je geeft zelf al aan dat hij eerst hartstikke leuk was voordat het zo mis ging.![]()
Ik zou het nog een tweede kans geven, ik zou niet speciaal naar een alcoholloos iets gaan. Als hij het nog een keer doet dan zou ik er na de tweede keer geen trek meer in hebbenIk zou het niet echt normaal vinden als hij na die eerste faal actie nog een keer zoveel gaat zitte zuipen
Ik val even in voor cactus1quote:
Is kree de markt af?quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
capstan
heloef
ah! Ik had een heel ander beeld van die gozer, maar het is eigenlijk een lompe asociale horkquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mja, ik ken die hele jongen verder niet.
Dus ik weet niet of hij het zelf als faal actie beschouwd want dat gevoel krijg ik namelijk op het moment niet.
Dat is mijn probleem nu vooral...
Een beetje gast zou zijn excuses aanbieden voor zijn gedrag.. denk ik.
Ahaha,quote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
capstan
heloef
Nee maar die is verliefd op psychosemeisje en die neemt geen beslissingquote:
JA precies,quote:Op zondag 20 november 2011 12:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ah! Ik had een heel ander beeld van die gozer, maar het is eigenlijk een lompe asociale hork![]()
Daar zou ik verder niet achteraan gaan nee, laat hem inderdaad maar zelf contact zoeken en zijn excuses aanbieden
Ach, volgens loka heb ik een burgerlijke kleding smaakquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
zitten die hier op versier cursus?
Mja leeftijd maakt niet zo veel uit, maar ik ben nogal picky.
En ik zie er uit als hipster [kennelijk ben ik er ook een, ken er ook niks aan doen dat dikke brillen en analoge fotografie opeens een subcultuur is] en ik wil wel dat een man zich een beetje leuk kleed.Gawd ik voel me nu echt slecht, semi serieus reageren terwijl ik echt 3 gasten achter me aan heb lopen....
Noh, hipster. Ik gok dat je tussen de 25 en 29 bentquote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
En ik zie er uit als hipster [kennelijk ben ik er ook een, ken er ook niks aan doen dat dikke brillen en analoge fotografie opeens een subcultuur is] en ik wil wel dat een man zich een beetje leuk kleed.Gawd ik voel me nu echt slecht, semi serieus reageren terwijl ik echt 3 gasten achter me aan heb lopen....
jongerquote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noh, hipster. Ik gok dat je tussen de 25 en 29 bent
Pics or didn't happen brahquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn kledingsstijl is gewoon alternatief / hipster / swag. Don't like it? Get the fuck off bitch.
Kijk op mijn fobo bitch.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Moonwalk het volgende:
ik moet er even vandoor sorry lolalovesyou, ik laat je nu over aan sinji en stefanhaan
stefan val je ff voor me in?
Ahaha, ik vind dit nog een leuk topic ook.quote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Moonwalk het volgende:
ik moet er even vandoor sorry lolalovesyou, ik laat je nu over aan sinji en stefanhaan
stefan val je ff voor me in?
Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurtquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind heloef wel een dierentuin type
Lieve jongen, leuke humor. Ja beste keus!!
21 a 22 denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noh, hipster. Ik gok dat je tussen de 25 en 29 bent
Tofste reeks die er is in my not so humble opinion. Zit hier een paar weken en al een paar onvergetelijke momenten gehadquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha, ik vind dit nog een leuk topic ook.
Match maker spelende mensen.
Ik ga eens die meneer van gisteravond confronteren met zijn actie...
Als ik een vrouw was, had ik je droom match geweest. Heb een dieren verzorging opleiding gevolgtquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurt
Ik droeg hoeden voordat Bruno Marsquote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef stefanhaan het volgende:
Je hebt pas swag als je gewoon in een blouse en bovenkant van een pak gaat stappen met een hoed op.
Ik had vroeger een insectenverzameling met allemaal mierenkolonies in plastic flessen, en ik hield oprecht van zequote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurt
quote:Op zondag 20 november 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik droeg hoeden voordat Bruno Mars
Men roept soms: Ey Bruno
Je ziet er vast jonger uitquote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
23... jullie zaten er allebei naast
Kijk in der fobo, ik zou erop gokken dat ze 21 was.quote:
Een pocketwatch (zulks ronde met klepje weetjewel) zou er goed bij passenquote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ik draag tegenwoordig ook bijna altijd een hoed. Ik ben te pimp geworden denk ik. Of Slash een te groot voorbeeld voor me.
Ik ben de aanbieding van de weekquote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
capstan
heloef
Vind het niet echt.. beetje oudere vibe. Maargoed. Toffe fobo nonethelessquote:
Ik gok zo dat je het niet zo erg vondquote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, ben ik in de aanbieding?![]()
Ik ben gister trouwens ook weer aangerand door een homosexuele barman. Ik zie en patroon.
Inderdaad en een Monoclequote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een pocketwatch (zulks ronde met klepje weetjewel) zou er goed bij passen
Mag ik dan af en toe met m'n lego spelen en eens per jaar exorbitant veel geld aan een vulpen uitgeven?quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
Ahahah fijn heh...quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, ben ik in de aanbieding?![]()
Ik ben gister trouwens ook weer aangerand door een homosexuele barman. Ik zie en patroon.
Nou ja, oudere vibe. Heel wat mee gemaakt in 23 jaar. Meer als meeste mensen van 30, dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind het niet echt.. beetje oudere vibe. Maargoed. Toffe fobo nonetheless
Fotografie so so nice
Nee, maar deze was niet zo leuk. Wel lang haar en een leuke lach, maar verder niet boeiend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je het niet zo erg vond
Jij ook toch? Ik zie een match. Qua leeftijd kan het ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar deze was niet zo leuk. Wel lang haar en een leuke lach, maar verder niet boeiend.
En ik hoor net dat mijn ouders een reserve zadel hebben. Hoera!
Maar Lolalovesyou is op zoek naar iemand die van dieren houdt?
Ik heb geen lang haar meer. Of bedoel je met Lola?quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij ook toch? Ik zie een match. Qua leeftijd kan het ook nog.
De aura was ook erg 30-esque voor mij, niets mis mee thoquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah fijn heh...
[..]
Nou ja, oudere vibe. Heel wat mee gemaakt in 23 jaar. Meer als meeste mensen van 30, dus dan krijg je dat.
Die zwarte gitaar uit je UI, is dat een Ibanez?quote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ik draag tegenwoordig ook bijna altijd een hoed. Ik ben te pimp geworden denk ik. Of Slash een te groot voorbeeld voor me.
Dat laatste jaquote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen lang haar meer. Of bedoel je met Lola?
Ben jij Bi?quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar deze was niet zo leuk. Wel lang haar en een leuke lach, maar verder niet boeiend.
Uiteraard.quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Die zwarte gitaar uit je UI, is dat een Ibanez?
Hmmkaythanksquote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
capstan
heloef
Waarvoor heb jij enkel een zadel nodig jonkmanquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verklaart wel, had paar maanden terug een rijke Amerikaanse zaken man achter me aan van 37.quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
De aura was ook erg 30-esque voor mij, niets mis mee tho
En er komt over 2 weken weer een nieuwe ibanez van 700 euro bijquote:
Schijnt wel lekker licht te spelen. Mijn huidige elektrische gitaar is een half vertrapte stratocaster van een of ander z-merkquote:
Nou vind ik je gewoon een eikelquote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En er komt over 2 weken weer een nieuwe ibanez van 700 euro bij
[ afbeelding ]
Speelt ontzettend chillquote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnt wel lekker licht te spelen. Mijn huidige elektrische gitaar is een half vertrapte stratocaster van een of ander z-merkMaar ben aan het sparen voor een Gibson Les Paul.
quote:
Ok, want de barman was ook al wat ouder.quote:
Dierentuinen zijn vaak wel leuk, ga ook als ik op vakantie ben naar de dierentuin aldaar. Blijdorp al een paar jaar niet geweest (moest er altijd heen voor opleiding), maar waarom niet?quote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ben jij Bi?
Ooh bi's zijn echt het gezelligste.
Nou ja, ik heb een abbo op blijdorp. En dan ga ik een keer per maand met me cameratje heen, lekker fotootjes maken en wandelen.
Gewoon even lekker WEG.
Van dieren houden is leuk, maar het is meer dat je gezellig naar de dierentuin gaan niet stom vind. Of naar een of ander dom thema park.. weet je wel.
Tegenwoordig vind half jong mannelijk nederland dat kinderachtig en willen ze het weekend liever op mw3 zitten.
Omdat die van mij gister is gestolen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij enkel een zadel nodig jonkman
Ik vind die ene heyena met die penis zo lachwekkend. En giraffen aaien is dope. En die krokodil waarvan ik eerst dacht dat het een wassen replica was en na een minuut begon te bewegen WTFquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ben jij Bi?
Ooh bi's zijn echt het gezelligste.
Nou ja, ik heb een abbo op blijdorp. En dan ga ik een keer per maand met me cameratje heen, lekker fotootjes maken en wandelen.
Gewoon even lekker WEG.
Van dieren houden is leuk, maar het is meer dat je gezellig naar de dierentuin gaan niet stom vind. Of naar een of ander dom thema park.. weet je wel.
Tegenwoordig vind half jong mannelijk nederland dat kinderachtig en willen ze het weekend liever op mw3 zitten.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En er komt over 2 weken weer een nieuwe ibanez van 700 euro bij
[ afbeelding ]
Je speelt gitaar?quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnt wel lekker licht te spelen. Mijn huidige elektrische gitaar is een half vertrapte stratocaster van een of ander z-merkMaar ben aan het sparen voor een Gibson Les Paul.
Ik beter waarschijnlijkquote:
Maar de mijne kosten meer per stuk waarschijnlijkquote:Op zondag 20 november 2011 13:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik win hier liggen er minimaal 8
Jouw e-penis is humongousquote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar de mijne kosten meer per stuk waarschijnlijk
Ik woon in spijkenisse,quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dierentuinen zijn vaak wel leuk, ga ook als ik op vakantie ben naar de dierentuin aldaar. Blijdorp al een paar jaar niet geweest (moest er altijd heen voor opleiding), maar waarom niet?
Waar woon je, als ik zo vrij mag zijn?
Hyena met... wat?quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind die ene heyena met die penis zo lachwekkend. En giraffen aaien is dope. En die krokodil waarvan ik eerst dacht dat het een wassen replica was en na een minuut begon te bewegen WTF
Hmm.... Weet niet hoe duur die van mij zijn (ons pap betaalt anyway) maar het is dacht ik gemiddeld 650 ofzo, inclusief opknapwerk etc.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar de mijne kosten meer per stuk waarschijnlijk
Dierentuinquote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hij liep rond met een erecto, doet hij dat niet standaard?quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik woon in spijkenisse,
lekker foute stad onder Rotterdam.
[..]
Hyena met... wat?
Wat ben je toch ook een sizequeen.quote:
Wauw, een FOK!ster die niet in Groningen, Maastricht of Enschede woont. Een zeldzaamheid. Ik zie mogelijkheden.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik woon in spijkenisse,
[..]
Hyena met... wat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke, dan niet hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik hier al vaker verteld, en niemand valt ervoor. Nu ben je te laat
Een nepfallusquote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een sizequeen.
[..]
Wauw, een FOK!ster die niet in Groningen, Maastricht of Enschede woont. Een zeldzaamheid. Ik zie mogelijkheden.
Hyena met een penis. Het vrouwtje heeft een nepfallus.
Spijkernisse.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik woon in spijkenisse,
quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]OHMYGAWD!! HEBBEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG hellevoetsluis.quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spijkernisse.
Rotterdam.
Hellevoetsluis.
vrouwlijke Hyena's hebben een nep lul, zodat er geen onderscheid is tussen mannetjes en vrouwtje en vaak hebben hyena groepen dan ook Alpha vrouwtjes ipv mannetjes.quote:
Ik zit nu in Rotterdam hoor, maar heb een paar jaar in Hellevoetsluis gewoond. Maar ik kom eigenlijk uit Waalwijk en heb ook nog in Tilburg gewoond.quote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
OMG hellevoetsluis.
Zitten we hier met een clubje puttenaars?
Ja, vrouwenhyena heeft een nepfallus.quote:
Achter af gezien is hellevoet echt een gat vind je niet?quote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit nu in Rotterdam hoor, maar heb een paar jaar in Hellevoetsluis gewoond. Maar ik kom eigenlijk uit Waalwijk en heb ook nog in Tilburg gewoond.
Nuttigquote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
vrouwlijke Hyena's hebben een nep lul, zodat er geen onderscheid is tussen mannetjes en vrouwtje en vaak hebben hyena groepen dan ook Alpha vrouwtjes ipv mannetjes.
Lawd hav mercy on their soulsquote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vrouwenhyena heeft een nepfallus.
With the exception of size, there is little sexual dimorphism in spotted hyenas. The external genitalia of females closely resemble those of males: the 15 cm (6 inch)[9] clitoris is similar in shape and position to a penis, and is capable of erection.[22]
Nou ja kennelijk deden de mannetjes het niet goed genoeg volgens moeder natuur.quote:
ew?quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als prooi gewoon even dat clitje kietelen dan
Futa?quote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nou ja kennelijk deden de mannetjes het niet goed genoeg volgens moeder natuur.
Nu weet je meteen waar futa vandaan komt.
Futa klinkt japans en eetbaarquote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nou ja kennelijk deden de mannetjes het niet goed genoeg volgens moeder natuur.
Nu weet je meteen waar futa vandaan komt.
Die is niet te missen voor de mannen, misschien is het daarom.quote:
Futunari., Zoek maar op.quote:
Tijdje terug stond ie in een foldertje van een muziekwinkel waar ik soms kom. De rockchick die hem op die foto vast had, had ik willen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke porno is het?quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is niet te missen voor de mannen, misschien is het daarom.
[..]
Futunari., Zoek maar op.
Ja, duidelijk. Maar voor de basisschool en middelbaar is het prima en is er genoeg. Nu zou ik er gek worden.quote:Op zondag 20 november 2011 13:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Achter af gezien is hellevoet echt een gat vind je niet?
Hehehe, het verbaasde me dat Newbie het niet wist. Dat is toch een beetje de koning van bizarre porno hier.quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind..![]()
That was weird. Lola weird
Zie bovenquote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, het verbaasde me dat Newbie het niet wist. Dat is toch een beetje de koning van bizarre porno hier.
Ik werk in illustratie,quote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind..![]()
That was weird. Lola weird
Mja ik ben dus in Spijkenisse blijven hangenquote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Maar voor de basisschool en middelbaar is het prima en is er genoeg. Nu zou ik er gek worden.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb foto met mijn kitty gemaakt.Moest eigenlijk een serie van 3 foto's maken, maar ik was inspiratieloos, heb een poging tot horen/zien/zwijgen gedaan, maar die moet ik nog even in Photoshop gooien.
[ afbeelding ]quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 20 november 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb foto met mijn kitty gemaakt.Moest eigenlijk een serie van 3 foto's maken, maar ik was inspiratieloos, heb een poging tot horen/zien/zwijgen gedaan, maar die moet ik nog even in Photoshop gooien.
Och, ik woon in het gat der gaten, dus waar klaag je overquote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik werk in illustratie,
Futa is iets van de Anime en manga wereld dus ja dat kom je wel eens tegen,
vooral bij particulieren opdrachten krijg je soms de raarste vragen...
[..]
Mja ik ben dus in Spijkenisse blijven hangen
Ik heb in simonshaven gewoond, enigste gat groter dan dat wat ik ken is biert.quote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Och, ik woon in het gat der gaten, dus waar klaag je over
Hehe. Doen!quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zie boven
Een vriend van mij wil mij met carnaval in een tentakelpak stoppen
Mwah, ik hoef niet zo nodig gefilmd te worden als ik bezig ben. Komt mijn prestatie niet ten goede vermoed ik.quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Porno.Ik heb daar echt barweinig mee, ik maak het liever zelf.
Helaas komen de meesten in dit topic niet zo verquote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Porno.Ik heb daar echt barweinig mee, ik maak het liever zelf.
Lijkt me niet geweldig daar, ik ben er vrijdag even met een vriendin om daarna weer eens door te rijden naar H'sluis. Vermaak me hier in Rotterdam een stuk beter. Goed OV, veel mensen, alles is er. Ja, me likes.quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja ik ben dus in Spijkenisse blijven hangen
Gehoord van Helenaveen? (dat is dan weer het grootste gat bij mij in de buurt)quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb in simonshaven gewoond, enigste gat groter dan dat wat ik ken is biert.
Ok, ok, jij wintquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb in simonshaven gewoond, enigste gat groter dan dat wat ik ken is biert.
Porno maken?quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Helaas komen de meesten in dit topic niet zo ver![]()
Fixed. Voor mijn situatie danquote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
Ik woon gelukkig in de buurt van eindhoven. Nergens last van
Valkenswaard of België dan dus. Nou, woeiquote:Op zondag 20 november 2011 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
Ik woon gelukkig recht onder eindhoven. Nergens last van
NEe man veldhovenquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Valkenswaard of België dan dus. Nou, woei
Opzich is het gewoon gezellig hier,quote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me niet geweldig daar, ik ben er vrijdag even met een vriendin om daarna weer eens door te rijden naar H'sluis. Vermaak me hier in Rotterdam een stuk beter. Goed OV, veel mensen, alles is er. Ja, me likes.
I don't like where this is going.quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in Nieuwenhoorn gewoond, ik own iedereens gat. (![]()
![]()
)
Same here, alleen dan een gebrek aan vrouwen in plaats van mannenquote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Opzich is het gewoon gezellig hier,
Rotterdam .. ja ik werk thuis. Ik kan gaan wonen waar ik wil... ga over een paar jaar gewoon het huis naast dat van mijn pa in Bali kopen. Veeeeel goedkoper. Maar ik zit centraal voor iedereen, vrienden familie~
En ik heb hier eigenlijk alles, behalve mannen die een beetje in mijn smaak gebied zitten...
-woont al jaren op zichzelf-quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here, alleen dan een gebrek aan vrouwen in plaats van mannenEn tijd voor weer eens een eigen stek ook enzo. Voornemen voor het nieuwe jaar
Maar, maar maar. Normaal lees ik alleen de roze posts. Want het kan me niet schelen als het niet tegen mij, een reactie op mij of over mij is. Natuurlijk. Zoals het hoort. Als aandachtshoer.quote:
Die van mij zijn lichtgroen en dat werkt nog welquote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, maar maar. Normaal lees ik alleen de roze posts. Want het kan me niet schelen als het niet tegen mij, een reactie op mij of over mij is. Natuurlijk. Zoals het hoort. Als aandachtshoer.
Dit ja, wist niet dat je de kleur kon veranderen?quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Die van mij zijn lichtgroen en dat werkt nog wel
Ik denk niet dat het een gebrek is aan mannen in Rotterdam. Ze heeft nog niet een deksel gevonden die past. Wat oubollig weer van mij bwehehehequote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here, alleen dan een gebrek aan vrouwen in plaats van mannenEn tijd voor weer eens een eigen stek ook enzo. Voornemen voor het nieuwe jaar
En hoe ziet een man in jouw smaakgebied er uit?quote:Op zondag 20 november 2011 13:35 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Opzich is het gewoon gezellig hier,
Rotterdam .. ja ik werk thuis. Ik kan gaan wonen waar ik wil... ga over een paar jaar gewoon het huis naast dat van mijn pa in Bali kopen. Veeeeel goedkoper. Maar ik zit centraal voor iedereen, vrienden familie~
En ik heb hier eigenlijk alles, behalve mannen die een beetje in mijn smaak gebied zitten...
Ik heb op mezelf gewoond maar door omstandigheden weer bij pa en ma thuis beland. En nu na anderhalf jaar bikkelhard sparen ben ik het hier wel beuquote:Op zondag 20 november 2011 13:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
-woont al jaren op zichzelf-
tsk tsk.
Ja het zou ik kleinere steden wel goed zoeken zijn?
Of misschien zijn we gewoon te kieskeurig.
Cockblockers zijn meestal de wat minder knappe vriendinnen van doelwit. True storyquote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik heb de jongen man van gister avond een smsje gestuurd,
hij zei dat ie amper dronken was,
waar op ik hem de vraag heb gestuurd waarom die dan zo verward/idioot over kwam.
In mildere taal dan natuurlijk.
Zit al een tijdje te wachten op antwoord.
Hij voelt zich denk ik een beetje gecockblocked.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cockblockers zijn meestal de wat minder knappe vriendinnen van doelwit. True story
Checkquote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Daarom heb je een wingman nodig dude.
die zich opofferd en de lelijkere uitwoond
Niemand wil als afleidingsmanoeuvre dienen voor de minder knappe vriendinquote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Daarom heb je een wingman nodig dude.
Mijn hartje is gebroken.quote:
Ik zou wel als wingman dienen. Ik ben toch al gehosseldquote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand wil als afleidingsmanoeuvre dienen voor de minder knappe vriendin
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe ziet een man in jouw smaakgebied er uit?
Ik denk dat dat wel genoeg zegt.quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha,
Ja, dat kan. Klik rechtsboven op settings:quote:Op zondag 20 november 2011 13:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, wist niet dat je de kleur kon veranderen?
Ah, nog iemand uit Rotterdam op dit forum. Coolquote:Op zondag 20 november 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me niet geweldig daar, ik ben er vrijdag even met een vriendin om daarna weer eens door te rijden naar H'sluis. Vermaak me hier in Rotterdam een stuk beter. Goed OV, veel mensen, alles is er. Ja, me likes.
Zuid.quote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ah, nog iemand uit Rotterdam op dit forum. Cool
Rotterdam-west hier.
Ik gok dat jij een fixie hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat wel genoeg zegt.
Heyquote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
Mij versieren ze nooit, zelfs niet de wingman.
Ik zou dat wel doen als ik heloef's wingman was hoorquote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
Mij versieren ze nooit, zelfs niet de wingman.
Duidelijk waarom jij in dit topic bent.quote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Hey![]()
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langs lopen?
Een man die zich een beetje leuk kleedt. Dat is alles?quote:Op zondag 20 november 2011 13:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat wel genoeg zegt.
Loop jij maar eens langs.quote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Hey![]()
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langs lopen?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Duidelijk waarom jij in dit topic bent.
Niet zo gemeen tegen benzin. Hij is een baas (wel een hele gevoelige)quote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja dat, vertelquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een man die zich een beetje leuk kleedt. Dat is alles?
Maar je hebt 3 man achter je aanlopen. Wat mankeert er aan hen?
Ik was sarcastischquote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dan heb je meer afleiding nodigquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er dit weekend weer eens achter gekomen dat ik nog steeds verliefd ben. Niet tof.
Hij is wel gemeen tegen mister Markquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen benzin. Hij is een baas (wel een hele gevoelige)
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag datquote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is wel gemeen tegen mister Mark
Waarvoor hulde.
So true this.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag dat
True dat.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet..ik ben gewoon arm :'Dquote:
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een man die zich een beetje leuk kleedt. Dat is alles?
Maar je hebt 3 man achter je aanlopen. Wat mankeert er aan hen?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is wel gemeen tegen mister Mark
Waarvoor hulde.
Sowieso.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schat, geen enkele man wil alleen maar vrienden zijn met een vrouw. Zeker niet als de dame in kwestie nog van het aantrekkelijke soort is ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet..ik ben gewoon arm :'D
[..]
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..
Klinkt ook zo judgemental.
Maar ja, een van die gasten is gewoon een vriend van me. En .. ja, hij is een broertje voor mij.
Die andere is die gozer van gister avond en dan de 3e.. is een gast die echt niet mijn type is maar wel heel aardig. En ik zou hem graag als gewoon een vriend hebben maar ja dat wil hij natuurlijk niet.
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..
Maar ja, een van die gasten is gewoon een vriend van me. En .. ja, hij is een broertje voor mij.
Die andere is die gozer van gister avond en dan de 3e.. is een gast die echt niet mijn type is maar wel heel aardig. En ik zou hem graag als gewoon een vriend hebben maar ja dat wil hij natuurlijk niet.
Ahahah,quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch![]()
In het echt durf ik helemaal niet tegen meisjes te praten, daarom ben ik hier![]()
Daarnaast zou ik nooit zoiets stoms zeggen als ik het wel zou durven, maar iets heel interessants en origineels bedenken
Ik heb wel afleiding, maar ik houd gewoon een zwak voor hem. En telkens denk ik weer "Fuck alle mannen, ik wil hem, alleen hem" als ik hem zie. Maar dat zou gewoon nooit werken.quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan heb je meer afleiding nodig
Hebben de meeste mensen wel die enigszins in de beeldvorming-cultuur zitten. Jij hebt heus een blog/tumblr, wedden!quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Is het ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
Nu voel ik me echt een insider nu.quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er dit weekend weer eens achter gekomen dat ik nog steeds verliefd ben. Niet tof.
Hehehe, frituur en family guy.quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
nou kijk. Als je dus met zo'n lijn aan komt bij mij. Maar echt stotterend over je woorden struikelend met een groepje vrienden die lachende en head/desk-end achter je staan..
dan neem ik je mee naar huis.
Dan vind ik je leuk voor de moed.
Ik zeg niet dat er bij mij thuis dan iets gaat gebeuren buiten avond frituur en 2 seizoenen family guy..
Je mag hem aan mij geven hoor. No problemquote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een grote analoge spiegelreflex camera.Maar het is niet mijn ding.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, geen enkele man wil alleen maar vrienden zijn met een vrouw. Zeker niet als de dame in kwestie nog van het aantrekkelijke soort is ook
Nouuuu,quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Arme kerels. Je hebt er een gefriendzoned en de ander gefamilyzoned.
Uhuhquote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan snap je ook meteen dat het nooit goed zou gaan, toch?
Het is erger, Ik heb een Tumblr!!!!!quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen wel die enigszins in de beeldvorming-cultuur zitten. Jij hebt heus een blog/tumblr, wedden!
Eerst foto's.quote:Op zondag 20 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, frituur en family guy.![]()
Zullen we een keertje naar de dierentuin gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |