Niet zo gemeen tegen benzin. Hij is een baas (wel een hele gevoelige)quote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Duidelijk waarom jij in dit topic bent.
Ja dat, vertelquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een man die zich een beetje leuk kleedt. Dat is alles?
Maar je hebt 3 man achter je aanlopen. Wat mankeert er aan hen?
Ik was sarcastischquote:Op zondag 20 november 2011 13:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Duidelijk waarom jij in dit topic bent.
Dan heb je meer afleiding nodigquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er dit weekend weer eens achter gekomen dat ik nog steeds verliefd ben. Niet tof.
Hij is wel gemeen tegen mister Markquote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen benzin. Hij is een baas (wel een hele gevoelige)
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag datquote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is wel gemeen tegen mister Mark
Waarvoor hulde.
So true this.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Mark is dan ook de grootste klojo van het hele forum. Dan mag dat
True dat.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet..ik ben gewoon arm :'Dquote:
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een man die zich een beetje leuk kleedt. Dat is alles?
Maar je hebt 3 man achter je aanlopen. Wat mankeert er aan hen?
quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is wel gemeen tegen mister Mark
Waarvoor hulde.
Sowieso.quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schat, geen enkele man wil alleen maar vrienden zijn met een vrouw. Zeker niet als de dame in kwestie nog van het aantrekkelijke soort is ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet..ik ben gewoon arm :'D
[..]
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..
Klinkt ook zo judgemental.
Maar ja, een van die gasten is gewoon een vriend van me. En .. ja, hij is een broertje voor mij.
Die andere is die gozer van gister avond en dan de 3e.. is een gast die echt niet mijn type is maar wel heel aardig. En ik zou hem graag als gewoon een vriend hebben maar ja dat wil hij natuurlijk niet.
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Nou leuk kleden...Specifiek.. ik ben visualizer dus ik visualizeer me een beeld bij mensen hun character en als ze er niet zo uit zien van buiten heb ik al vaak zoiets van.. jij bent nog opzoek naar wie je eigenlijk bent..
Maar ja, een van die gasten is gewoon een vriend van me. En .. ja, hij is een broertje voor mij.
Die andere is die gozer van gister avond en dan de 3e.. is een gast die echt niet mijn type is maar wel heel aardig. En ik zou hem graag als gewoon een vriend hebben maar ja dat wil hij natuurlijk niet.
Ahahah,quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch![]()
In het echt durf ik helemaal niet tegen meisjes te praten, daarom ben ik hier![]()
Daarnaast zou ik nooit zoiets stoms zeggen als ik het wel zou durven, maar iets heel interessants en origineels bedenken
Ik heb wel afleiding, maar ik houd gewoon een zwak voor hem. En telkens denk ik weer "Fuck alle mannen, ik wil hem, alleen hem" als ik hem zie. Maar dat zou gewoon nooit werken.quote:Op zondag 20 november 2011 13:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan heb je meer afleiding nodig
Hebben de meeste mensen wel die enigszins in de beeldvorming-cultuur zitten. Jij hebt heus een blog/tumblr, wedden!quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[..]
Is het ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
Nu voel ik me echt een insider nu.quote:Op zondag 20 november 2011 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er dit weekend weer eens achter gekomen dat ik nog steeds verliefd ben. Niet tof.
Hehehe, frituur en family guy.quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
nou kijk. Als je dus met zo'n lijn aan komt bij mij. Maar echt stotterend over je woorden struikelend met een groepje vrienden die lachende en head/desk-end achter je staan..
dan neem ik je mee naar huis.
Dan vind ik je leuk voor de moed.
Ik zeg niet dat er bij mij thuis dan iets gaat gebeuren buiten avond frituur en 2 seizoenen family guy..
Je mag hem aan mij geven hoor. No problemquote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een grote analoge spiegelreflex camera.Maar het is niet mijn ding.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, geen enkele man wil alleen maar vrienden zijn met een vrouw. Zeker niet als de dame in kwestie nog van het aantrekkelijke soort is ook
Nouuuu,quote:Op zondag 20 november 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Arme kerels. Je hebt er een gefriendzoned en de ander gefamilyzoned.
Uhuhquote:Op zondag 20 november 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan snap je ook meteen dat het nooit goed zou gaan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |