Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurtquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind heloef wel een dierentuin type
Lieve jongen, leuke humor. Ja beste keus!!
21 a 22 denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 12:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noh, hipster. Ik gok dat je tussen de 25 en 29 bent
Tofste reeks die er is in my not so humble opinion. Zit hier een paar weken en al een paar onvergetelijke momenten gehadquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahaha, ik vind dit nog een leuk topic ook.
Match maker spelende mensen.
Ik ga eens die meneer van gisteravond confronteren met zijn actie...
Als ik een vrouw was, had ik je droom match geweest. Heb een dieren verzorging opleiding gevolgtquote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurt
Ik droeg hoeden voordat Bruno Marsquote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef stefanhaan het volgende:
Je hebt pas swag als je gewoon in een blouse en bovenkant van een pak gaat stappen met een hoed op.
Ik had vroeger een insectenverzameling met allemaal mierenkolonies in plastic flessen, en ik hield oprecht van zequote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Trouwens, misschien beetje raar. Maar ik beoordeel mensen op de manier hoe ze omgaan met dieren. Best wel een goede meter moet ik zeggen, houdt het gespuis uit mijn buurt
quote:Op zondag 20 november 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik droeg hoeden voordat Bruno Mars
Men roept soms: Ey Bruno
Je ziet er vast jonger uitquote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
23... jullie zaten er allebei naast
Kijk in der fobo, ik zou erop gokken dat ze 21 was.quote:
Een pocketwatch (zulks ronde met klepje weetjewel) zou er goed bij passenquote:Op zondag 20 november 2011 13:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ik draag tegenwoordig ook bijna altijd een hoed. Ik ben te pimp geworden denk ik. Of Slash een te groot voorbeeld voor me.
Ik ben de aanbieding van de weekquote:Op zondag 20 november 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb in de aanbieding:
benzin
kaneelstokje
magnetronkoffie
den wauwelaar
capstan
heloef
Vind het niet echt.. beetje oudere vibe. Maargoed. Toffe fobo nonethelessquote:
Ik gok zo dat je het niet zo erg vondquote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, ben ik in de aanbieding?![]()
Ik ben gister trouwens ook weer aangerand door een homosexuele barman. Ik zie en patroon.
Inderdaad en een Monoclequote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een pocketwatch (zulks ronde met klepje weetjewel) zou er goed bij passen
Mag ik dan af en toe met m'n lego spelen en eens per jaar exorbitant veel geld aan een vulpen uitgeven?quote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah,
ik geloof dat dat per persoon wel verschild.
Als je nog een semi puber knulletje bent met net te veel drank op
Gover waarom trek ik dat dan ook weer aan.. hier een rustige zacht aardige jongen die het niet erg vind 1x per maand naar de dierentuin te gaan?
En niet elke 3 minuten aan me moet zitten.. :/
Ahahah fijn heh...quote:Op zondag 20 november 2011 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, ben ik in de aanbieding?![]()
Ik ben gister trouwens ook weer aangerand door een homosexuele barman. Ik zie en patroon.
Nou ja, oudere vibe. Heel wat mee gemaakt in 23 jaar. Meer als meeste mensen van 30, dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind het niet echt.. beetje oudere vibe. Maargoed. Toffe fobo nonetheless
Fotografie so so nice
Nee, maar deze was niet zo leuk. Wel lang haar en een leuke lach, maar verder niet boeiend.quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je het niet zo erg vond
Jij ook toch? Ik zie een match. Qua leeftijd kan het ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar deze was niet zo leuk. Wel lang haar en een leuke lach, maar verder niet boeiend.
En ik hoor net dat mijn ouders een reserve zadel hebben. Hoera!
Maar Lolalovesyou is op zoek naar iemand die van dieren houdt?
Ik heb geen lang haar meer. Of bedoel je met Lola?quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij ook toch? Ik zie een match. Qua leeftijd kan het ook nog.
De aura was ook erg 30-esque voor mij, niets mis mee thoquote:Op zondag 20 november 2011 13:11 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahahah fijn heh...
[..]
Nou ja, oudere vibe. Heel wat mee gemaakt in 23 jaar. Meer als meeste mensen van 30, dus dan krijg je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |