Moet er miss ook even bij gezet worden, is wel makkelijkquote:
Kaneelquote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Moonwalk![]()
Gisteren is het zadel van mijn fiets gestolen.
Mijn fiets is gejat op breda station, nadat hij verplaatst was voor schoonmaak bij de fietsenstallingquote:Op zondag 20 november 2011 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, erg jammer dit. Ik heb al gekeken, maar ik heb geen zadels meer in mijn schuur liggen.
Straks even vragen of mijn mams er nog 1 heeft. Dan kan ik in ieder geval fijn naar de fietsenmaker fietsen morgen.
jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
station van breda is zo donker
waarom je station zo donker isquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Omdat Breda het gewoon net helemaal niet is.
Dat is wel mooi jaquote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
Het breda'se park![]()
![]()
Beat that nigga's.
tr gemacht.quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
Het breda'se park![]()
![]()
Beat that nigga's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zondag 20 november 2011 12:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
tr gemacht.Modje's mogen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
vooruit dan maarquote:
quote:
het was maar een garpjequote:
Gister zat iemand in het tramhokje, met een zak wokkels. Die luchtquote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
het enige waar breda goed voor is, is amsterdam pesten
hoe de fuck kun jij nou weten of ik lief benquote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gister zat iemand in het tramhokje, met een zak wokkels. Die lucht![]()
Maar jij bent wel lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |