Nu welquote:
Was het zo erg?quote:Op zondag 20 november 2011 11:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Wat nou,
als je versiert word door iemand die.. problemen heeft met versieren.
Leuke jongen, maar ongeveer na 30 minuten gesprek ging het helemaal fout.
Hoe kan je zo'n jongen nou in vredesnaam helpen?
Hij had zelf ook door dat het wat kut liep, schonk 2 liter bier weg en toen was het helemaal een fiasco.
Kan ik hem niet ergens aan melden? Ahaha oke dat klinkt best gemeen.. :/
Ik zal je er bij zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 11:18 schreef LostInSpace het volgende:
Leiden, kijk daar kom ik graag.
Zet mij maar op misschien. Vrijdag 16 december moet ik gewoon werken, dus dan kan ik alleen 's avonds. Zaterdag kan ik vanaf een uur of 2.
Ja het was best een beetje dreadful.quote:Op zondag 20 november 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Maar daar hebben we een topic voor, [Als versieren steeds beter gaat] #488 geen woorden
Heb je zelf nog wel geprobeerd het gesprek gaande te houden?quote:Op zondag 20 november 2011 11:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja het was best een beetje dreadful.
Ik zie net dat jouw quote van Slash komt.. 1 van mijn favoriete gitaristenquote:Op zondag 20 november 2011 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
Is de 16de in een vakantie? Zoniet weet Ik niet wat voor rooster Ik die dag heb maar die middag en avond kan Ik sowieso en zaterdag ook
Same. Ik speel zelf ook gitaarquote:Op zondag 20 november 2011 11:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zie net dat jouw quote van Slash komt.. 1 van mijn favoriete gitaristen
Volgens mij bij kaneelstok thuis, hij kwam met het idee. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is de meet in iemands huis of 'gewoon' buiten?
Ik denk in mijn huis. Ik dacht dat dit de norm was.quote:Op zondag 20 november 2011 11:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is de meet in iemands huis of 'gewoon' buiten?
Ja ach, ik verzamel ze vooralquote:
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dat de norm?
Ik weet niet zoveel van meetings, maar degene waar ik was (niet dit forum) was altijd in een centrum en dan bv een cafe in.
We kunnen natuurlijk ook allemaal naar het (pool)cafe. Is op 5 minuutjes lopen van mijn huis.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dat de norm?
Ik weet niet zoveel van meetings, maar degene waar ik was (niet dit forum) was altijd in een centrum en dan bv een cafe in.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef LostInSpace het volgende:
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.
Ik heb er 5/6 en ik ga er weer een kopenquote:Op zondag 20 november 2011 12:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, ik verzamel ze vooral
[..]
De norm is dat je alleen afspreekt met 5 mannelijke forummers en dat je dan moederziel alleen met ze mee gaat naar een kelder. It's perfectly safe, we gaan alleen iets drinken en een filmpje kijken. Don't worry.
quote:
Dat valt echt wel mee.quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat wil ik ook, maar niet in een huis van iemand die ik nauwelijks ken met overwegend hosselaars.
Tuurlijk, als dit een besloten meet zou zijn, dan is het geen FOK! meet en gaat het topic dicht.quote:
Het is gewoon een versiertopic meetquote:Op zondag 20 november 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als dit een besloten meet zou zijn, dan is het geen FOK! meet en gaat het topic dicht.
Ohquote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ken het topic wel, hoor. Ik postte vroeger regelmatig. Maar dat was wel een tijd geleden.
En of.quote:Op zondag 20 november 2011 13:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ken het topic wel, hoor. Ik postte vroeger regelmatig. Maar dat was wel een tijd geleden.
Goed argumentquote:
Nee johquote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zie je over een week ook al, misschien vind je me daarna niet meer aardig
Ik kan niets bedenkenquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast niet nee
Wat wil je voor je verjaardag hebben?
Misschien is het handiger als jij de op quote en dan zelf aanpast. Ik kan maar zo lang aanpassen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn, de OP moet aangepast worden.
pff .... blanco ............daar kom ik nog op terugquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 10:22 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: 16 en/of 17 december.
Lijsten:
Mensen die komen:
Kaneelstokje
Newbie114
Keep_Walking
Magnetronkoffie
Misschien:
Lokasenna
LostinSpace
Myraela
Minibeer
Tijnbrein
Kree
Benzin
Palawan
Pussywhipped:
Stefanhaan door Joysa
Och hij heeft vast meer seks dan mijquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem
Ja, hij mag niet eens de achterdeur gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem
Op het moment nog niksquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och hij heeft vast meer seks dan mijof iig meer kans dan mij
De kans is wel groterquote:
wrijf het er nog maar inquote:
Nee, ik ben afgehaald geloof ik? Want eerst stond ik er wel, nu niet meer...quote:
Is ook zo met kleine meets.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk in mijn huis. Ik dacht dat dit de norm was.
Grote meets beter in de kroeg kan je daarna altijd nog met een paar een aftermeet thuis doenquote:
Hangt er van af hoeveel mensen er komen. Als er erg druk wordt, gaan we denk ik naar het Dijkje.quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Wacht even hoor, in leiden? Waar? Haha, ik zou haast gaan
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dus met andere woorden: Als ik daar heen kom is terugreizen nauwelijks te doen, tenzij ik in een nachttrein ga zitten?
Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?
Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zou liever niet midden in de nacht weer thuiskomen, dus toch het liefst wel uiterlijk 10 uur weer thuis zijn, dus zou ik toch tussen 7 en 8 uur 's avonds uit Leiden moeten vertrekken.
Omdat ik ziek word als mijn dag/nachtritme teveel verstoord raakt. Dat gebeurt bij mij sneller dan gemiddeld, dus daar moet ik helaas rekening mee houden.quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat is het probleem met laat thuiskomen eigenlijk?
Dat is inderdaad ook een optie, maar of ik dan slaap?quote:Op maandag 28 november 2011 11:41 schreef palawan het volgende:
Anders kan je misschien bij iemand blijven slapen in leiden en de volgende ochtend naar huis, of bij iemand die ook op de meet is en niet al te ver van je route afwoont?
Als ik kom dan op vrijdagquote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van treintijden. Hoe laat zou jij kunnen komen bijvoorbeeld?
Waarom doe je beide dagen en kies je niet gewoon 1 van de dagen? Straks zijn er 3 op vrijdag en 3 op zaterdag. Dan faalt het beide dagen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen zijn vrijdag en zaterdag welkom. Maar niet de hele dag, want werk.
Als ze 2 dagen van te voren melden wanneer ze komen, ben ik thuis. Vrijdag middag tot avond. Zaterdag namiddag tot avond.
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falenquote:Op maandag 28 november 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom doe je beide dagen en kies je niet gewoon 1 van de dagen? Straks zijn er 3 op vrijdag en 3 op zaterdag. Dan faalt het beide dagen.
Zelfs met 2 mensen kan het een feestje zijn. Gewoon de juiste mensen dan maakt het niet uit hoeveel mensen er zijnquote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falen
Ik zou je wel laten slapen hoorquote:Op maandag 28 november 2011 14:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optie, maar of ik dan slaap?
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feesten met drie mensen hoeven echt niet te falen
Klopt, er zijn echt wel veel mensen die ik nog eens wil ontmoeten.quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.
Dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het idee van een "meet" is toch een beetje mensen "ontmoeten" dacht ik. Het maakt mij niet uit hoor, ik reis vrijdag gratis, dus al is het voor een kwartiertje kan ik best even langs komen als ik niets te doen heb. Maar het zou toffer zijn als er zoveel mogelijk op 1 dag zijn.
Oke dan wie komen er allemaal?quote:
Ik zal veel selderij eten, zodat hij wat staviger is tijdens de meet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Zo, ben jij er ook weer?quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zou je wel laten slapen hoor
Ik zeg matrasquote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, en er staat in huis een 2 persoonsbed, 1 1 persoonsmatras en 1 bank.
Als er meer mensen willen blijven slapen, moeten ze wel zelfs iets regelen.
en dat is ook wel handigquote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
En hoe laat begint het nou? Een concreet tijdstip graag.
Mag aan het begin van de avond ook?quote:
Je kunt natuurlijk later aansluiten.quote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag aan het begin van de avond ook?
Ik hoop dat je komt.quote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oke. Dus vrijdag de 16e om 13:00 in Leiden?
Ik ga er over nadenken,
Tofquote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk later aansluiten.
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?quote:
Ja, natuurlijk je was vrij duidelijk. Maar ik ben benieuwd hoe je in het echt bent.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?
Oke, ik ook hoe jij in het echt bent.quote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk je was vrij duidelijk. Maar ik ben benieuwd hoe je in het echt bent.
Je zag me niet echt van mijn beste kantquote:Op maandag 28 november 2011 23:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook eens paar mensen in het echt zien.gisteren al gedaan.
Waaaat?! Nee hoor, geintjequote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?
Oh dat viel best meequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zag me niet echt van mijn beste kant
Lijkt me hartstikke leuk als je ook komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil me ook aanmelden, maar ik wist niet wanneer het goede moment was.
nu er weer iets meer mannelijken zijn durf ik me wel aan te melden, eerder was het niet goed voor het maatschappelijk belang.
weet niet of het nu wel het goede moment is.....
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
MLIG
Misschien:
kingtoppie
benzin
LostInSpace
Keyos
Palawan
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoordquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil me ook aanmelden, maar ik wist niet wanneer het goede moment was.
nu er weer iets meer mannelijken zijn durf ik me wel aan te melden, eerder was het niet goed voor het maatschappelijk belang.
weet niet of het nu wel het goede moment is.....
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
MLIG
Misschien:
kingtoppie
benzin
LostInSpace
Keyos
Palawan
kutkloon7
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoord
ik doe pogingen van fok af te kicken (ik had toen net alle cijfers van een slechte tentamenweek terugquote:
Dat wist ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoord
Maar wat heeft afkicken voor zin als je onder een nieuw account post, dan kan je toch net zo goed weer onder Minibeer posten? Of kan je die echt definitief niet meer gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik doe pogingen van fok af te kicken (ik had toen net alle cijfers van een slechte tentamenweek terug), want ik ben te lui om een nieuw account aan te maken, maar toen kwam ik erachter dat ik deze nog een keer gemaakt had.
jep, een niet-bestaand email adres. niet meer te redden dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wat heeft afkicken voor zin als je onder een nieuw account post, dan kan je toch net zo goed weer onder Minibeer posten? Of kan je die echt definitief niet meer gebruiken?
Wat is nu de bedoeling eigenlijk? Chillen in jouw huis?quote:
Ik had het ook nooit gezegdquote:
ach, bij de tweede (?) meet heeft Loka als enige vrouw op de meet haar huis opengesteld en dat ging ook helemaal bijna helemaal goed. Respect nog daarvoor, trouwens.quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat wil ik ook, maar niet in een huis van iemand die ik nauwelijks ken met overwegend hosselaars.
Ik afgelopen zondag ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit gezegd
Komt er nog iemand uit Utrecht of omstreken naar de meet?
[..]
ach, bij de tweede (?) meet heeft Loka als enige vrouw op de meet haar huis opengesteld en dat ging ook helemaal bijna helemaal goed. Respect nog daarvoor, trouwens.
Ik heb wel een kelder en heel veel gereedschap waar ik toch graag weer eens mee aan de slag ga.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik afgelopen zondag ook.dus het kan best. Ik heb geen kelder waarin je kan verdwijnen en ben best normaal
Ja hoor ik kom graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb wel een kelder en heel veel gereedschap waar ik toch graag weer eens mee aan de slag ga.
Nog iemand zin in een meet?
jij begonquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okay, now you're creeping me out lol
Ja jaquote:
Ik ga vanavond spacen met een dvd van Cult of Lunaquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ja
Hmmz, ik zou vanavond eigenlijk eens op stap moeten gaan, maar ik voel me helemaal gaar en heb bizarre wallen onder mijn ogen
Dus jij kan ook?quote:Op maandag 5 december 2011 18:00 schreef Moonwalk het volgende:
Oh !ik dacht 3 december, vond het al zo raar dat ik er niks over terug las. Sorry
Nee ik ga niet naar meetsquote:
Gewoon gezellig maken, dan opper jij het idee en dan wilt iedereen met je mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
jammer dt het niet een week later is, dan plakten we er meteen ene bezoekje aan het glazen huis aan vast.
nou nee, ik woon veel te ver om 2x dat ritje te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig maken, dan opper jij het idee en dan wilt iedereen met je mee.
Weekje overnachten bij iemand die dichtbij woontquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee, ik woon veel te ver om 2x dat ritje te maken
Hij had zich wel aangemeld, maar toen werd er ineens een nieuwe lijst samengesteld en heeft hij zich niet meer gemeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:
denk het niet, als ie niet op de lijst staat
Kom jij niet?
Verlegen is juist leukquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leiden, dat is wel heel erg dichtbij. Helaas ben ik erg verlegen, dus zet mij maar bij misschien.
Ik heb me wel aangegeven dat ik wou komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:
denk het niet, als ie niet op de lijst staat
Kom jij niet?
Ik ken je niet, maar zelfs ik weet je voornaam en achternaam. En geboortedatum en op welke school je hebt gezeten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Misschien:
MLIG
kingtoppie
benzin
Keyos
Palawan
ElDinosaur
Captain_Maximum
kutkloon7
Keep_walking
ik trek me terug, ik kom misschien wel niet, en ik heb geen zin om me naam te moeten zeggen daar enzo. slechte reputatie, en ik heb geen vrienden hier.
Niemand zal je dwingen ergens naar toe te gaan. Het is jammer als je niet wilt komen, want het leek me erg leuk om je persoonlijk te leren kennen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Misschien:
MLIG
kingtoppie
benzin
Keyos
Palawan
ElDinosaur
Captain_Maximum
kutkloon7
Keep_walking
ik trek me terug, ik kom misschien wel niet, en ik heb geen zin om me naam te moeten zeggen daar enzo. slechte reputatie, en ik heb geen vrienden hier.
Hoe laat begint het eigenlijk? Ik moet namelijk tot 17:00 werken. En daarna nog met de trein en misschien eten ofzo (of doen we dat op de meet?)quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel nog, gewoon omdat het er zo weinig zijn en omdat ik tot laat college heb.
Half serieus voorstel:quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ah gossie.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Of er een spelletje van maken, raden wie het is.quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Half serieus voorstel:
We kunnen ook doen dat we onze username pas achteraf zeggen, als dat je wat lijkt. Dan weten er wel een paar wie je bent, maar dat was vorige meet ook zo.
hoe zou je dit voor elkaar willen krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Of er een spelletje van maken, raden wie het is.
Meteen al pussy whippedquote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Keyos het volgende:
Ik moet mij ook afmelden, zoals jullie weten heb ik sinds recent een vriendin en die komt zeer waarschijnlijk vrijdag naar mij toe voor het grootste deel van het weekend, ik zit dus niet echt in de positie om naar de meeting te gaan.
Het is vast wel te raden, iemand is toch op Fok niet compleet anders dan in het echt?quote:Op maandag 12 december 2011 18:17 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
hoe zou je dit voor elkaar willen krijgen
Dat is nou juist het probleem.. het is veel te makkelijk. Iedereen kent elkaar, dus die ene die dan een beetje awkward overblijft is mlig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is vast wel te raden, iemand is toch op Fok niet compleet anders dan in het echt?
Hahaha, wie weet wat er allemaal gaat gebeurenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hahaha, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik weet wel dat het huis van mij is de gehele zaterdag dus niemand kan ons storen.
We gaan sowieso de zaterdag avond gourmetten met haar vriendengroep in mijn woonplaats, dan sta ik er ook op de ze uiteraard zal blijven slapen.quote:
Iedereen mag komen, ook volgens fok policy, maar in principe is het wel zo dat er voornamelijk mensen uit die reeks komen, die elkaar al een beetje kennen van fok.quote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmmm is de meet uitsluitend voor mensen die regelmatig in het "Als .. gaat" topicreeks posten?
En niet teveel nadenken over alles he?quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
We gaan sowieso de zaterdag avond gourmetten met haar vriendengroep in mijn woonplaats, dan sta ik er ook op de ze uiteraard zal blijven slapen.
Dat dus, ik kom ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik kan niet man
Ik moet werken vrijdag ochtend, middag een college en daarna weekend hotel.
Sorry maar ik ga niet voor een uurtje 's avonds nog helemaal op en neerquote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, er komt dus niemand?![]()
Ik zal nog eens vrij nemen...
quote:Op maandag 12 december 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
Als ik geen vriendin had gehad was ik gewoon gekomen, ik ga dan geen slap excuus zoeken of iets in die zin.
Niet dat ik suggereer dat iedereen hier "slappe excuses" aan het zoeken is, maar het is wel gewoonlijk dat bij meetings het afzeggen sneller en makkelijker is dan het komen.quote:
We gaan nog maar net en ik wil alle momenten aangrijpen dat ze bij mij kan slapen op dit moment. Dus als ze die vrijdag + zaterdag bij mij gaat slapen vind ik dat gewoon ontzettend gaaf, en belangrijker dan de meeting nu.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je je vriendin alleen in het weekend zien dan ofzo? Of hadden jullie die avond gepland om iets leuks te doen?
Duurt waarschijnlijk wel wat langer dan een uurtje.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet voor een uurtje 's avonds nog helemaal op en neer
Waarom sta jij niet in die lijst?quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht toch echt een hele lijst te zien met users die zeker en misschien zouden komen. Jeetje.
Als ik pas midden in de nacht thuis wil zijn ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duurt waarschijnlijk wel wat langer dan een uurtje.
Op zich is dat ook wel leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik daar straks alleen met Tijn.![]()
Ach, dan gaan we wel naar de gay tent.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel leukmaar als niemand meer wil komen is het niet beter om de meet te verschuiven?
jij bent ook onverzadigbaar he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
Als er van de misschien-lijst nog veel komen is het misschien nog wat. Maar om nou met 4 ofzo te zitten.
De organisator van de meet ging er vanuit dat het alleen 's avonds zou zijn, maar dan blijken sommige mensen af te willen haken, dus hij gaat nu proberen vrij te regelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in LeidenBen nog nooit in Leiden geweest.
Ik ben er. Ik blijf niet te lang though, want ik schijn opeens wčl een voetbalwedstrijg op zaterdagochtend te hebben...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben vrij.
Meet is vrijdag in Leiden.
Benzin en Myraela willen ook eten in Leiden, om 7 uur. Ik ga met ze mee.
Wie wil komen, stuur me een pm!
O, dat is nog redelijk watquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:16 schreef benzin het volgende:
Ik begreep dat ik, Myraela, stefanhaan, kingtoppie en jullie twee er sowieso ook zijn toch? Daarnaast denkt mlig er ook sterk over om te komen, maar wist het nog niet zeker.
Kaneelstokje heeft volgens mij gisteren ergens in het hoofdtopic een lijst gepost van mensen die zeker bevestigd hadden dacht ikKan het even zo snel niet vinden though.
Volgens mij stonden daar toch 7 of 8 mensen op
Tot dalijk kerel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
Ik moet over een paar minuten weg![]()
Tot straks Kaneel! Tot straks iedereen!
Zijn jullie nog lang doorgegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.
Wanneer postte ik hier weer? 4 uur ofzo was ik weer thuis. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn jullie nog lang doorgegaan?
Half 4 geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn jullie nog lang doorgegaan?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Goed, mijn verslag van de fokmeet van 16-12-2011..
We hadden afgesproken om 18:30 op Leiden centraal, ik was natuurlijk veel te vroeg omdat ik direct van mijn stage kwam. Dus daar maar even gezeten.
Daarna kaneelstokje opgezocht bij de HEMA.
Laten er nou 2 mensen voor de HEMA staan te wachten, en ik niet weten hoe kaneelstokje eruitziet.... Gelukkig was er nog het wonder van de moderne techniek!
Effin, al snel kwam de rest opdagen (fail, we stonden dus 2 minuten als 2 verschillende groepen te wachten ofzo. En daar begon de eerste verassing:
2 vrouwen!
Blijkt dat Captain_Maximum, Myra en mij (en...?)voor de gek had gehouden! Hij is gewoon een zij! (poppetje naast de user was ook vrouw, maar we hadden alleen naar de naam gekeken) Overigens had ze nog een verassing, ze was veel ouder dan we dachten (26 ipv 19 zoals ze eruit zag
)
Maargoed, toen waren we allemaal dus compleet... behalve minibeer die dacht dat hij heel belangrijk was en zo 15minuten te laat kon komen
Eerst maar eens eten, want ik had echt enorme honger, wat ook wel bleek omdat ik mijn eten het laatst kreeg maar het eerst op had... Of ik ben gewoon zo'n enorme vreetzak
Na het eten naar een random kroeg gegaan, voor een biertje. Krijgen we daar opeens een telefoontje dat MLiG in aantocht is! Alle ogen naar de uitgang gericht, want hij zou echt elk moment binnen kunnen komen!
Uiteraard spotten de meiden dan weer zo'n kansloze barman, ja... sommige vrouwen houden nu eenmaal van dat langharig tuig met een onverzorgde baard
Hij was echt bij lange na niet zo sexy als ik!
MLiG kwam niet naar ons, dus gingen wij naar MLiG. Stond ie daar gewoon buiten!
Maar maakt niet uit, we wilden toch naar een andere kroeg.
Andere kroeg opgezocht, daar nog paar biertjes gedaan.
Stond er achter ons toch een hosselbaas jongens, daar kan echt niemand in dit topic, nee... dit forum aan tippen! Zo'n baas van 65+ zat gewoon twee superlekkere meiden te hosselen. Wat een held!
Eigenlijk was dat het wel... Myra en ik gaan misschien nog een kopje koffie drinken (uhu, ik geloof haar nog steeds niet) En ze was veel langer dan ik in het echt dacht
Captain_Maximum verrasde mij en nog wat door een vrouw te zijn (en toen liep haar pm box vol met spam?)
Kingtoppie: relaxte gast, kon wel goed met hem opschieten. Ach, met iedereen eigenlijk wel, allemaal aardige lui waar niet heel veel mis mee is.
Voor de volledigheid nog de rest even opnoemen die er waren: Kaneelstokje, Benzin, MLiG, Kutkloon/minibeer
Ik weet eigenlijk alleen nog alle namen doordat ik ze overtyp van mijn bierviltje
Was leuk, volgende keer weer
MaPo, Praethuys en de Next. Geloof dat dat het wel is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:52 schreef Godshand het volgende:
Welke kroegen gingen jullie dan in? Was gister ook in de kroeg in Leiden
Ah daaro. Kom ik nooit. Maar goed, had anders MLiG wel herkent...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MaPo, Praethuys en de Next. Geloof dat dat het wel is.
We hebben ook nog iets van een uur in de Sinai gezeten. Waar ga je dan meestal uit in Leiden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah daaro. Kom ik nooit. Maar goed, had anders MLiG wel herkent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |