En niet teveel nadenken over alles he?quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
We gaan sowieso de zaterdag avond gourmetten met haar vriendengroep in mijn woonplaats, dan sta ik er ook op de ze uiteraard zal blijven slapen.

Dat dus, ik kom ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik kan niet man
Ik moet werken vrijdag ochtend, middag een college en daarna weekend hotel.

Sorry maar ik ga niet voor een uurtje 's avonds nog helemaal op en neerquote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, er komt dus niemand?
Ik zal nog eens vrij nemen...

quote:Op maandag 12 december 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
Als ik geen vriendin had gehad was ik gewoon gekomen, ik ga dan geen slap excuus zoeken of iets in die zin.

Niet dat ik suggereer dat iedereen hier "slappe excuses" aan het zoeken is, maar het is wel gewoonlijk dat bij meetings het afzeggen sneller en makkelijker is dan het komen.quote:

We gaan nog maar net en ik wil alle momenten aangrijpen dat ze bij mij kan slapen op dit moment. Dus als ze die vrijdag + zaterdag bij mij gaat slapen vind ik dat gewoon ontzettend gaaf, en belangrijker dan de meeting nu.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je je vriendin alleen in het weekend zien dan ofzo? Of hadden jullie die avond gepland om iets leuks te doen?

Duurt waarschijnlijk wel wat langer dan een uurtje.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet voor een uurtje 's avonds nog helemaal op en neer

Waarom sta jij niet in die lijst?quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht toch echt een hele lijst te zien met users die zeker en misschien zouden komen. Jeetje.

Als ik pas midden in de nacht thuis wil zijn ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duurt waarschijnlijk wel wat langer dan een uurtje.

Op zich is dat ook wel leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik daar straks alleen met Tijn.
Ach, dan gaan we wel naar de gay tent.
 maar als niemand meer wil komen is het niet beter om de meet te verschuiven?
 maar als niemand meer wil komen is het niet beter om de meet te verschuiven?

Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel leukmaar als niemand meer wil komen is het niet beter om de meet te verschuiven?

jij bent ook onverzadigbaar he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
Als er van de misschien-lijst nog veel komen is het misschien nog wat. Maar om nou met 4 ofzo te zitten.

De organisator van de meet ging er vanuit dat het alleen 's avonds zou zijn, maar dan blijken sommige mensen af te willen haken, dus hij gaat nu proberen vrij te regelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Kaneelstokje gaat dus proberen eerder beschikbaar te zijn, maar (zelfs) als dat niet lukt is het anders misschien een idee om een fok-knokploeg samen te stellen om alvast wat te eten daar in LeidenBen nog nooit in Leiden geweest.

Ik ben er. Ik blijf niet te lang though, want ik schijn opeens wèl een voetbalwedstrijg op zaterdagochtend te hebben...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben vrij.
Meet is vrijdag in Leiden.
Benzin en Myraela willen ook eten in Leiden, om 7 uur. Ik ga met ze mee.
Wie wil komen, stuur me een pm!

. En het wordt vast wel leuk, daar heb ik alle vertrouwen in.
. En het wordt vast wel leuk, daar heb ik alle vertrouwen in.

Kan het even zo snel niet vinden though.
 Kan het even zo snel niet vinden though. 

O, dat is nog redelijk watquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:16 schreef benzin het volgende:
Ik begreep dat ik, Myraela, stefanhaan, kingtoppie en jullie twee er sowieso ook zijn toch? Daarnaast denkt mlig er ook sterk over om te komen, maar wist het nog niet zeker.
Kaneelstokje heeft volgens mij gisteren ergens in het hoofdtopic een lijst gepost van mensen die zeker bevestigd hadden dacht ikKan het even zo snel niet vinden though.
Volgens mij stonden daar toch 7 of 8 mensen op

.
.

Tot dalijk kerel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
Ik moet over een paar minuten weg
Tot straks Kaneel! Tot straks iedereen!

Zijn jullie nog lang doorgegaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Wanneer postte ik hier weer? 4 uur ofzo was ik weer thuis. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn jullie nog lang doorgegaan?

Half 4 geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn jullie nog lang doorgegaan?

quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:39 schreef palawan het volgende:
Goed, mijn verslag van de fokmeet van 16-12-2011..
We hadden afgesproken om 18:30 op Leiden centraal, ik was natuurlijk veel te vroeg omdat ik direct van mijn stage kwam. Dus daar maar even gezeten.
Daarna kaneelstokje opgezocht bij de HEMA.
Laten er nou 2 mensen voor de HEMA staan te wachten, en ik niet weten hoe kaneelstokje eruitziet.... Gelukkig was er nog het wonder van de moderne techniek!
Effin, al snel kwam de rest opdagen (fail, we stonden dus 2 minuten als 2 verschillende groepen te wachten ofzo. En daar begon de eerste verassing:
2 vrouwen!
Blijkt dat Captain_Maximum, Myra en mij (en...?)voor de gek had gehouden! Hij is gewoon een zij! (poppetje naast de user was ook vrouw, maar we hadden alleen naar de naam gekeken) Overigens had ze nog een verassing, ze was veel ouder dan we dachten (26 ipv 19 zoals ze eruit zag
)
Maargoed, toen waren we allemaal dus compleet... behalve minibeer die dacht dat hij heel belangrijk was en zo 15minuten te laat kon komen
Eerst maar eens eten, want ik had echt enorme honger, wat ook wel bleek omdat ik mijn eten het laatst kreeg maar het eerst op had... Of ik ben gewoon zo'n enorme vreetzak
Na het eten naar een random kroeg gegaan, voor een biertje. Krijgen we daar opeens een telefoontje dat MLiG in aantocht is! Alle ogen naar de uitgang gericht, want hij zou echt elk moment binnen kunnen komen!
Uiteraard spotten de meiden dan weer zo'n kansloze barman, ja... sommige vrouwen houden nu eenmaal van dat langharig tuig met een onverzorgde baard
Hij was echt bij lange na niet zo sexy als ik!
MLiG kwam niet naar ons, dus gingen wij naar MLiG. Stond ie daar gewoon buiten!
Maar maakt niet uit, we wilden toch naar een andere kroeg.
Andere kroeg opgezocht, daar nog paar biertjes gedaan.
Stond er achter ons toch een hosselbaas jongens, daar kan echt niemand in dit topic, nee... dit forum aan tippen! Zo'n baas van 65+ zat gewoon twee superlekkere meiden te hosselen. Wat een held!
Eigenlijk was dat het wel... Myra en ik gaan misschien nog een kopje koffie drinken (uhu, ik geloof haar nog steeds niet) En ze was veel langer dan ik in het echt dacht
Captain_Maximum verrasde mij en nog wat door een vrouw te zijn (en toen liep haar pm box vol met spam?)
Kingtoppie: relaxte gast, kon wel goed met hem opschieten. Ach, met iedereen eigenlijk wel, allemaal aardige lui waar niet heel veel mis mee is.
Voor de volledigheid nog de rest even opnoemen die er waren: Kaneelstokje, Benzin, MLiG, Kutkloon/minibeer
Ik weet eigenlijk alleen nog alle namen doordat ik ze overtyp van mijn bierviltje
Was leuk, volgende keer weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |