Ik ken je niet, maar zelfs ik weet je voornaam en achternaam. En geboortedatum en op welke school je hebt gezeten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Misschien:
MLIG
kingtoppie
benzin
Keyos
Palawan
ElDinosaur
Captain_Maximum
kutkloon7
Keep_walking
ik trek me terug, ik kom misschien wel niet, en ik heb geen zin om me naam te moeten zeggen daar enzo. slechte reputatie, en ik heb geen vrienden hier.
Niemand zal je dwingen ergens naar toe te gaan. Het is jammer als je niet wilt komen, want het leek me erg leuk om je persoonlijk te leren kennen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Misschien:
MLIG
kingtoppie
benzin
Keyos
Palawan
ElDinosaur
Captain_Maximum
kutkloon7
Keep_walking
ik trek me terug, ik kom misschien wel niet, en ik heb geen zin om me naam te moeten zeggen daar enzo. slechte reputatie, en ik heb geen vrienden hier.
Hoe laat begint het eigenlijk? Ik moet namelijk tot 17:00 werken. En daarna nog met de trein en misschien eten ofzo (of doen we dat op de meet?)quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel nog, gewoon omdat het er zo weinig zijn en omdat ik tot laat college heb.
Half serieus voorstel:quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ah gossie.quote:Op maandag 12 december 2011 12:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
Of er een spelletje van maken, raden wie het is.quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Half serieus voorstel:
We kunnen ook doen dat we onze username pas achteraf zeggen, als dat je wat lijkt. Dan weten er wel een paar wie je bent, maar dat was vorige meet ook zo.
hoe zou je dit voor elkaar willen krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Of er een spelletje van maken, raden wie het is.
Meteen al pussy whippedquote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Keyos het volgende:
Ik moet mij ook afmelden, zoals jullie weten heb ik sinds recent een vriendin en die komt zeer waarschijnlijk vrijdag naar mij toe voor het grootste deel van het weekend, ik zit dus niet echt in de positie om naar de meeting te gaan.
Het is vast wel te raden, iemand is toch op Fok niet compleet anders dan in het echt?quote:Op maandag 12 december 2011 18:17 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
hoe zou je dit voor elkaar willen krijgen
Dat is nou juist het probleem.. het is veel te makkelijk. Iedereen kent elkaar, dus die ene die dan een beetje awkward overblijft is mlig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is vast wel te raden, iemand is toch op Fok niet compleet anders dan in het echt?
Hahaha, wie weet wat er allemaal gaat gebeurenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hahaha, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik weet wel dat het huis van mij is de gehele zaterdag dus niemand kan ons storen.
We gaan sowieso de zaterdag avond gourmetten met haar vriendengroep in mijn woonplaats, dan sta ik er ook op de ze uiteraard zal blijven slapen.quote:
Iedereen mag komen, ook volgens fok policy, maar in principe is het wel zo dat er voornamelijk mensen uit die reeks komen, die elkaar al een beetje kennen van fok.quote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmmm is de meet uitsluitend voor mensen die regelmatig in het "Als .. gaat" topicreeks posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |