Ik zal veel selderij eten, zodat hij wat staviger is tijdens de meet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
Zo, ben jij er ook weer?quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zou je wel laten slapen hoor
Ik zeg matrasquote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, en er staat in huis een 2 persoonsbed, 1 1 persoonsmatras en 1 bank.
Als er meer mensen willen blijven slapen, moeten ze wel zelfs iets regelen.
en dat is ook wel handigquote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
En hoe laat begint het nou? Een concreet tijdstip graag.
Mag aan het begin van de avond ook?quote:
Je kunt natuurlijk later aansluiten.quote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag aan het begin van de avond ook?
Ik hoop dat je komt.quote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oke. Dus vrijdag de 16e om 13:00 in Leiden?
Ik ga er over nadenken,
Tofquote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk later aansluiten.
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?quote:
Ja, natuurlijk je was vrij duidelijk. Maar ik ben benieuwd hoe je in het echt bent.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?
Oke, ik ook hoe jij in het echt bent.quote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk je was vrij duidelijk. Maar ik ben benieuwd hoe je in het echt bent.
Je zag me niet echt van mijn beste kantquote:Op maandag 28 november 2011 23:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook eens paar mensen in het echt zien.gisteren al gedaan.
Waaaat?! Nee hoor, geintjequote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk jou te ontmoeten, maar heb je nu wel echt begrepen dat ik niet te hosselen ben?
Oh dat viel best meequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zag me niet echt van mijn beste kant
Lijkt me hartstikke leuk als je ook komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil me ook aanmelden, maar ik wist niet wanneer het goede moment was.
nu er weer iets meer mannelijken zijn durf ik me wel aan te melden, eerder was het niet goed voor het maatschappelijk belang.
weet niet of het nu wel het goede moment is.....
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
MLIG
Misschien:
kingtoppie
benzin
LostInSpace
Keyos
Palawan
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoordquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil me ook aanmelden, maar ik wist niet wanneer het goede moment was.
nu er weer iets meer mannelijken zijn durf ik me wel aan te melden, eerder was het niet goed voor het maatschappelijk belang.
weet niet of het nu wel het goede moment is.....
Vul aan:
Joysa
Stefanhaan
tijnbrein
Myraela
Magnetronkoffie
Kaneelstaaf.
MLIG
Misschien:
kingtoppie
benzin
LostInSpace
Keyos
Palawan
kutkloon7
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoord
ik doe pogingen van fok af te kicken (ik had toen net alle cijfers van een slechte tentamenweek terugquote:
Dat wist ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik ben trouwens stiekem een kloon van minibeer, dat account heb ik vermoord
Maar wat heeft afkicken voor zin als je onder een nieuw account post, dan kan je toch net zo goed weer onder Minibeer posten? Of kan je die echt definitief niet meer gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik doe pogingen van fok af te kicken (ik had toen net alle cijfers van een slechte tentamenweek terug), want ik ben te lui om een nieuw account aan te maken, maar toen kwam ik erachter dat ik deze nog een keer gemaakt had.
jep, een niet-bestaand email adres. niet meer te redden dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wat heeft afkicken voor zin als je onder een nieuw account post, dan kan je toch net zo goed weer onder Minibeer posten? Of kan je die echt definitief niet meer gebruiken?
Wat is nu de bedoeling eigenlijk? Chillen in jouw huis?quote:
Ik had het ook nooit gezegdquote:
ach, bij de tweede (?) meet heeft Loka als enige vrouw op de meet haar huis opengesteld en dat ging ook helemaal bijna helemaal goed. Respect nog daarvoor, trouwens.quote:Op zondag 20 november 2011 12:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dat wil ik ook, maar niet in een huis van iemand die ik nauwelijks ken met overwegend hosselaars.
Ik afgelopen zondag ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit gezegd
Komt er nog iemand uit Utrecht of omstreken naar de meet?
[..]
ach, bij de tweede (?) meet heeft Loka als enige vrouw op de meet haar huis opengesteld en dat ging ook helemaal bijna helemaal goed. Respect nog daarvoor, trouwens.
Ik heb wel een kelder en heel veel gereedschap waar ik toch graag weer eens mee aan de slag ga.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik afgelopen zondag ook.dus het kan best. Ik heb geen kelder waarin je kan verdwijnen en ben best normaal
Ja hoor ik kom graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb wel een kelder en heel veel gereedschap waar ik toch graag weer eens mee aan de slag ga.
Nog iemand zin in een meet?
jij begonquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okay, now you're creeping me out lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |