Ik kan niets bedenkenquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast niet nee
Wat wil je voor je verjaardag hebben?
Misschien is het handiger als jij de op quote en dan zelf aanpast. Ik kan maar zo lang aanpassen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn, de OP moet aangepast worden.
pff .... blanco ............daar kom ik nog op terugquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 10:22 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: 16 en/of 17 december.
Lijsten:
Mensen die komen:
Kaneelstokje
Newbie114
Keep_Walking
Magnetronkoffie
Misschien:
Lokasenna
LostinSpace
Myraela
Minibeer
Tijnbrein
Kree
Benzin
Palawan
Pussywhipped:
Stefanhaan door Joysa
Och hij heeft vast meer seks dan mijquote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem
Ja, hij mag niet eens de achterdeur gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel medelijden met hem
Op het moment nog niksquote:Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och hij heeft vast meer seks dan mijof iig meer kans dan mij
De kans is wel groterquote:
wrijf het er nog maar inquote:
Nee, ik ben afgehaald geloof ik? Want eerst stond ik er wel, nu niet meer...quote:
Is ook zo met kleine meets.quote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk in mijn huis. Ik dacht dat dit de norm was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |