Ja jaquote:
Ik ga vanavond spacen met een dvd van Cult of Lunaquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ja
Hmmz, ik zou vanavond eigenlijk eens op stap moeten gaan, maar ik voel me helemaal gaar en heb bizarre wallen onder mijn ogen
Dus jij kan ook?quote:Op maandag 5 december 2011 18:00 schreef Moonwalk het volgende:
Oh !ik dacht 3 december, vond het al zo raar dat ik er niks over terug las. Sorry
Nee ik ga niet naar meetsquote:
Gewoon gezellig maken, dan opper jij het idee en dan wilt iedereen met je mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef Maanvis het volgende:
jammer dt het niet een week later is, dan plakten we er meteen ene bezoekje aan het glazen huis aan vast.
nou nee, ik woon veel te ver om 2x dat ritje te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig maken, dan opper jij het idee en dan wilt iedereen met je mee.
Weekje overnachten bij iemand die dichtbij woontquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee, ik woon veel te ver om 2x dat ritje te maken
Hij had zich wel aangemeld, maar toen werd er ineens een nieuwe lijst samengesteld en heeft hij zich niet meer gemeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:
denk het niet, als ie niet op de lijst staat
Kom jij niet?
Verlegen is juist leukquote:Op woensdag 7 december 2011 20:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leiden, dat is wel heel erg dichtbij. Helaas ben ik erg verlegen, dus zet mij maar bij misschien.
Ik heb me wel aangegeven dat ik wou komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:
denk het niet, als ie niet op de lijst staat
Kom jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |