quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
Hoe kom je d'r bij? Ze heeft nog nooit van fok gehoord, laat staan dat ze weet dat ik op fok zit.quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
quote:
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Mijn zusje had net een vriendin op bezoek. Mooie grote ogen, leuke lach.
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
quote:
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.quote:
Serieus rot op.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
dingen als bloedzuiger ijn voor de maatschappij klinkt als mijn soort mensen.
Want Faye, duhquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.
Ik ben zo leukquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Niet zo maar een meisjequote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
Mark is zo'n klootzakquote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef mrk.n het volgende:
Een haatlied over mij. De tijd die je in dat lied steekt, kun je beter steken in je studie of een goede psycholoog zoeken, Mylifeisgrey.
Dat wel natuurlijk.quote:
Dit. Ik moest ook lachen.quote:
Hij wil het zingen met z'n gitaar erbij, beat erbij. Daar gaat best wat tijd in zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mark is zo'n klootzak
Met zijn praatjes en zijn nette pak
Ik word boos omdat ie vreemd gaat
Omdat iedere chick niet ziet dat ik er ook sta!
Oh Mark vuile vuile huichelaar!
Ik kan niet tegen je op want ik ben kluizenaar
Oh Mark!
Zoveel werk was het niet.
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Als ik een vriend van me hoor...quote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'
quote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
Ik ook, zo lang hun ogen niet naar mij kijken, dan zijn mijn ogen meteen ergens andersquote:Op zondag 20 november 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.
MSN, alles, nuquote:
Ach joh, meisjes zijn er genoeg.quote:Op zondag 20 november 2011 17:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Lach maar, weer een kans gemist![]()
De volgende keer beter
Wilde je opvallen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Leuke niet.quote:
Bij één meisje is dit ook niet zo'n probleem, het probleem is dat ik dit bij elk meisje doequote:
Nee jij bent een schatjequote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Huh? Geen naatje meer?quote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gedumpt. Zo'n dip.
it's miss seriusquote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent echt veel te lief voor mequote:Op zondag 20 november 2011 18:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee jij bent een schatjeen het gaat echt goed komen met je
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.quote:
Wat een !$#$..quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij heeft me via de mail gedumpt.
quote:
Juist wel.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent niet lief genoeg voor jezelf.
WAATTTTTTT, dat is per definitie een kutstreek.quote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
No. Fucking. Wayquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Andersomquote:
Ouchquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zat in de huiskamer op de bankquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moet inderdaad wel als hij stokstijf achter z'n pc zit.
Jij ook niet altijdquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?quote:Op zondag 20 november 2011 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Zat in de huiskamer op de bankWas een tijdje even niet achter mijn pc.
Nee helaas. Nou ja ik ken ze beide van FOK! Faye is toch de leukste van de 2.quote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
En dan hebben jullie de mail nog niet eens gezien die alles nog zo'n 10 keer erger maakte.
Zullen we gewoon even met z'n allen verzamelen voor zijn huis over een uurtje ofzo? Dan zullen we hem eens even duidelijk maken hoe we er over denkenquote:Op zondag 20 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
En dan hebben jullie de mail nog niet eens gezien die alles nog zo'n 10 keer erger maakte.
Gebeurt zovaak. Uitmaken via de sms, ook zoiets.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bizar dat er zulke mensen bestaan.
Jij bent niet lief genoeg voor jezelfquote:
Dit dusquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
wokkels wokkels wokkelsquote:
Hoiquote:
Wow was dat echt gisterenquote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor, maar alleen als de situatie awkward is.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?
Hij verdient haar niet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee helaas. Nou ja ik ken ze beide van FOK! Faye is toch de leukste van de 2.
Naatje zie ik meer als iemand met een plank voor zijn kop.
Waarom niet, was hij gewoon niet aardig tegen haar ofzo? Maar hij is/was toch ook een vriend van jou?quote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij verdient haar niet.
Dat vond ik altijd al, maar nu kan ik het hard op zeggen.
Hebben wel meerdere mensen. Ik vraag me alleen maar af hoe dat zit met Benzin.quote:Op zondag 20 november 2011 18:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook hoor, maar alleen als de situatie awkward is.
Ik vond hem op sommige momenten gewoon te bot en nog veel vaker te laks.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom niet, was hij gewoon niet aardig tegen haar ofzo? Maar hij is/was toch ook een vriend van jou?
Ja, ik kan vrouwen niet goed aankijken en ik ben bang.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar. Heb je dat echt altijd met vrouwen? Ook in het dagelijks leven: werk/universiteit? En alle vrouwen of bij vrouwen die je ziet zitten?
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou het nieuwe account van naatje?
Isamara87
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond hem op sommige momenten gewoon te bot en nog veel vaker te laks.
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.
Ook mijn conclusie. Ik hield en houd echt van hem.quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij haar niet leuk genoeg, anders had hij wel meer moeite gedaan, denk ik.
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.
Naar wat ik zeg, bedoel je? Ja, het is hard maar als je iemand écht leuk vind, ga je niet op die manier om met iemand. Tenzij je niet beter weet.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat te maken had met zijn autisme, maar als ik bekijk hoe hij er nu mee omgaat neig ik meer daar naar.
Ik ben blij dat ik daar niet meer mee geassocieerd wordquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh is het dat. Ik ken hem vooral als drammerige gelovige die ons in F&L wel even kwam vertellen dat evolutie onzin is.
Als je uitgejankt bent zul je begrijpen dat het nu alleen maar beter kan wordenquote:
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden wordenquote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar weten jullie waarom het uit is, dan?
Zoniet, is het dan niet een beetje lullig om die jongen helemaal af te branden?
Ik ken hem niet hoor, Faye ook niet echt, en ik weet ook niks van de breuk dus ik kan helemaal niks erover zeggen, behalve dat het een nare manier is om iemand te dumpen.
Maar meer ook niet!
Dat hij het uitmaakt per mail in sinterklaasdichtvorm moet toch haast wel door zijn autisme komen, geen weldenkend mens doet het op die manier.quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
What the fuck.quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden worden
quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar niet meer mee geassocieerd word
Ja maar dat is en blijft raar. Ik heb tijdens het einde van relaties wel een aantal keer over de toekomst gehad met allemaal plannen en een paar dagen later was het uit.quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen. Drie dagen geleden zei hij nog dat we samen oud zouden worden
Is de kans niet heel groot dat je lacht naar een hetero?quote:Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wie weet er bepaalde openingszinnen die je kan zeggen in een 'gewoon' contact met een meisje, maar wel een beetje flirterig?
Ik heb weleens dat ik bij een bushalte bijvoorbeeld glimlach naar een leuk meisje en dan lacht ze terug en op zulke momenten zou ik dan iets willen zeggen, maar ik weet niet wat.
Of in winkels, of waar dan ook eigenlijk, gewoon in dagelijkse momenten eigenlijk. Ik heb de laatste tijd veel geoefend met dat glimlachen en dat gaat nu echt goed, en nu is het dus tijd voor de volgende stap.
Je bent anders ook wel veel te overtuigt van je eigen objectiviteit in die discussies. Just saying.quote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijkbaar dacht hij daar diep van binnen niet zo over. Heb je daarna nog contact met hem gehad?quote:Op zondag 20 november 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, denk je?quote:Op zondag 20 november 2011 18:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat is en blijft raar. Ik heb tijdens het einde van relaties wel een aantal keer over de toekomst gehad met allemaal plannen en een paar dagen later was het uit.
Dat schijnt heel normaal te zijn.
Hij weigert op te nemen als ik belquote:Op zondag 20 november 2011 18:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Blijkbaar dacht hij daar diep van binnen niet zo over. Heb je daarna nog contact met hem gehad?
Nouja, hij is nu verliefd op een ander. Vandaar dat hij niet opneemt.quote:Op zondag 20 november 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij weigert op te nemen als ik bel
Yep, denk het wel, maar het gaat in deze fase ook vooral om het oefenen met glimlachen, gesprekjes, kortom: Random contact met aantrekkelijke vrouwen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is de kans niet heel groot dat je lacht naar een hetero?
Dan moet je hem gewoon laten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij weigert op te nemen als ik bel
Maar heb je dat sowieso niet in het dagelijkse leven dan; contact/gesprekken met (aantrekkelijke) vrouwen?quote:Op zondag 20 november 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Yep, denk het wel, maar het gaat in deze fase ook vooral om het oefenen met glimlachen, gesprekjes, kortom: Random contact met aantrekkelijke vrouwen.
Ik denk dat ik daar eerst weer goed geoefend in moet raken, voor ik weer een vrouw in mijn armen kan sluiten.
Jawel, maar dat zijn dan bv collega's, die ken ik al, dat is vertrouwd, die wil ik ook niet versieren enzo. Wat ik wil oefenen zijn die 'eerste momenten' met aantrekkelijke vrouwen die ik nog niet ken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
Maar heb je dat sowieso niet in het dagelijkse leven dan; contact/gesprekken met (aantrekkelijke) vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |