quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
Hoe kom je d'r bij? Ze heeft nog nooit van fok gehoord, laat staan dat ze weet dat ik op fok zit.quote:Op zondag 20 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleest
quote:
Mijn ervaring is dat ze nooit wat willen van 'de broer van'quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Mijn zusje had net een vriendin op bezoek. Mooie grote ogen, leuke lach.
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
quote:
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.quote:
Serieus rot op.quote:Op zondag 20 november 2011 17:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
dingen als bloedzuiger ijn voor de maatschappij klinkt als mijn soort mensen.
Want Faye, duhquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een meisje komt het topic binnen en ja hoor.
Ik ben zo leukquote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Niet zo maar een meisjequote:Op zondag 20 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
Ik heb net een uur lang stokstijf op mijn stoel gezeten en durfde nauwelijks te kijkenBen ook zo'n ongelofelijke droeftoeter
Mark is zo'n klootzakquote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef mrk.n het volgende:
Een haatlied over mij. De tijd die je in dat lied steekt, kun je beter steken in je studie of een goede psycholoog zoeken, Mylifeisgrey.
Dat wel natuurlijk.quote:
Dit. Ik moest ook lachen.quote:
Hij wil het zingen met z'n gitaar erbij, beat erbij. Daar gaat best wat tijd in zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mark is zo'n klootzak
Met zijn praatjes en zijn nette pak
Ik word boos omdat ie vreemd gaat
Omdat iedere chick niet ziet dat ik er ook sta!
Oh Mark vuile vuile huichelaar!
Ik kan niet tegen je op want ik ben kluizenaar
Oh Mark!
Zoveel werk was het niet.
Ik heb juist dat ik dan enorm naar ze ga zitten kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |