Je kan niet alles hebben in het leven.quote:
Toen het mij overkwam had ik eerst zoiets van eh huh wtf helpquote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Oh hai, daar ben je.quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Dat ging sneller dan verwachtquote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Echt hequote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Wat had je dan gedacht?quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Vooral jou.quote:
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijstquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht?
[..]
Vooral jou.
Wel perfectie bestaat. Van afstand.quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijst
Ook van dichtbij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wel perfectie bestaat. Van afstand.
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.
[..]
Ook van dichtbij.
Ach jij kende het meisje nog tenminstequote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Jawel, ik heb ervaren van wel.quote:
Eigenlijk niet. Ik vind 't iets over jullie zeggen dat jullie mij zo interessant vinden dat jullie maar door blijven gaan. Onwaarheden ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij kende het meisje nog tenminsteik weet haar naam niet eens meer
haha
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
Oh heloef! heb je getongt?
voor het aller eerst?
met myra?
Ik dacht dat ik het ook had ervaren, maar het was vooral van veraf zo. Het bleek de zwarste slang die ik ooit heb getroffen.quote:
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
Fay?quote:
Ik was 21quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
oke over dat laatste wil ik echt meer wetenquote:
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn vriendin is sowieso geen slang, zulke dingen heb ik wel snel door. Ik denk het niet trouwens, 't is echt zo. Ze is perfect voor mij. Jij gelooft daar blijkbaar niet (meer) in maar het bestaat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het ook had ervaren, maar het was vooral van veraf zo. Het bleek de zwarste slang die ik ooit heb getroffen.
En natuurlijk denk je in je verliefdheid dat iemand perfect is.
Dacht trouwens deze hele reeks lang dat jij al getongd en gevingerd had. Totdat er opeens "heloef is ontgroend" verscheen.quote:
Ik geloofde er niet in, toen heilig. En nu?quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef mrk.n het volgende:
Jij gelooft daar blijkbaar niet (meer) in maar het bestaat.
Nee.quote:
Fay single? Van de week was ze nog zo vol overtuiging?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Al mag ik nu die single is ook daar mijn tong in steken.
Je hebt vrij spel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Wie was het dan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg: doen! En anders eerst een beetje dronken voeren, dat lukt toch wel, aangezien jullie al vrienden zijn?quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
De beste vriendin van Myraela die ook met Myraela heeft gezoend.quote:
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 16:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geloofde er niet in, toen heilig. En nu?
Niets is onmogelijk, maar de kans is heel klein. En voor iedereen is wat anders perfect zal ik maar zeggen. Sommige mensen zijn al blij dat ze iemand met wat gelijke hobby's en een aantrekkelijk lichaam hebben.
Ik ben inderdaad wat cynisch, maar eigenlijk een enorme romanticus.
En terecht, ik heb mijn before sunset( zie film) gehad. Het was magisch, maar ze bleek een slang. En dat zie je niet als je verliefd bent. Dat blijkt pas als de waas voor je ogen weg is.
Maar de liefde blijft een mooi ding hoor.
maar ik ben niet zo happig meer
Nou het was haar idee dus dat was niet eens nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zeg: doen! En anders eerst een beetje dronken voeren, dat lukt toch wel, aangezien jullie al vrienden zijn?
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoendquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De beste vriendin van Myraela die ook met Myraela heeft gezoend.
Daarom is het indirect.
Op die manier heb ik ook indirect met Naatje gezoend en Socios.quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoend
Het is een leuk meisje.quote:Op zondag 20 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Oh wat jammer dat Fay single is!
lijkt me wel een leuk meisje! Er achter aan heloef!!!
Ik ook niet. Maar geloof net zo min dat je mensen die ECHT bij je passen zomaar tegenkomt. Sommigen komen er 4 tegen, soms maar 1 en sommigen geen een. Ik heb er nog geen een getroffen. Wel 2 waarvan ik het dacht.quote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.
Goed dat je zo verliefd bent.quote:Ik ben heel erg kritisch en ook heel erg cynisch trouwens maar mijn vriendin is simpelweg perfect voor mij. Qua innerlijk en uiterlijk. Natuurlijk zijn er wel eens minpunten binnen onze relatie, maar die minpunten komen van mijn kant. Ik zou haar in ieder geval voor geen goud kwijt willen.
Ik zoen niet met jullie, das vragen om Pijper.quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die manier heeft bijna iedereen wel met iedereen gezoend
Ik zoen alleen met meisjesquote:Op zondag 20 november 2011 16:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zoen niet met jullie, das vragen om Pijper.
Ach ja niet te veel over nadenkenquote:Op zondag 20 november 2011 17:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en meisjes zoenen met andere jongens of andere meiden.
Ik geloof daar wel in, al zal het wel moeilijk te vinden zijn. Je hebt toch ook veel vrienden die bij jou passen? Dat heb ik namelijk wel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar geloof net zo min dat je mensen die ECHT bij je passen zomaar tegenkomt. Sommigen komen er 4 tegen, soms maar 1 en sommigen geen een. Ik heb er nog geen een getroffen. Wel 2 waarvan ik het dacht.
Zoals ik al zei, we zullen zien... het kan. En genoegen nemen met kan altijd nog.
[..]
Goed dat je zo verliefd bent.
Wel slimme tactiek van je. Aangezien je weet dat ze meeleestquote:Op zondag 20 november 2011 16:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad op het gebied van de liefde, ik ook wel. Ik ben daardoor niet gaan denken dat perfectie niet bestaat voor mij. Er is namelijk altijd wel iemand die bij je past, althans, zo denk ik.
Ik ben heel erg kritisch en ook heel erg cynisch trouwens maar mijn vriendin is simpelweg perfect voor mij. Qua innerlijk en uiterlijk. Natuurlijk zijn er wel eens minpunten binnen onze relatie, maar die minpunten komen van mijn kant. Ik zou haar in ieder geval voor geen goud kwijt willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |